דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים שמואל גודינגר - רואה חשבון
שמואל גודינגר - רואה חשבון

דרושים שמואל גודינגר - רואה חשבון

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות שמואל גודינגר - רואה חשבון (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
פיבוט משאבי אנוש
מיקום המשרה: נצרת
סוג משרה: משרה מלאה
הכנת דוחות כספיים תקופתיים, פיקוח וניהול צוות הנהלת חשבונות
ניהול וביצוע תהליכי הסגירה הפיננסית
הכנת דוחות ניהוליים, תקציב, מיסים ודיווחים שוטפים לרשויות,
מעורבות וניתוח תהליכי רכש, מכירות ותמחור מוצרים.
דרישות:
רואה/ת חשבון בעל/ת ניסיון בחברה תעשייתית - חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס (בדגש על אקסל) ובמערכות ERP
יכולת ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8240813
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית נהריה
דרושים בעיריית נהריה
מיקום המשרה: נהריה
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי/חיצוני מס' 07/2025-13
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם 1979
היקף משרה: 100%
כפיפות: גזבר הרשות.

שכר/ דירוג מנהלי: מנהלי 8-10 / מח"ר 38-40

תיאור המשרה:
אחריות להכנת הצעת תקציב שנתי של האגף.
אחריות לניהול מעקב על פעולות הכספיות של האגף בהתאם לתקציב המאושר.
אחריות על ביצוע תקציב האגף - הכנסות/הוצאות.
אחריות לריכוז נתונים, הכנת דוחות ומחקרים על עלויות פעולות התקציביות של האגף.
אחריות לאישור הזמנות רכש לאגף.
ביצוע בקרה ומעקב תקציביים אחרי תקבולים ותשלומים ברמת סעיף תקציבי, מחלקה וכלל האגף.
ניהול ואחריות תקציב האגף תקציב רגיל בלתי רגיל, הכנת הזמנות עבודה, אישור חשבונות לתשלום.
דיווח וגביית כספים חודשיים ממשרדי ממשלה (בעיקר משרדי ממשלה) או כל גורם אחר.
איתור תקציבים מגורמים שונים ומשרדי ממשלה שונים לפעילות אגף הרווחה.
הכנת תכנית רב שנתית ושנתית.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
דרישות:
תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה.
רו"ח - יתרון.
מאפייני העשייה:
יחסי אנוש תקינים.
אמינות ומהימנות אישית.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
יעילות וזריזות.
ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.
ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנת Office ובפרט ב- Excel.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח זמנים.
נכונות לביצוע שעות נוספות.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה לפחות בתחום התקצוב / פיננסי/ כספים/ הנה"ח ברשויות מקומיות.
ניסיון עבודה ברשויות מקומיות יתרון.
מינהלה:
* מועד אחרון להגשת מועמדות: 21/07/2025
* תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד (כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות).
* מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
* לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' כרמית בוסקילה
* בקשות שיוגשו ללא מסמכים תומכים המוכיחים ניסיון תעסוקתי רלוונטי ותעודות השכלה התואמות לדרישות הסף, לא יתקבלו ולא יישקלו. רק מועמדים העומדים בקריטריונים יזכו למענה.
* יש להגיש אישור העסקה רשמי מכל מעסיק קודם המאמת את פרטי הניסיון התעסוקתי, לרבות תאריכים מלאים (יום/חודש/שנה), תיאור התפקיד, תחומי האחריות והיקף המשרה בכדי לעמוד בתנאי הסף בהתאם לדרישות התפקיד.
* ככל שהמועמד/ת עם מוגבלות, כמשמעותו בסעיף 5 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, יש לבקש התאמה סבירה הנדרשת מחמת המוגבלות, על מנת לאפשר לקיים את מבדקי הקבלה לעבודה לפי העניין.
* מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום העירוני.

עפ"י תקנות המכרזים תש"ם 1979, 25א מיון מקדים - במקרה של ריבוי מועמדים (לאחר התרשמות הועדה המקצועית), תהא העיריה רשאית לבחור מבין המועמדים לכל הפחות 8 מועמדים מתאימים למשרה, אשר הם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

ציון הסף (80) יקבע עפ"י אמות המידה ומשקלן (השכלה-20, ניסיון תעסוקתי-30, המלצות ותעודות-10, התרשמות-40)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247565
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית נהריה
מיקום המשרה: נהריה
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי/חיצוני מס' 07/2025-12
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם 1979
היקף משרה: 100%
כפיפות: גזבר הרשות
שכר/ דירוג מנהלי: מינהלי 8-10 / מח"ר 38-40

תיאור המשרה:
אחריות להכנת הצעת תקציב שנתי של האגפים (שפ"ע, תרבות, קליטה וכל שיידרש).
אחריות לניהול מעקב על פעולות הכספיות של האגף בהתאם לתקציב המאושר.
אחריות על ביצוע תקציב האגף - הכנסות/הוצאות.
אחריות לריכוז נתונים, הכנת דוחות ומחקרים על עלויות פעולות התקציביות של האגף.
אחריות לאישור הזמנות רכש לאגף.
ביצוע בקרה ומעקב תקציביים אחרי תקבולים ותשלומים ברמת סעיף תקציבי, מחלקה וכלל האגף.
ניהול ואחריות תקציב האגף תקציב רגיל בלתי רגיל, הכנת הזמנות עבודה, אישור חשבונות לתשלום.
דיווח וגביית כספים חודשיים ממשרדי ממשלה (בעיקר משרדי ממשלה) או כל גורם אחר.
איתור תקציבים מגורמים שונים ומשרדי ממשלה שונים לפעילות אגף השפ"ע.
הכנת תכנית רב שנתית.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
ליווי יחידות העירייה בתהליכי מכרזים והתקשרויות.
דרישות:
תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה.
רו"ח - יתרון.
מאפייני העשייה:
יחסי אנוש תקינים.
אמינות ומהימנות אישית.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
יעילות וזריזות.
ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.
ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנת Office ובפרט ב- Excel.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח זמנים.
נכונות לעבודה בשעות נוספות.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה לפחות בתחום התקצוב / פיננסי/ כספים/ הנה"ח ברשויות מקומיות.
ניסיון בעבודה ברשויות מקומיות יתרון.
מינהלה:
* מועד אחרון להגשת מועמדות: 21/07/2025
* תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד (כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות).
* מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
* לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' כרמית בוסקילה
* בקשות שיוגשו ללא מסמכים תומכים המוכיחים ניסיון תעסוקתי רלוונטי ותעודות השכלה התואמות לדרישות הסף, לא יתקבלו ולא יישקלו. רק מועמדים העומדים בקריטריונים יזכו למענה.
* יש להגיש אישור העסקה רשמי מכל מעסיק קודם המאמת את פרטי הניסיון התעסוקתי, לרבות תאריכים מלאים (יום/חודש/שנה), תיאור התפקיד, תחומי האחריות והיקף המשרה בכדי לעמוד בתנאי הסף בהתאם לדרישות התפקיד.
* ככל שהמועמד/ת עם מוגבלות, כמשמעותו בסעיף 5 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, יש לבקש התאמה סבירה הנדרשת מחמת המוגבלות, על מנת לאפשר לקיים את מבדקי הקבלה לעבודה לפי העניין.
* מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום העירוני.
עפ"י תקנות המכרזים תש"ם 1979, 25א מיון מקדים - במקרה של ריבוי מועמדים (לאחר התרשמות הועדה המקצועית), תהא העיריה רשאית לבחור מבין המועמדים לכל הפחות 8 מועמדים מתאימים למשרה, אשר הם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

ציון הסף (80) יקבע עפ"י אמות המידה ומשקלן (השכלה-20, ניסיון תעסוקתי-30, המלצות ותעודות-10, התרשמות-40)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247553
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה עוזר/ת חשב.
התפקיד כולל:
- סיוע בהכנת הדוחות הכספיים המאוחדים לפי תקני IFRS.
- עבודה שוטפת מול רואי החשבון המבקרים.
- אחריות על בקרה, תהליכים ודוחות פנימיים.
- אחריות על דיווחים חודשיים, רבעוניים ושנתיים לחברה ציבורית.
- סיוע בבניית תקציב ובמעקב שוטף.
- תמיכה בהטמעת בקרות פנימיות ובתהליכים חשבונאיים חוצי ארגון.
- עבודה עם מערכת Priority.

העבודה במשרה מלאה בימים א-ה במשרדי החברה בפתח תקווה.

הזדמנות מעולה להצטרף לחברה חדשנית ומובילה בתחום הדיגיטל!
תנאים מעולים למתאים/ה!
דרישות:
-רו"ח מוסמך/ת - חובה.
-ניסיון של שנה עד שלוש לאחר סיום התמחות - חובה.
-ניסיון מעשי בחברה מסחרית / קמעונאית / ציבורית - יתרון.
-שליטה גבוהה באקסל ובמערכות ERP - חובה.
-ידע ב Priority - יתרון.
-יכולת עבודה עצמאית, סדר, דיוק ועמידה בלוחות זמנים.
-יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים מרובים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8241112
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: משרה מלאה
הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות מקצועי במשרד מוביל ולרכוש ניסיון מעשי במגוון תחומי ביקורת.

מה בתפקיד?
- ביצוע עבודות ביקורת מגוונות לחברות ועמותות
- התנסות רחבה והתפתחות מקצועית בליווי רואי חשבון מנוסים
- משרה מלאה עם תחילת עבודה מיידית
דרישות:
- סיום בחינות מועצה -חובה
- ניסיון קודם -יתרון משמעותי
- יכולת למידה מהירה
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- דייקנות ויחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8249272
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
וקסמן גוברין גבע
דרושים בוקסמן גוברין גבע
סוג משרה: משרה מלאה
וקסמן גרופ קבוצת הנדסה מובילה וחדשנית בתחום הבנייה והתשתיות מגייסת עוזר.ת חשב
הכנת דוחות כספיים, דוחות מס, תקציב ותוכנית עבודה שנתית
דיווח תוצאות ותקציב הקבוצה, עריכת דוחות חודשיים ניהוליים
בקרה על תהליכים ואחריות על תהליכים מנהליים וחוזיים
בקרה על הוצאות, תשלומים, חיובים וגביה
עבודה שוטפת מול מנהל הכספים וסמנכ"ל הקבוצה
הישיבה במשרדי החברה בבני ברק נמצאים כ-7 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה "בן גוריון"
דרישות:
רואה חשבון מוסמך (CPA) מאחד ממשרדי ה-TOP 5 לראיית חשבון - חובה
שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה
ניסיון בטיפול ודיווח לרשויות המס - יתרון
רקע בעבודה עם תקני IFRS וביקורת
יכולות אנליטיות גבוהות
יכולת עבודה עצמאית והנעת תהליכים
תקשורת בינאישית ויחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8227011
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת תשתיות ובניה בפתח תקווה דרוש/ה רו"ח למשרת חשב/ת חברה.
לטיפול בדו"חות הכספיים של החברה, דיווחים לרשויות, פיקוח על הנה"ח, ועוד.

מתאים לרו"ח מתחיל/ה לאחר התמחות או ניסיון התחלתי של שנה + שליטה באקסל ברמה מעולה.

א-ה 8:00-17:00.
שכר גלובלי 18,000 ש"ח + תנאים מהממים!!!
דרישות:
מתאים לרו"ח מתחיל/ה לאחר התמחות או ניסיון התחלתי של שנה + שליטה באקסל ברמה מעולה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248403
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו