מיקום: קריות | משרה מלאה | תנאים מצוינים
לחברה מקצועית בתחום הכספים והפנסיה באזור הקריות דרושה רפרנטית בעלת ניסיון מעולם הביטוח, שוק ההון או התחום הפנסיוני.
התפקיד מתאים לנשים בעלות ניסיון אדמיניסטרטיבי מקצועי מתוך עולם הביטוח/פנסיה/גמל/השתלמות, עם אוריינטציה גבוהה לשירות ודיוק.
תיאור התפקיד:
רפרנטית משרדית מקצועית מתן גיבוי מלא למנהלת המשרד
טיפול בכל שלבי התהליך של הלקוח: פתיחת תיק, איסוף מידע, טפסים, מעקב ועדכון
ניהול דוקומנטציה מלאה, עבודה עם מערכות ביטוח ופנסיה
אחריות על מעקבים, טפסים, חתימות, הפקות ודוחות
עבודה צמודה עם לקוחות, סוכנויות וגורמים פיננסיים
התפקיד אינו תפקיד מכירות אלא אדמיניסטרציה מקצועית בתחום הביטוח/פנסיה
דרישות:
דרישות חובה:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית בתחום:
שוק ההון / ביטוח פנסיוני / פוליסות / קרנות פנסיה / קרן השתלמות
ניסיון בעבודה מול לקוחות בתהליכים ארוכים ומסודרים
יכולת התנהלות עצמאית, אחריות, סדר ודיוק
שליטה טובה במערכות משרדיות ומערכות מחשב
תנאי עבודה:
משרה מלאה 08:0017:00, קיימת גמישות
חמישה ימי עבודה (אה)
שכר ותנאים טובים למתאימות
אווירה מקצועית, תפקיד יציב ולטווח ארוך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.