דף הבית » כל החברות »  דרושים הומלנד-בית ממכר נכסים
הומלנד-בית ממכר נכסים

דרושים הומלנד-בית ממכר נכסים

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות הומלנד-בית ממכר נכסים (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף פתח תקווה
דרושים בדנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף פתח תקווה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
לארגון רפואי מוביל דרוש.ה מנהל.ת משרד!
כניסה לארגון רפואי מהיום הראשון עם תנאים מעולים!!!

- כפיפות למנהל.ת אדמיניסטרטיבי.ת במרפאה
- אחריות על מתחם קבלת קהל הלקוחות במרפאה
- ניהול צוות נציגים.ות השירות במרפאה, פתרון בעיות, הכנת סידורי עבודה
- שותף.ה לגיוס וקליטת נציגים.ות שירות חדשים.ות וחניכתם
- טיפול בסיטואציות מורכבות - תלונות, תוכניות טיפול גדולות, אירועים חריגים במרפאה.
- ביצוע משמרות פרונטאליות
- תמיכה במשרד לפי הצורך
- ניהול המשרד, כולל בקרה ואכיפה
- טיפול בכספים
- טיפול בחשבוניות
- אחראי.ת על משימות אדמיניסטרטיביות מטעמו.ה של המנהל.ת האדמיניסטרטיבי.ת
דרישות:
- השכלה אקדמאית - יתרון
- ניסיון בניהול צוות, בעל.ת יכולות ניהוליות ויכולת הובלת צוות
- בעל.ת גישה שירותית ואוריינטציה מכירתית
- ניסיון בעבודה במתן שירות ומכירה
- היכרות עם סביבה ממוחשבת
- מוסר עבודה גבוה ואחריות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8413396
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
סיוע שוטף לסמנכ"ל השיווק והמכירות בניהול פעילויות השיווק, המכירות ומשאבי האנוש. התפקיד משלב אחריות אדמיניסטרטיבית, הובלת תהליכים ארגוניים ותפעוליים, ותמיכה ישירה בהנעת מערך הגיוס והשיווק של החברה.
תחומי אחריות עיקריים:
סיוע שוטף בניהול תחום השיווק והמכירות, כולל הפקת דוחות ובקרת ביצועים.
עבודה שוטפת עם מערכת CRM הזנת נתונים, ניהול לידים ומעקב אחר סטטוסים.
תמיכה שיווקית סיוע בהכנת מצגות, דוחות ומעקב אחר קמפיינים.
אחריות על תהליכי גיוס עובדים פרסום משרות, איסוף ומיון קורות חיים, קשר עם מועמדים וליווי תהליך הגיוס עד לקליטה.
עבודה מול חברות השמה וספקים בתחום הגיוס והשיווק.
ניהול יומנים, תיאום פגישות וישיבות עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
שימוש שוטף בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה יתרון משמעותי.
שליטה מלאה ביישומי Office ויכולת עבודה עם מערכות CRM.
ניסיון בעבודה מול חברות השמה ובתחום הגיוס חובה.
כישורי סדר, ארגון ותקשורת בין-אישית מעולים.
יכולת עבודה עצמאית, אחריות וראש גדול.
היקף משרה: מלאה / גמישה בהתאם לצורך החברה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8404766
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשת מלונות דן
סוג משרה: משרה מלאה
רשת מלונות דן מחפשת מנהל /ת מותג ויזואלי להובלת הנראות והזהות החזותית של המותג בכל נקודות המגע.
במסגרת התפקיד:
אחריות על הנראות, הזהות החזותית והמותגית של רשת מלונות דן בכל
נקודות המגע ATL & BTL חומרים מודפסים ונכסי מותג.
התפקיד משלב חשיבה קריאייטיבית, הבנה עיצובית, חדשנות וחיבור לעולמות לייףסטייל, יוקרה ואירוח, לצד יכולת ליישום מדויק ואיכותי של פרויקטים משלב הרעיון ועד הביצוע.
תחומי אחריות מרכזיים:
1. נראות ומיתוג (Brand Visual)
הובלת השפה החזותית של המותג ושמירה על אחידות ואיכות across all touchpoints.
אפיון, והפקת חומרים שיווקיים ומותגיים (דפוס, שילוט, תפריטים, מצגות וחומרים פניםארגוניים) עד ליישומם בשטח.
ניהול ספר המותג (Brand Book) והטמעתו בכלל המלונות ובמטה.
2. קריאייטיב ותוכן ויזואלי
פיתוח קונספטים וקריאייטיב לקמפיינים וליוזמות מיתוג ושיווק.
הובלת תהליך יצירה מקצהלקצה, כולל תכנון הפקות וימי צילום וליווי התוצרים עד מסירה.
3. עבודה עם ספקים וממשקים
דרישות:
2-4 שנות ניסיון בקריאייטיב/מיתוג/נראות במותגי לייףסטייל, יוקרה, אופנה, קמעונאות או סוכנויות קריאייטיב.
ניסיון בבניית שפה עיצובית/חזותית למותג יתרון.
יתרון לניסיון בעולמות Hospitality / Luxury / Lifestyle.
השכלה בתחום העיצוב/תקשורת חזותית יתרון
חשיבה קריאייטיבית ואסטרטגית ויכולת לספר סיפור ויזואלי.
היכרות עם תהליכי עיצוב, תוכן והפקה ויכולת עבודה מול מעצבים וספקים.
כישורים אישיים:
תשוקה למיתוג, ויז'ואל וחוויית מותג.
יכולת עבודה עצמאית וניהול מספר משימות וממשקים במקביל.
ירידה לפרטים, סדר ועמידה בלוחות זמנים.
יחסי אנוש מעולים, שיתוף פעולה וגמישות.
סקרנות והתעדכנות מתמדת בטרנדים, עיצוב ומותגים מובילים.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8405086
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בוונילה בוקס  בע"מ
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה המשווקת מותג תמרוקים בינלאומי מוביל, דרושה מנהלת מותג לניהול הפעילות המלאה של המותג בישראל.

התפקיד כולל אחריות מקצה לקצה מהובלת אסטרטגיית חדירה לשוק, דרך תפעול שוטף, מכירה והפצה, ועד ניהול שיווק, מבצעים, יח"צ ושותפויות.
העבודה כוללת ממשקים עם חנויות, רשתות שיווק ופארם, סיטונאים, משרדי פרסום וספקים ודורשת הבנה מעמיקה בעולמות תמרוקים, מסחר וקמעונאות.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בניהול פעילות מסחרית או שיווקית של מותג בתחום התמרוקים/טיפוח חובה
יכולת ניהול כוללת של פעילות מותג: שיווק, מכירה, תפעול, נראות והפצה
ניסיון בעבודה מול רשתות קמעונאיות/פארם, חנויות וסיטונאים חובה
ניסיון בעבודה מול משרד פרסום / יח"צ / משפיענים יתרון
שליטה בדיגיטל: Shopify, Meta Ads, CRM יתרון
כישורי ניהול עצמי, חשיבה מסחרית, דיוק תפעולי וחיבור למוצר ולשוק המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8398884
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: מספר סוגים
למשרד עורכי דין בחיפה העוסק בתחום האזרחי מסחרי, דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה בסביבה מקצועית ונעימה, המעודדת יוזמה וקבלת אחריות.
התפקיד כולל אחריות מלאה על הפעילות האדמיניסטרטיבית של המשרד, לרבות עבודה מול לקוחות, ניהול תיקים ממוחשבים במערכת בתי המשפט, הכנת והגשת מסמכים לרשויות והנהלת חשבונות.
דרישות:
* יכולת הנעה עצמית, אחריות, יעילות, מוטיבציה, יוזמה.
* נכונות ללמוד ולהתפתח, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מעולים.
* ניסיון בעבודה בסביבה מממוחשבת - הכרחי. נדרש ידע במחשבים ובאינטרנט, חיפוש במאגרי מידע, שליטה טובה ביישומי מיקרוסופט, גישה לתוכנה לניהול משרד.
* ידע בשפה האנגלית ברמה טובה.
* ניסיון קודם במשרד עו"ד / זיקה לעולם המשפט - יתרון (לא הכרחי).
* רקע בהנהח"ש - יתרון (לא הכרחי).
* העדיפות הינה למשרה לטווח ארוך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8390715
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בא.ל פרו לב אורבן בע"מ
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מחפשים מנהל /ת משרד אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה, שיצטרף/תצטרף לצוות שלנו וייקח/תיקח חלק מרכזי בתפעול השוטף של המשרד ובתמיכה בהנהלת החברה.
התפקיד דינמי, מגוון וכולל אחריות רחבה בתחומי האדמיניסטרציה, התיאום וההפקה.

התפקיד כולל -
ניהול שוטף של המשרד וכל היבטיו התפעוליים
תיאום פגישות מרובות משתתפים וניהול מספר יומנים במקביל (הנהלה וצוות)
טיפול בקשרי ספקים - הזמנות ציוד, שירותים נלווים, עבודה מול גורמי תקשורת וספקי שירות
ניהול רשתות חברתיות ופעילות דיגיטלית של החברה
ניהול הוצאות והזמנות משרדיות (כולל אוכל, ציוד ותחזוקה)
אחריות על תהליך זימון, קליטה וגיוס עובדים חדשים
סיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי שוטף להנהלת החברה
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד ותפעול שוטף - חובה
שליטה טובה ביישומי Office ובסביבת מחשב
כושר ארגון גבוה, אחריות ויכולת ריבוי משימות
יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין -אישית מצוינת ויכולת עבודה מול מספר גורמים במקביל
אנגלית ברמה טובה - יתרון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8389450
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באסותא אופטיק
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: מספר סוגים
מי אמר שאי אפשר לשלב עבודה עם הנאה? אצלנו זה אפשרי! גם שכר מדהים ומתגמל וגם תנאים מצויינים!
לסניף אסותא אופטיק בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה
העבודה במשרה מלאה במשמרות.
במסגרת התפקיד: קבלת קהל, מתן שירות שוטף ללקוחות, מענה טלפוני, וידוא הגעת מטופלים ועבודה בשת"פ עם כל המחלקות.
התפקיד כולל אחריות רבה.

למה כדאי להצטרף אלינו?
-שכר גבוה ומתגמל.
-סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
-יציבות-עובד /ת חברה מהיום הראשון.-התפתחות מקצועית ואישית.
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה-יתרון.
ראש גדול-חובה.
ייצוגיות, ידע בתוכנות מחשב-חובה.
נכונות לעבודה ל2 משמרות ערב בשבוע וימי שישי לסירוגין.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417929
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
אם אתם מחפשים תפקיד שיקפיץ לכם את הקריירה ואתם בעלי רצון להתקדם ולהתפתח - מקומכם איתנו!!
אנחנו מחפשים רכז/ת אדמיניסטרטיבי לחברת גיוס והשמה למשרה מלאה שתצטרף למשפחה!

במסגרת התפקיד:
- ניהול תיקי לקוחות.
- אחריות על אדמיניסטרציה שוטפת במקום.
- יציאה לפגישות וכנסים מול לקוחות.

עבודה במתכונת משרה מלאה ממשרדי החברה.

רכזי אדמיניסטרציה מענק התמדה של 12,000 בפעימות בשנה!

נפתחו תקנים חדשים בכל רחבי הארץ, הגישו מועמדות ונחזור אליכם בהקדם!
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון.
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / מכירה / עבודה מול לקוחות
- רישיון נהיגה- יתרון
- יכולת עבודה בצוות, יכולת הנעה עצמית, עמידה ביעדים, יכולת וורבלית טובה ועבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8323023
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
קפיטל פלטינום אחזקות
דרושים בקפיטל פלטינום אחזקות
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 15,000-18,000
לחברת קפיטל פלטינום חברת נדל"ן הממוקמת בתל אביב, דרוש/ה מנהל /ת משרד עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל.
היקף משרה מלאה, ימים א'-ה'.
מיקום העבודה: תל אביב- יגאל אלון 94, מגדלי אלון 2 (קרוב לתחנת רכבת השלום).
במסגרת התפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנהלי החברה,
ניהול משרד, אירוח, ניהול יומן, תיאום פגישות, ניהול מלאי וציוד המשרד, מענה טלפוני.
תשלום לספקים, אישור חשבונות, ביצוע העברות בנקאיות עבודה מול רו"ח וספקי חברה וניהול תהליכים משרדים משרדי שוטף.
ניהול משימות ובקרה על תהליכי עבודה מול עובדי החברה באופן שוטף.
דרישות:
* תואר אקדמאי בתחומים הנדסת תעשייה וניהול/ מנהל עסקים /כלכלה בציונים גבוהים / פסיכומטרי גבוה במיוחד.
* ניסיון באישורי חשבונות והצעות מחיר רכש העברות בנקאיות / תשלומים.
* ניסיון בקידום והובלת תהליכים. מול ספקים רוכשי דירות בנקים.
* יכולות גבוהות והבנה של התנהלות עסקית עדיפות בעולמות הנדל"ן.
* ניסיון רב Excel.
* תקשורת טובה עם לקוחות וספקים בנושא כספים.
* הבנה בסיסית בנושא כספים והנהלת חשבונות.
* ניסיון בניהול צוות ופרויקטים פנים ארגונים.
*מבוקש לצרף מכתב נלווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410681
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בCBRE
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
חברת CBRE, מהחברות המובילות בעולם בניהול ואחזקה של נכסים מניבים, מגייסת עוזר/ת מנכ"ל לתפקיד מרכזי ומאתגר בסביבה דינמית ובינלאומית.

ניהול שוטף של יומן המנכ"ל ותיאום פגישות בארץ ובחו"ל

אחריות על הכנת חומרים, מצגות ודוחות עבור ישיבות הנהלה.

השתתפות בישיבות זום מול גורמים בחו"ל.

ניהול משימות ופרויקטים רוחביים חוצי ארגון מעקב ובקרה אחר ביצוע

ממשקי עבודה שוטפים עם גורמי מטה, הנהלה בכירה ולקוחות אסטרטגיים

טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות ותמיכה שוטפת במנכ"ל
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים ומעלה כעוזר/ת מנכ"ל או בתפקיד דומה

אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)

שליטה מלאה ביישומי Office ובייחוד PowerPoint ו-Excel

יכולת גבוהה בניהול משימות מרובות, סדר וארגון, ועמידה בלוחות זמנים

יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות מלאה

יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ותקשורת בין-אישית מצוינת


מיקום: משרדי החברה בני ברק גבול רמת גן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410471
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו