דף הבית » כל החברות »  דרושים צ'מפיון מוטורס
צ'מפיון מוטורס

דרושים צ'מפיון מוטורס

תחום עיסוק
רכב ותחבורה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות צ'מפיון מוטורס (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביאיר אלקטרוניקה בע"מ
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: מספר סוגים
התפקיד כולל:
שעות עבודה א-ה 8:00-17:00
עבודת הנה"ח שוטפת - התאמת בנקים, פקודות יומן, תשלומי משכורות/ספקים, פנסיה, דיווחים תקופתיים למוסדות, התנהלות שוטפת מול רשויות המס ועוד.
סיוע בהכנת ספרים לביקורת
ניתוח והתאמת כרטיסים
עבודה מול בנקים -הכנת תשלומים ותקשורת מול הבנקים, העברות בארץ ולחו"ל
התנהלות שוטפת מול רשויות המס כולל הגשת דוח שנתי 856, בדיקת ניכוי/תאום מס
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה.
וותק של לפחות 5 שנים כמנהל /ת חשבונות "עד מאזן" - חובה.
ניסיון וידע נרחב במיסים, לרבות דיווח למוסדות - חובה.
ניסיון בחשבות שכר - חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office, ידע באקסל.
ידע בחשבשבת -חובה.
אחריות, יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול ושיתוף פעולה מול מחלקות שונות בחברה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8241649
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
לחברה קבלנית בתחום התשתיות דרוש /ה מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה.
במסגרת התפקיד:
-עבודה מול ממשקים שונים בחברה לרבות ספקים ולקוחות.
-ניתוח והבנה של כרטיס לקוח /ספק.
-פקודות יומן, הפקת חשבוניות וקבלות, התאמות בנקים.
-רכש, הגשת מכרזים, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף.
- ניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות, ועוד.

משרדי החברה נמצאים בראשון לציון מערב.
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-15:00 
אווירה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
*תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 -חובה
*ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון משמעותי
*שליטה מלאה בתוכנת חשבשבת - חובה.
*שליטה מלאה בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל - חובה.
*הבנה טכנולוגית בתוכנות שונות -חובה.
*סדר, דייקנות, אחריות, ותודעת שרות.
*ראיה והבנה עסקית וחשבונאית. יחסי אנוש טובים.
*ניסיון עבודה בחברה קבלנית יתרון משמעותי.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8238401
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: בני ברק
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
למשרד רואי חשבון המעניק שירותי ניהול כספים במיקור חוץ דרוש /ה מנהל /ת חשבונות!

התפקיד כולל:
-סגירה חודשית של הרישומים החשבונאיים, ניתוח חשבונות חתך ביצוע תשלומים ומתן מענה ללקוחות החברה.
-עבודה עם ממשקים.
-הזנת חשבוניות ספקים מעקב אחר הוצאות /הכנסות, מעקב אחר תשלומים.
-ביצוע התאמות בנק וכרטיסי אשראי.
-ביצוע התאמות לקוחות וספקים.
-הכנת תלושי שכר
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה שנתיים לפחות - חובה.
- ידע בפריורטי /חשבשבת /מיכפל - חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - חובה.
- יכולת עבודה עצמאית.
- ראש גדול, אחריות, כושר התבטאות בכתב ובעל פה.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8209475
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת אלדר (ר.ה.ד) בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על הכנת דוחו"ת כספיים ולרשויות המס.
סיוע בבניית התקציב ובקרת תזרימי מזומנים.
פיקוח וניהול מערך הנהלת חשבונות בחברה.
הכנת דוחו"ת עד לרמת מאזן שנתי, שכר וכו'.
עבודה מול שלטונות המס- מע"מ, מס הכנסה, ועוד.
ביצוע ניתוחים של הנהלת חשבונות.
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 מדופלם-חובה.
ידע בתוכנות ניהול חשבונות, פריוריטי - חובה.
חובה ניסיון עבודה בחברת נדל'ן, בתפקיד דומה, לפחות 4-5 שנים בתחום הבנייה.
שליטה ברמה גבוהה באקסל-חובה.
הכרות עם מודולים משכנת והנדסית.
ניסיון בחברה יזמית למגורים ובחברת ביצוע-יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8253534
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בGoTo Global
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור ותחומי אחריות:
אסטרטגיה ושיווק: פיתוח והוצאה לפועל של תוכניות שיווקיות למקסום צמיחת ה-B2C, בדגש על גיוס, עידוד שימושים ושימור לקוחות.
תוכן ומיתוג: יצירה וניהול של תוכן שיווקי בעברית ובאנגלית לכלל הפלטפורמות (דיגיטל, סושיאל, דיוורים, קמפיינים ועוד).
ביצוע וניתוח קמפיינים: תכנון, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים תוך מעקב אחר KPIs כמו CAC, LTV ושיעורי המרה.
עבודה מול ממשקים : שיתוף פעולה עם צוותי המוצר, התפעול והדיגיטל ליצירת קמפיינים אינטגרטיביים במגוון ערוצים.
מסעות לקוח: ניתוח התנהגות לקוחות ובניית קמפיינים שיווקיים מותאמים בפלטפורמה. יתרון לניסיון עם מערכתBraze
ניהול ספקים ותקציבים: עבודה מול ספקים חיצוניים, מעצבים ושותפים עסקיים, תוך ניהול תקציב שיווקי להבטחת ROI מקסימלי.
חדשנות וטרנדים: חיבור לעולמות הדיגיטל והסושיאל, זיהוי מגמות חדשות ושילובן בפעילות השיווקית.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בשיווק B2C, מיתוג, פרסום או ניהול קמפיינים.
יכולת מוכחת בהובלת קמפיינים מבוססי נתונים והשגת יעדי ביצוע.
ניסיון בניתוח נתונים ושימוש בכלים כגון BI, Google Analytics ו- CRM יתרון משמעותי.
יצירתיות לצד אוריינטציה אנליטית חשיבה מחוץ לקופסה עם יכולת קבלת החלטות מבוססת נתונים.
יכולת עבודה מול מספר ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל ספקים ושותפים.
יכולת כתיבה שיווקית ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
תואר ראשון בשיווק / תקשורת / מנהל עסקים יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8141977
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
קבוצת לובינסקי
דרושים בקבוצת לובינסקי
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: משרה מלאה
ללובינסקי טרייד ופריים ליס בראשון לציון דרוש/ה: מנהל /ת שיווק
תחומי אחריות מרכזיים:
הובלת אסטרטגיה שיווקית: גיבוש והוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית של החברה, כולל קמפיינים פרסומיים, ניהול מותג, ותכנון תקשורתי רב-ערוצי.
ניהול מערך השיווק הדיגיטלי, ניהול לידים במערכת ה CRM, ביצוע ניתוחים של פאנלים.
ניהול ממשקים : עבודה מול משרד פרסום, ספקי מדיה, וגורמים חיצוניים נוספים.
תכנון ובקרה תקציבית: בניית תקציב שנתי, מעקב אחר ביצועו, והפקת דוחות ביצועים שיווקיים (KPIs).
פיתוח שווקים ומוצרים: הובלת תהליכי מחקר שוק, ניתוח מתחרים, זיהוי מגמות, והובלת השקות של מוצרים ושירותים חדשים.
ייזום והובלת שיתופי פעולה אסטרטגיים
ניהול תקשורת פנים-ארגונית וחוץ-ארגונית: ניהול תקשורת שיווקית מול לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים וקהלי יעד נוספים.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול שיווק כולל (לפחות 5 שנים)
הבנה עמוקה בעולמות הדיגיטל, פרסום, תוכן ומיתוג
יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות עסקיות
ניסיון בניהול ממשקים והובלת תהליכים חוצי ארגון
שליטה מלאה בעברית ואנגלית
תואר ראשון לפחות בשיווק / תקשורת / מנהל עסקים (יתרון לתואר שני) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8222131
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בGtech
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
התפקיד כולל ניהול מקצה לקצה של פרויקטים טכנולוגיים וארגוניים, החל משלב הייזום והאפיון ועד למסירה והטמעה, בסביבה מרובת ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים.
תחומי אחריות:
- הובלת פרויקטים ארגוניים וטכנולוגיים מורכבים מקצה לקצה
- ניהול ממשקים שוטף עם צוותי פיתוח, תשתיות, מוצר, קשרי לקוחות, רכש ועוד
- עבודה מול ספקים ולקוחות חיצוניים
- ניהול מטריציוני של צוותים רב-תחומיים, בניית תוכניות עבודה, בקרה על ביצוע ועמידה ביעדים
- יישום מתודולוגיות וכלים בתחום ניהול פרויקטים (Waterfall, Agile וכו)
דרישות:
דרישות סף:
- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע (יתרון לבוגרי מוסדות מובילים) - חובה
- ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים עם ריבוי ממשקים - חובה
- יכולת ניתוח, תכנון ופתרון בעיות בצורה שיטתית ויצירתית -חובה
- יכולת גבוהה להובלת תהליכים, יוזמה, עצמאות וקבלת החלטות - חובה
- כישורים בין-אישיים מצוינים, יכולת הנעת צוותים, ניהול קונפליקטים ורתימת שותפים - חובה

דרישות המהוות יתרון משמעותי:
- הסמכת PMP או הסמכה אחרת בניהול פרויקטים
- היכרות עם מתודולוגיות ניהול פרויקטים (PMBOK, Agile, Scrum)
- הבנה טכנולוגית רחבה: מערכות מידע, ארכיטקטורות תוכנה, ממשקים
- שליטה מלאה בכלי Office וכלים לניהול פרויקטים (כגון MS Project, Jira, Monday) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261504
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ב2Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת לוגסיטיקה באזור השפלה הדרומית דרוש/ה מנהל /ת אבטחת איכות
הפונקציה מהווה גורם מקצועי מוביל ומרכזי בהובלת האיכות, יישום התקנים הרלוונטיים, עמידה
בדרישות לקוחות ורגולציה, הטמעת תרבות של שיפור מתמיד בכלל מערכי החברה תפעוליים,
לוגיסטיים, טכנולוגיים וניהוליים.
תחומי אחריות עיקריים:
* הובלת מדיניות האיכות של החברה והטמעת נהלים בכלל שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה
והאתרים.
* הקמה, תפעול ושיפור מערכות ניהול איכות בהתאם לתקנים הנדרשים
* ניתוח תהליכי עבודה,איתור פערים תפעוליים ורגולטוריים,וייזום תהליכי שיפור מתמיד
* אחריות לביצוע וליווי מבדקים פנימיים,מבדקי לקוחות,מבדקי גופי הסמכה כולל ניהול
ממצאים ובניית תוכניות לפעולות מתקנות
* בקרה על יישום נהלים ותהליכי עבודה
* טיפול בתלונות לקוחות,ביצוע תחקירים והפקת לקחים והטמעת פתרונות שיטתיים.
* הדרכת עובדים ומנהלים בנושאי איכות, בטיחות מוצר/שירות, תודעת איכות ודרישות
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול /איכות או דומה לו חובה
ניסיון מוכח בניהול איכות בארגון תעשייתי/לוגיסטי/תפעולי גדול, רב-אתרי חובה.
ניסיון באיזו עמידה בתקנים (9001,27001,22301) ובתקן GMP
ניסיון בהובלת מבדקים פנימיים, חיצוניים ומול לקוחות, כולל טיפול מקצועי בממצאים.
היכרות עם תהליכי שרשרת אספקה, הפצה וניהול לוגיסטי יתרון מהותי.
תעודת עורך מבדקים יתרון.
כישורי ניתוח תהליכים, חשיבה מערכתית, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
כישורי הדרכה, הובלה מטריציונית, ותקשורת בין-אישית מצוינת.
אנגלית ברמה טובה מאוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252648
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהבנק הבינלאומי
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לבנק הבינלאומי דרוש/ה פקיד/ה ביחידת מרכוז פעילות תשלומים בינלאומיים
תיאור התפקיד: יחידת מרכוז פעילות תשלומים בינלאומיים הינה יחידת הנהלה המרכזת את פעילות לקוחות הבנק בתחום התשלומים הבינלאומיים כולל התנהלות מול כלל לקוחות הבנק,
קבלת הוראות תשלומים, ניהול תקבולים, פיתוח מומחיות בזרימת כספים בינלאומית דרך בנקים בחו"ל, מיסוי, איסור הלבנת הון ושימוש בערוצים טכנולוגיים וישירים.

משרה מלאה, ימי עבודה ב'-ו' (יום א'-חופש)
מיקום: בית הבנק- שד' רוטשילד, תל אביב

תיתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998

תנאים מעולים למתאימים/ות:
-שכר גבוה ומתגמל
-עובדי/ות הבנק לא משלמים עמלות עו"ש!
-המשרה כוללת ארוחות במהלך יום העבודה!
-קליטה כעובדי/ות הבנק החל מהיום הראשון
-אופציות קידום רבות ומגוונות, פיתוח אישי
-סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
-הזדמנות להשתלב במקום עבודה מוביל ויציב לאורך זמן!
דרישות:
תואר ראשון בתחום הפיננסי- יתרון
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה עצמאית במקביל לעבודת צוות
יכולת למידה טובה
יכולת עבודה תחת לחץ
נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות
יחסי אנוש טובים ותקשורת ביניאישית גבוהה
רמת דיוק גבוהה וירידה לפרטים
רקע בתחום הבנקאות/סחר חוץ/מט"ח - יתרון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8121488
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
לסמנכ"ל בכיר בחברה בינלאומית דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת איכותי/ת, דיסקרטי/ת ובעל/ת ניסיון בניהול יומנים מורכבים ותפעול שוטף של משימות מגוונות בסביבה דינמית ובינלאומית.
תחומי אחריות:
ניהול שוטף של יומנים מורכבים בארץ ובחו"ל (Outlook)
תיאום פגישות, שיחות ונסיעות (כולל טיסות לאפריקה)
מעקב אחר ביצוע משימות ובקרה על לוחות זמנים
ניסוח מכתבים, כתיבת דוחות וסיכומי פגישות בעברית ובאנגלית
הכנת מצגות וניהול מסמכים מקצועיים
ניהול חוזים והסכמים בקרה, מעקב ועדכון.
עבודה מול ממשקים רבים בארץ ובחו"ל
ניהול משימות אישיות של הסמנכ"ל


כולל טיסות לאפריקה ושעות לא שיגרתיות והכרת התרבות האפריקאית והשפה הצרפתית.
העבודה דורשת זמינות גבוהה, גמישות בשעות ויכולת לטוס בתדירות לאפריקה
*
דרישות:
*עברית רהוטה כושר ביטוי וניסוח גבוה בעל פה ובכתב
*אנגלית ברמת שפת אם חובה
*צרפתית  ברמת שפת אם חובה
*ניסיון קודם בעבודה בסביבה בינלאומית ובניהול יומנים מורכבים
*שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint)
*ניסיון מוכח בניהול לו"ז צפוף ודינמי
*הבנה וידע בתרבויות אפריקה יתרון משמעותי
*ניסיון בניהול חוזים והסכמים חובה
*יחסי אנוש מצוינים, שירותיות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה בלחץ
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8257371
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו