דף הבית » כל החברות » אחר »  דרושים מרקטמי שני אלוני בע"מ
מרקטמי שני אלוני בע"מ

דרושים מרקטמי שני אלוני בע"מ

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות מרקטמי שני אלוני בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באקוסאפ בריאות בע"מ
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת בריאות ותוספי תזונה דרוש/ה מנהל /ת סושיאל מדיה ותוכן Hands-on.
מה בתפקיד?
ניהול שוטף של הסושיאל (אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק) כולל יצירת תוכן, צילום, עריכה והעלאות.
הפקת תכנים מקצה לקצה בהתאם לשפה המותגית.
ניהול גאנטים, משימות ותהליכי תוכן רוחביים במחלקת השיווק.
עבודה מול ממשקים בחברה והובלת טראפיק בין צוותים.
ניהול ומעקב משפיענים: בריפים, מעקב עליות, דוחות ובקרה.
תמיכה בהפקות, כנסים ואירועים.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
1+ שנות ניסיון בניהול סושיאל /תוכן למותג חובה.
ניסיון בצילום ועריכת תוכן (טלפון, Canva/CapCut) + תיק עבודות חובה.
סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות מרובות.
חשיבה שיווקית לצד ביצועיות גבוהה.
יתרון: ידע/ניסיון בעולמות הבריאות, תוספי תזונה ולייף סטייל.


יש לצרף תיק עבודות/לקוחות עבר/לקוחות קיימים-חובה
משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454247
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במעוף לקוחות ארציים קמעונאות
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 15,000-18,000
מותג הלבשה תחתונה דרוש/ה מנהל /ת קראייטיב, תוכן וסושיאל
במסגרת התפקיד:
ניהול ותפעול כל עמודי הסושיאל של החברה כולל העלאת התכנים בפועל, יצירתם והתאמתם לפלטפורמה הרלוונטית
יצירת תוכן מקורי ושוטף הנשען על מגמות וטרנדים בעולם האופנה והסושיאל
ניהול קראייטיבי מקצועי של צוות גרפיקאיות כתיבת בריף, שליחת רפרנסים, כתיבת טקסים וכו
ניהול משפיענים מעקב, הכוונה ובקרה על תוכן שעולה
הפקות וימי צילום
יצירת תכני "מאחורי הקלעים" ותוכן סושיאלי מהפקות וימי צילום עם דוגמניות / פרזנטורית

המשרה ממוקמת בפ"ת במשרדי החברה
משרה מלאה
שכר 15-17K
דרישות:
יסיון של לפחות שנתיים בניהול רשתות חברתיות ויצירת תוכן (פייסבוק, אינסטגראם, לינקדאין וטיקטוק) ניסיון בניהול מותג קמעונאי חובה
הבנה מעמיקה בעולם הסושיאל האורגני
יכולות כתיבה והתנסחות גבוהות (כתיבה שיווקית / כתיבה עיתונאית)
אוריינטציה לעולם האופנה או הביוטי ואהבה אמיתית לתחום
יכולות צילום ועריכה בעזרת הנייד (רילסים, סרטוני אופנה, משפיעניות, מוצרים ועוד) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447116
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות ניירות ערך
מיקום המשרה: ירושלים ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
הרשות לניירות ערך פועלת מכוח חוק ניירות ערך, ותפקידה המרכזי הוא להגן על ענייניו של ציבור המשקיעים. שוק ההון
הישראלי מהווה נדבך מרכזי בצמיחת המשק, והוא מאפשר לחברות לגייס הון, לפתח פעילות עסקית ולהוביל חדשנות.
במקביל, הוא מאפשר לציבור הרחב לקחת חלק בהצלחתן של חברות במשק. הרשות מחויבת לשמירה על סטנדרטים
מקצועיים גבוהים, לאכיפה מלאה של הדין ולפיתוח שוק יציב, מגוון ותחרותי והכול למען ציבור המשקיעים.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול אסטרטגיית הסושיאל- בניית תוכנית עבודה שנתית ורבעונית לכל הפלטפורמות ויצירת גאנטים חודשיים
יצירת וניהול תוכן- כתיבה, עריכה והפקת תכנים איכותיים התואמים את מסרי הרשות לקהלי יעד מגוונים, כולל
עבודה שוטפת מול יוצר/ת תוכן וידאו ומעצב/ת גרפי/ת
ניהול קמפיינים וטרגוטים - ניהול קמפיינים ממומנים ואורגניים, אחריות על עמידה ביעדים מדידים לפי KPI מוגדרים
ועבודה בהתאם לכללי הרגולציה וההתנהלות התקינה של גוף רגולטורי
ניתוח נתונים והפקת דוחות
מעקב אחר טרנדים ואקטואליה וזיהוי הזדמנויות לRTM רלוונטי ומדויק
פיתוח כלים ונהלים לשעת חירום / אירועים מתגלגלים
ניהול משברים ברשת ות
תיאום צמוד עם מחלקת הייעוץ המשפטי
דרישות:
ניסיון מקצועי:
-ניסיון של שנה ומעלה בניהול עמודי סושיאל משמעותיים
-ניסיון מוכח בבניית גאנטים, כתיבת תוכן וניהול קמפיינים
-ניסיון בעבודה עם כלי מדידה וניהול דוגמת Suite Business

כישורים נדרשים:
-יכולת ניסוח גבוהה בעברית ויכולת הפשטת מסרים מורכבים
-חשיבה יצירתית לצד חשיבה אנליטית ומכוונות ליעדים
-יכולת למידה עצמית גבוהה ונכונות ללמוד תוכן מקצועי פיננסי על בסיס קבוע
-עבודה מאומצת ויכולת עמידה בזמנים ובשעות לא שגרתיות
-יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
-אנגלית ברמה גבוהה
-תואר ראשון יתרון
-השכלה על תיכונית בתחומי עיצוב/כתיבת תוכן/שיווק/כלכלה/חשבונאות/משפטים יתרון

פרטים נוספים:
מקום העבודה: רשות ניירות ערך,ירושלים/תל אביב .
משרה מלאה.
בהתאם לסעיף 5 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח,1968 חלות על עובדי הרשות מגבלות מסוימות בנוגע
לרכישת ניירות ערך, ייבחנו גם סוגיות של ניגוד עניינים ומהימנות ;
השכר ייקבע בהתאם לכישורי המועמדת ;
הרשות מעודדת ייצוג הולם ותשקול בחיוב מועמדות מאוכלוסיות זכאיות. ניתן לציין זאת בקורות החיים-לא חובה.
ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 6.1.26
-רק פניות מתאימות תענינה-
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8468924
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע"מ
דרושים ביתרון אנושי  - השמה וגיוס כח אדם בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה יצרנית גלובלית בראשון-לציון, דרוש/ה מנהל /ת סושיאל (אירופה).
תכנון גאנט התוכן וניהול נכסי סושיאל בפלטפורמות השונות - פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק.
ניהול קמפיינים דיגיטליים לשווקים באירופה ואופטימיזציה של הקמפיינים.
עבודה שוטפת מול סוכנויות דיגיטל בארץ ובחו"ל, משרדי יח"צ, אנשי שיווק ומשפיענים ברשת.
דרישות:
תואר ראשון בעיצוב / תקשורת / שיווק / יחסי ציבור - יתרון.
אנגלית ברמת שפת אם / שפה זרה אחרת.
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול סושיאל.
ניסיון מתחום הקוסמטיקה / האופנה - יתרון משמעותי.
ידע והכירות בניהול וכתיבה של גאנטים תוך התחשבות בשיקולים מסחריים.
יכולת ניסוח וכתיבה עילאית, קריאטיביות, שנינות, יוזמה וראש גדול. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8470918
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
משרד אדריכלים מבוסס ומוכר, מחפש מנהל/ת משרד.
זוהי הזדמנות ייחודית לעבודה מעניינת ומאתגרת המשלבת ניהול אדמיניסטרטיבי ברמה הגבוהה ביותר עם מעורבות בעבודת השיווק והפיתוח העסקי.
אנחנו מחפשים אישיות חיובית, אנרגטית, בעלת מוטיבציה גבוהה, שרוצה להיות ציר מרכזי ומשפיע בצמיחה של משרד אדריכלות מהשורה הראשונה בישראל.

העבודה במשרה מלאה במשרדנו המעוצב במיקום מעורר השראה בתל אביב.
זהו תפקיד משמעותי מאוד הכולל אופק התפתחות בתוך המשרד.
שכר אטרקטיבי, תנאים טובים למתאים/ה.

התפקיד כולל:
1. ניהול משרד ואדמיניסטרציה:
- ניהול יומנים של השותפים ותיאום פגישות.
- התנהלות מול ספקים, יועצים חיצוניים ורשויות.
- אחריות על האדמיניסטרציה השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובשליחויות.
- מתן שירות ייצוגי ואיכותי ללקוחות המשרד.
- אחריות על נראות המשרד, חדרי הישיבות והצטיידות.
2. ניהול כספים וגבייה:
- טיפול שוטף בהצעות מחיר, ומעקב מכרזים.
- ניהול קופה קטנה
- ריכוז חומרים ועבודה מול משרד רואה החשבון והכלכלנים.
3. פיתוח עסקי ושיווק:
- תמיכה אדמינסטרטיבית ומנהלתית בעבודת השיווק והפיתוח העסקי
- סיוע בהכנת מצגות שיווקיות
- ריכוז וניהול מאגר החומרים השיווקיים של המשרד (פרופיל חברה, לוגואים, תמונות, כתבות וכו').
- הכנת חומרים להגשת הצעות למכרזים ולהצעות מחיר.
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול משרד - חובה
- ניסיון בניהול משרד אדריכלים / מהנדסים/ יזמי נדל"ן/ עו"ד - יתרון משמעותי
- סדר מופתי, יכולת ארגון וניהול משימות מרובות במקביל.
- ייצוגיות, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, ויחסי אנוש מעולים.
- שליטה גבוהה באנגלית - הבעה בכתב ובעל פה.
- יכולת עבודה עצמאית, "ראש גדול".
- פרואקטיביות, יוזמה וחתירה למטרות.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- שליטה ב-Canva ובכלי AI - יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8473796
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
למשרד רו"ח במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מתחיל/ה לעבודה הכוללת ניהול משרדי שוטף, תיאום ומעקב פגישות שותפים, ניהול יומן שותפים, קשר רציף מול לקוחות, גבייה ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לכלל צרכי המשרד.

לא חובה ניסיון קודם, הכשרה תינתן במקום. 
אופציות קידום והתפתחות באווירה צעירה, דינאמית וכיפית.
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00.
דרישות:
- לא דרוש ניסיון קודם, רק רצון ללמוד ולהתפתח בתחום. 
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה ביישומי Office
- ראש גדול, מוטיבציה ללמידה והתפתחות ויחסי אנוש טובים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8466151
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPower Marketing
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל /ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל בתל אביב-רמת החייל!

במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, מענה טלפוני, טיפול במיילים, סיוע לצוות, הזמנת ציוד משרדי וניהול ספקים, אחריות על תיאומים לוגיסטיים ופגישות פנים וחוץ. ניהול יומן ותיאום פגישות של המנכ"ל, הכנת חומרים, מצגות, ודוחות לפגישות הנהלה, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים, מעורבות בפרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצורך, שיפור וייעול תהליכי עבודה משרדיים ותפעוליים.

ימים ושעות העבודה: 17:00-8:00.
שכר: נא להעביר ציפיות שכר.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד או בתפקיד דומה חובה.
-יכולת עבודה בסביבה דינאמית וריבוי משימות- חובה.
-שליטה מלאה ביישומי Office (דגש על, Excel, PowerPoint).- חובה.
-כישורי תקשורת גבוהים בעברית ואנגלית בכתב ובעל פה.- חובה.
-דיסקרטיות, יוזמה וראש גדול- חובה.
-ניסיון בעבודה מול בכירים- יתרון.
-רקע בניהול משימות באמצעות תוכנות לניהול פרויקטים- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400083
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ואקדמאים ללא ניסיון
לחברה בתחום המדיה והתערוכות הרפואיות דרוש /ה איש מכירות עם ניסיון בתערוכות ומדיה!
הזדמנות להצטרף לעשייה משמעותית בלב החדשנות הרפואית בישראל ובעולם.

במסגרת התפקיד:
* אחריות מלאה על מכירת חסויות ושטחי תצוגה בתערוכות רפואיות, עבודה מול חברות פארמה בינל מובילות וניהול מו"מ ברמות הגבוהות
* גיוס לקוחות רלוונטים לתערוכות ולמדיה
* עבודה שוטפת מול צוותי תוכן, טכנולוגיה, עיצוב וקריאייטיב
* משרה מלאה עם נכונות לעבודה ולשעות מאומצות
דרישות:
* יתרון משמעותי לניסיון בכנסים רפואיים/פארמה/ביומד
* תשוקה לעולם הרפואה והחדשנות
* יכולת הובלה, תקשורת בינאישית מעולה וניהול משימות בלוחות זמנים צפופים
* סדר, ארגון, שירותיות ויכולת עבודה מצוינת בצוות ובאופן עצמאי
* משרה מלאה עם נכונות לעבודה מאומצת בשיאי הפעילות

אם אתם אוהבים/ות אנשים, מכירות, הובלת תערוכות וכנסים וריגוש של עשייה אנחנו רוצים אתכם איתנו! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422974
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו