דף הבית » משרות לפי חברות » כהן סיטי בע"מ
כהן סיטי בע"מ

    דרושים כהן סיטי בע"מ

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- כהן סיטי בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- כהן סיטי בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    3 ימים
    מיקום המשרה: רמת גן והרצליה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לבנק דיסקונט דרוש /ה כלכלן /ית למרכז עסקים ברמת גן והרצליה!
    במסגרת התפקיד:
    ניתוח מידע פיננסי- כלכלי, על לקוחות עסקיים וגיבוש המלצה/ חוות דעת למתן אשראי.
    ניתוח דוחות כספים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי (הערכת איכות הלווה) והבנת פעילות לקוח.
    מתן המלצות על התניות, בחינת מדדי כושר החזר, בניית תחזית תזרים מזומנים וביצוע תרחישי קיצון.
    גיוס לקוחות חדשים ופיתוח עסקי.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום פיננסי (כלכלה/ מנהע"ס/ ראיית חשבון).
    ניסיון בעבודה על גליונות אקסל.
    ניסיון בקריאה וניתוח של דוחות כספיים.
    דרישות נוספות:
    ניסיון בתחום האשראי מבנק/ מוסד פיננסי.
    ניסיון באנליזת נתונים.
    יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
    יכולת אנליטית.
    עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6271977
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    ניתוחי שוק, השוואות מתחרים, תחזיות ושוק ההון זה אתם /ן?
    קבוצת כהנא מגייסת כלכלן/ית תמחירן/ית
    התפקיד כולל:
    ניתוח עסקאות, חישובי אשראי וניתוחם.
    ביצוע ניתוחי שוק והשוואות מתחרים.
    הכנה וריכוז תחזיות חודשיות ברמת חברה.
    הכנת תחזית רב שנתית.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות/ הנדסת תעשייה וניהול - חובה!
    ניסיון של עד שנתיים כאנליסט/ית / כלכלן/ית / תמחירן/ית חובה!
    יכולת ניתוח דוחות כספיים.
    שליטה מלאה בכלי OFFICE, שליטה גבוהה בEXCEL.
    יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים מרובים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6371272
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 17 שעות
    Gal H.R-השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום הפיננסים, דרוש /ה כלכלן /ית במחלקת אשראי, לתפקיד הכולל: קריאת שמאויות, לווי פרויקטים לבניה ו/או קבוצות רכישה, בדיקת כדאיות של פרויקטים בתחום הנדל"ן, ביצוע תחשיבים ותשלומים חודשיים, עריכת ניתוחים כלכליים, תמחור פעולות ועוד.
    דרישות:
    - תואר ראשון/ שני בכלכלה או מנהל עסקים.
    - ניסיון קודם ככלכלן/ית בבנקים בליווי בניה ו/או קבוצות רכישה.
    - ניסיון קודם בנדל"ן קריאות שמאיות ו/או דוחות.
    - שליטה מלאה בתכנות office ובפרט excel.
    - אנגלית ברמה גבוהה.
    - קפדנות, יסודיות, אחריות, יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6353335
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לקבוצת חברות מובילה הממוקמת במרכז ומונה מעל 7 חברות מהמובילות במשק דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת למנכ"ל!
    התפקיד כולל: ניהול לו"ז מנכ"ל, הכנת מצגות וחומרים לישיבות הנהלה, כתיבת פרוטוקולים בישיבות הנהלה, סיוע בהפקת וקידום אירועי חברה ועוד!
    משרה מלאה ראשון עד חמישי בין השעות 9-18 וייתכנו נוספות!
    שכר תלוי התרשמות.
    דרישות:
    יצירתיות, תקתקנות, אנרגיות שיא ורעב לעשיה בלתי פוסקת - חובה!
    יחסי אנוש מעולים, מולטיטסקינג, יכולת לעבוד תחת לחץ בסביבת עבודה דינמית, סדר וארגון.
    ניסיון מוכח של לפחות שנה כעוזר /ת אישי /ת בסביבת עבודה דינמית ומלאה בעשיה - ניהול יומן, תפעול משימות, עבודה מול ספקים, סיוע בהפקות אירועים ועוד.
    הבנה ברשתות חברתיות - חובה!
    רקע בתחום השיווק - יתרון! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6375623
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תקתקן /ית? משימתי /ת ואנרגטי /ת? מחפש /ת מקום עבודה יציב ושווה לעוף בו? מקומך איתנו!
    לקבוצת חברות מובילה הממוקמת במרכז הארץ ומונה מעל 7 חברות מהמובילות במשק דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת למנכ"ל ואחראי /ת רווחה!
    מה עושים?
    הכל מהכל - ניהול לו"ז מנכ"ל, הכנת מצגות וחומרים לישיבות הנהלה, כתיבת פרוטוקולים בישיבות הנהלה, סיוע בהפקת וקידום אירועי חברה, הכנת מצגו, תפעול משימות שוטף ועוד!
    עבודה במשרה מלאה בימים ראשון-חמישי בין השעות: 8:30-17:30.
    דרישות:
    רעב אינסופי לעשייה ואש בעיניים.
    כיפיים /ות, שאהבת אנשים זורמת בעורקיהם /ן, יזמים /ות, יצירתיים /ות, שיודעים /ות לתקתק ולהוציא משימות רעיונות וחלומות בפועל.
    יצירתיות, תקתקנות, אנרגיות שיא ורעב לעשיה בלתי פוסקת- חובה!
    יחסי אנוש מעולים, מולטיטסקינג, יכולת לעבוד תחת לחץ בסביבת עבודה דינמית, סדר וארגון.
    ניסיון מוכח של לפחות שנה כעוזר /ת אישי /ת בסביבת עבודה דינמית ומלאה בעשיה - ניהול יומן, תפעול משימות, עבודה מול ספקים, סיוע בהפקות אירועים ועוד.
    הבנה ברשתות חברתיות - חובה!
    רקע בתחום השיווק - יתרון! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6373413
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 10 שעות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    זו המקפצה הבאה שלך בתחום! קבוצת חברות מהמובילות והגדולות בישראל מחפשת עוזר /ת אישי /ת לבכירי החברה!
    תפקיד מאתגר הדורש יכולת עמידה בקצב שינויים דינאמי, ניהול לו"זים מורכבים, אירוח מוקפד של לקוחות המגיעים לישיבות עם הבכירים, תחזוקה משרדית שוטפת, טיפול בחשבוניות.
    שכר לפי התרשמות וניסיון.
    משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי - 9:00-18:00, תיתכן אפשרות לשעות נוספות.
    משרדי החברה ממוקמים באזור המרכז.
    דרישות:
    ניסיון בעבודה מול בכירים - חובה!
    גמישות.
    אחריות אישית.
    יכולת עבודה עצמאית.
    ייצוגיות.
    תקתקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6366317
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: משמרות ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש /ה מזכיר /ה למנכ"ל בכיר.
    במסגרת התפקיד:
    ניהול יומנים מורכבים.
    ניהול משרד הכולל, הזמנת ציוד, מענה טלפוני, הכנה לפגישות, קבלת אורחים.
    סיוע מנהלי /תפעולי למנכ"ל בפן האישי והמקצועי.
    אחריות להזמנת טיסות /מלונות /השכרות רכב בחו"ל.
    מתן מענה אדמיניסטרטיבי להנהלת החברה.
    מיקום: בורסה רמת גן.
    דרישות:
    תואר ראשון - יתרון משעותי.
    ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה.
    שליטה מלאה ביישומי האופיס לרבות אקסל - חובה.
    אנגלית ברמה טובה.
    יכולת התנסחות בע"פ ובכתב, עברית ברמת שפת אם.
    יכולת לעבודה אינטנסיבית ותחת לחץ.
    זמינות למשרה מלאה - ישנה גמישות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6347660
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:החזר הוצאות
    לקבוצת חברות העוסקת בפרויקטים בתחום כוח אדם, דרוש /ה עוזר /ת למנהלת התחום.
    שכר 9K!
    משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00 ללא ימי שישי.
    אפשרויות להתפתחות ולקידום בחברה.
    תיאור התפקיד:
    1. ניהול תיקי לקוחות החברה (הן בקשר שוטף מול הלקוחות והן בפן האדמיניסטרטיבי).
    2. יכולת עבודה בסביבה דינמית, יכולות מולטיטסקינג וארגון.
    3. טיפול בקידום והעלאת פוסטים במדיה החברתית.
    דרישות:
    אנגלית ברמה טובה (כולל דיבור, כתיבה) חובה!
    ניסיון של שנתיים ומעלה ומעלה בתחום האדמיניסטרציה.
    ידע באקסל, ובאופיס. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6374368
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?