דף הבית » כל החברות »  דרושים הומלנד-בית ממכר נכסים
הומלנד-בית ממכר נכסים

דרושים הומלנד-בית ממכר נכסים

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות הומלנד-בית ממכר נכסים (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ברשת המסעדות ניר אור
סוג משרה: משרה מלאה
קבוצת ניראור בעלת הרשתות צ'וקה, ווק 2 ווק, צ'יינה טאון ועוד...
מחפשת מנהל/ ת מותגים להצטרף לצוות השיווק שלנו.
אם את.ה בעלי ניסיון בתחום השיווק והמכירות ומחפשים אתגר חדש ורוצים להיות חלק מצוות דינמי ומוביל בעולם המסעדנות מקומכם איתנו!

תיאור התפקיד:
מנהל/ת המותג יהיה/תהיה אחראי/ת לתיאום והוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות למותג או למוצרים חדשים, תכנון והוצאה לפועל של קמפיינים פרסומיים בערוצים שונים ומול ספקי השיווק, ניתוח נתוני מכירות וביצועים של המותג והכנת דוחות תקופתיים, יצירת תוכן שיווקי וניהול התקשורת מול הלקוחות דרך מדיות שונות.
דרישות:
* ניסיון קודם בתפקידי שיווק/ פרסום (תקציבאות, ניהול פרויקטים, הפקה וכו').
* ראש גדול, סדר, דייקנות, יכולות התמודדות עם ריבוי משימות ועמידה בלו"ז.
* יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה. שליטה מלאה בOFFICE.
* תואר ראשון בשיווק, מנהל עסקים או תחום רלוונטי.
* הבנה מעמיקה של פלטפורמות מדיה חברתית וכלי שיווק דיגיטליים.
* משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה. משרה מלאה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8370449
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בכלמוביל
סוג משרה: משרה מלאה
מטרת התפקיד:
יישום תוכניות השיווק של מגוון השירותים החוצים של כלמוביל מציעה לכלל לקוחותיה

תיאור התפקיד:
אחריות שוטפת על יישום תכנית השיווק והפרסום של הצעות המימון, ליסינג, ביטוח, חבילות שירות ואחריות (שירותים נלווים לרכב מבית כלמוביל).
הגדרת "מסע הלקוח" וזיהוי נקודות זמן קריטיות בהן יש לפעול באופן אקטיבי, ויצירת מסעות לקוח אשר מובילים לחוויה בעלת משמעות ללקוח הקצה ובעלות ערך עסקי לכלמוביל, בשיתוף כלל היחידות העסקיות בארגון.
אחריות על פרויקטים חוצי ארגון החל משלב החשיבה, אפיון ויישום מלא.
ייזום והוצאה לפועל של קמפיינים מול משרדי הפרסום והמדיה אונליין ואופליין מהגדרת הבריף ועד לסיכום וניתוח התוצאות, יח"צ והפקה.
ניהול ותפעול נכסים דיגיטליים, בקרה שוטפת והתאמת התכנים עפ"י דרישות.
אחריות על בקרת תקציב שיווק ופרסום.
הנעת ממשקים פנימיים ודרגים ניהוליים בכירים.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום השיווק והפרסום חובה
יכולת אנליטית ברמה גבוה חובה
הכרות עם עולמות הפיננסיים והביטוח יתרון
ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372747
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לקבוצת ד"ר פישר לחטיבת השיווק הבינ"ל, דרוש/ה מנהל /ת שיווק דיגיטל
ניהול פעילות הדיגיטל בשוק הבין לאומי והובלת פעילויות שיווק 
אחריות על הפעילות בערוצי הסושיאל
יצירה, כתיבה והעלאת תכנים
ניהול ועבודה מול ספקי שירות חיצוניים (פרסום, קידומים ומכירות).
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת שיווק בתחום הדיגיטל, מותג, שיווק, בשוק הבינ"ל - יתרון
ניסיון שיווקי במוצרי צריכה - חובה 
מנהלת מותג / דיגיטל /פרסום / איקומרס
ניסיון בפרסום והעלאת תכנים באמזון ואתרי סחר נוספים - יתרון
ניסיון בקריאטיב ויצירת תוכן שיווקי ברשתות חברתיות
תואר ראשון ושני ממכללה מובילה או אוניברסיטה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8374821
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה לניהול דיזנגוף סנטר
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אם את/ה (מפה נמשיך בנקבה, סבבה?) חיית טרנדים שיודעת תמיד מה הדבר הכי חם באותו רגע, אוהבת לצלם ולערוך,
יודעת לזהות מה תופס ו-ויראלי, מה מצחיק ומה מרגש 
ויש לך טאץ יצירתי שיכול להביא את האנרגיה של הסנטר למסך ולקהילה -
אז אנחנו בהחלט מחפשים אותך!
 
 
ניהול סושיאל - עיקרי התפקיד:
* הפקה, צילום, עריכה והעלאת תכנים לרשתות   Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn
* מעקב אחר טרנדים (וגם יצירתם), מגמות, סאונדים ופורמטים חמים והבנה עמוקה של מה עובד ברשתות
* פיתוח רעיונות וקונספטים מקוריים לתכנים והתאמתם לשפה ולסגנון של הסנטר
* תיעוד יומיומי של מה שקורה בסנטר אירועים, פרויקטים, אנשים ורגעים, לרבות פעילויות ואירועים בחנויות
* כתיבת טקסטים קצרים לתכנים המפורסמים במדיה
* עבודה עם צוות השיווק והקיימות, ספקים וצלמים לפי צורך

 ניהול קהילה - עיקרי התפקיד:
* להקים, להפעיל ולתחזק את הקהילה של הסנטר בדיגיטל.

מה עושים בפועל:
* לבנות את הקהילה מאפס לפתוח ערוצים, להזמין אנשים, ולתת לזה לקרות
* ליצור קשר עם בעלי חנויות, שוכרים, מבקרים ושגרירים ולרתום אותם להשתתפות
* לכתוב פוסטים קצרים וקלילים לקהילה עדכונים, הזמנות, שאלות ודברים שמחברים
* להפעיל את הקהילה: לענות, לשתף, לשאול ולעורר שיח
* לארגן פעילויות קטנות ומגניבות מפגשים, יוזמות ורגעים
* לעבוד עם מחלקת קיימות והשיווק כדי לשלב תוכן, אירועים ופעילויות
דרישות:
ידע והבנה בסושיאל- חובה!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8379253
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
אם אתם מחפשים תפקיד שיקפיץ לכם את הקריירה ואתם בעלי רצון להתקדם ולהתפתח - מקומכם איתנו!!
אנחנו מחפשים רכז/ת אדמיניסטרטיבי לחברת גיוס והשמה למשרה מלאה שתצטרף למשפחה!

במסגרת התפקיד:
- ניהול תיקי לקוחות.
- אחריות על אדמיניסטרציה שוטפת במקום.
- יציאה לפגישות וכנסים מול לקוחות.

עבודה במתכונת משרה מלאה ממשרדי החברה.

רכזי אדמיניסטרציה מענק התמדה של 12,000 בפעימות בשנה!

נפתחו תקנים חדשים בכל רחבי הארץ, הגישו מועמדות ונחזור אליכם בהקדם!
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון.
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / מכירה / עבודה מול לקוחות
- רישיון נהיגה- יתרון
- יכולת עבודה בצוות, יכולת הנעה עצמית, עמידה ביעדים, יכולת וורבלית טובה ועבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8323023
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בסונול
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
תנאים נוספים:החזר הוצאות
התפקיד כולל:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות האגף
ניהול יומן סמנכ"ל האגף, תיאום פגישות וממשק עם גורמים פנימיים וחיצוניים
אחריות על עדכון נוכחות עובדים במערכות הארגוניות
עדכון ותחזוקת נהלים תפעוליים ומסמכים נלווים
ריכוז נתונים, הפקת דוחות ומעקב אחרי משימות
תמיכה שוטפת בצוות המחלקה ובצרכים האדמיניסטרטיביים השוטפים
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות בכירה חובה
שליטה מלאה ביישומי Office ובעיקר Excel ו-Outlook חובה
כישורי סדר וארגון גבוהים, יכולת ניהול משימות רבות בו זמנית
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים
נכונות למשרה מלאה בימים א-ה
ניידות למשרדי החברה בחיפה (חוף שמן). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8370467
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי:
אחריות כוללת על ניהול שוטף של המשרד ותפעולו, מתן מענה לוגיסטי וארגוני לכלל עובדי החברה, ניהול ספקים ונותני שירות, אחריות על סביבת עבודה נעימה ומתוקתקת, ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות ההנהלה.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול שוטף של המשרד אחזקה, תחזוקה, ציוד משרדי, נראות וניקיון
אחריות על מערך הקבלה והאירוח מענה טלפוני, קבלת אורחים, טיפול בדואר ובשליחויות
ניהול ספקים, קבלני משנה ושירותים חיצוניים (ניקיון, קפה, תחזוקה, ציוד משרדי ועוד)
טיפול בהזמנות רכש משרדי ואספקה שוטפת
ניהול מערך הרכב - חניה
ריכוז נושאי בטיחות, ביטוחים ורווחה (עובדי ניקיון, ביטוח מבנה, וכו)
תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוותים השונים ולהנהלה
סיוע בארגון אירועים, ישיבות, כנסים ופעילויות רווחה
ניהול תקציב משרדי ובקרה על הוצאות
עבודה מול מחלקת כספים בנושאי חשבוניות ותשלומים
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה, עדיפות בחברה בינונית/גדולה
שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות ניהול משרד
יכולת ארגון, תעדוף משימות וניהול מספר ממשקים במקביל
שירותיות גבוהה, עצמאות ויחסי אנוש מצוינים
אנגלית ברמה טובה יתרון
זמינות לעבודה במשרה מלאה ונוכחות יומיומית במשרד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384763
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: מספר סוגים
* ניהול שוטף של המשרד אחזקה, תחזוקה, ציוד משרדי, נראות וניקיון
* אחריות על מערך הקבלה והאירוח מענה טלפוני, קבלת אורחים, טיפול בדואר ובשליחויות
* ניהול ספקים, קבלני משנה ושירותים חיצוניים (ניקיון, קפה, תחזוקה, ציוד משרדי ועוד)
* טיפול בהזמנות רכש משרדי ואספקה שוטפת
* ניהול מערך הרכב - חניה
* ריכוז נושאי בטיחות, ביטוחים ורווחה (עובדי ניקיון, ביטוח מבנה, וכו)
* תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוותים השונים ולהנהלה
* סיוע בארגון אירועים, ישיבות, כנסים ופעילויות רווחה
* ניהול תקציב משרדי ובקרה על הוצאות
* עבודה מול מחלקת כספים בנושאי חשבוניות ותשלומים
דרישות:
* ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה, עדיפות בחברה בינונית/גדולה
* שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות ניהול משרד
* יכולת ארגון, תעדוף משימות וניהול מספר ממשקים במקביל
* שירותיות גבוהה, עצמאות ויחסי אנוש מצוינים
* אנגלית ברמה טובה - יתרון
* זמינות לעבודה במשרה מלאה ונוכחות יומיומית במשרד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8388198
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ניהול כספים מובילה המתמחה בליווי סטארטאפים, קרנות הון סיכון וחברות הייטק, דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מגוונת ומשמעותית, הכוללת אחריות על תהליכים תפעוליים, עבודה מול לקוחות וצוותים פנימיים, וניהול שוטף של פעילות המשרד.

התפקיד מתאים לאנשים עם גישה שירותית, יוזמה, יכולת ארגון גבוהה, ורצון לקחת חלק בצוות מקצועי ודינמי הפועל בלב העשייה הפיננסית של עולם ההייטק.

תחומי אחריות:
-ניהול ותיאום תהליכי תפעול מול לקוחות
-מעקב אחר פרויקטים ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת
-עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים לקוחות, ספקים וצוותים בחברה
-הפקת דוחות וסיכומים ניהוליים
-אחריות על ניהול המשרד ותפעולו היומיומי
-תמיכה בצוותי גיוס, כספים ושירות לקוחות לפי הצורך
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או בשירות לקוחות
-אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור וכתיבה)
-תואר ראשון רלוונטי או סטודנט/ית
-שליטה מלאה בתוכנות Office, עם דגש על Excel ו-Outlook
-יחסי אנוש מעולים, יוזמה וראש גדול, יכולת עבודה על מספר משימות במקביל
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8360229
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
* ניהול יומנים של ההנהלה הבכירה.
* מתן מענה כולל לנושאי אדמיניסטרציה להנהלה הבכירה ולמחלקות השונות בחברה.
* שעות עבודה: 8.00-17.00 ימים א'-ה' - אין אפשרות לעבודה היברידית מהבית.
* משרדי החברה ממוקמים בבניין רסיטל (שדרות מנחם בגין 156), ת"א (צמוד לתחנת רכבת סבידור מרכז).
דרישות:
* ניסיון כמזכיר/ה של שנתיים ומעלה חובה (בתחומים בנייה/תעשייה יתרון משמעותי)
* בעל/ת יכולת ביצוע מס' משימות במקביל ובעל/ת יכולות ביצוע גבוהות
* שירותי/ת ובעל/ת יחסי אנוש גבוהים
* קליטה מהירה ויכולת למידה עצמית
* יכולת התמודדות עם מצבי לחץ
* יוזמה
* יכולת להניע תהליכים
* בעל/ת כישורי סדר וארגון
* אסרטיביות,אדיבות
* שליטה מלאה בתוכנות מחשב: Excel, word - חובה
* הכרת תוכנות נוכחות מקאנו / מכפל - יתרון משמעותי
* ניסיון בניהול יומנים בoutlook - חובה
* שפות - עברית רהוטה, אנגלית - יתרון משמעותי

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8366814
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו