דף הבית » משרות לפי חברות » צור מיכאל רו"ח
צור מיכאל רו"ח

    דרושים צור מיכאל רו"ח

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- צור מיכאל רו"ח

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- צור מיכאל רו"ח אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    היקף המשרה: משרה מלאה
    לארגון מוביל בתחום החשמל דרוש /ה חשב /ת שכר יחיד /ה ומנהל /ת חשבונות.
    במסגרת התפקיד: טיפול שוטף בשכר של כ-70 עובדים מתהליך קליטת העובד, במהלך תקופת העבודה ועד לסיום העסקה, פתיחת עובדים חדשים במערכת, ביצוע תשלומים/ניכויים שוטפים, טיפול באישורים, פנסיות, קרנות השתלמות, קופות גמל וביטוחים, בדיקת דוחות נוכחות, מענה לבירורי שכר של עובדים, מתן תמיכה לצוות הנהלת חשבונות על פי צורך ועוד.
    דרישות:
    - חשב /ת שכר מוסמך /ת.
    - מנהל/ת חשבונות סוג 2.
    - ניסיון עבודה קודם של 4 שנים בתחום השכר.
    - ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים/ לקוחות.
    - ידע ושליטה מלאה בתוכנת מכפל.
    - ידע וניסיון עם תכנת אינטגרל - יתרון משמעותי.
    - שליטה מלאה ביישומי ה-Office.
    - נכונות למשרה מלאה.
    - יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית ודייקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5855232
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 18 שעות
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום השירותים דרוש /ה חשב/ת שכר יחיד /ה למשרה מלאה.
    הגדרת תפקיד:
    הפקת משכורות לכלל העובדים, דיווחים לרשויות, מענה לעובדים, ביקורת שכר, טיפול בנושאים פנסיוניים, קליטת עובדים, סיומי העסקה (חישוב פיצויים + טפסים) ודוחות שונים להנהלה
    נא לציין ציפיות שכר על גבי קורות החיים.
    דרישות:
    תעודת חשב/ת שכר חובה.
    ניסיון קודם כחשב /ת שכר חובה
    שליטה באקסל - חובה.
    ניסיון בתוכנת חילן יתרון משמעותי.
    ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות יתרות משמעותי.
    "ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית, אחריות גבוהה, מוסר עבודה, תודעת שירות גבוהה, אמינות ודייקנות, יכולת למידה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5856899
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 59 דקות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למפעל מוביל בתחומו דרוש /ה חשב /ת שכר!
    התפקיד כולל: קליטת עובדים, טיפול בביטוחים לעובדים זרים, טיפול במערך של מעל 300 עובדים כולל פקודות שכר, בקרה על תלושי שכר של עובדי כ"א, קבלן וכו'...
    העבודה בהיקף של 120 שעות לחודש!
    דרישות:
    חשב /ת שכר בכיר /ה /מוסמך /ת מטעם לשכת רואי החשבון - חובה.
    ידע נרחב בדיני עבודה - חובה.
    ניסיון בניהול חשבונות - יתרון.
    ניסיון בתפקיד חשב /ת שכר 5 שנים לפחות במשרה זהה - חובה. 
    חילן /עוצמה (הרמוני) - חובה. 
    פריוריטי - חובה.
    אקסל ברמה טובה מאוד (וילוקאפ, פיבוט). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5849244
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לעמותה מדהימה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר.
    התפקיד כולל:
    -הנהלת חשבונות מלאה מרישום פקודות יומן, תשלומים לספקים, מעקב ובקרה אחר כרטיסי הלקוחות, הכנסות, התאמות כרטיסים, בנקים.
    -אחריות על כל המשתמע מתחילת הרישומים ועד להפקת דוח רווח והפסד מנותח.
    -הכנת משכורות לעובדים החל מקליטת העובדים, בקרות שכר ועד להכנת גמר חשבון.
    -מתן שירות וסיוע מקצועי בנושאים כספיים למנהלי הפרויקטים.
    שכר של 11,000! ותנאים מעולים
    משרה מלאה: א'-ה' 8:00-16:00
    דרישות:
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3.
    ניסיון מוכח על תכנת  פריוריטי.
    ניסיון מוכח של 3 שנים בהנהלת חשבונות ובהכנת משכורות.
    הכרת מערכת חילנט.
    ידע ושליטה באקסל ברמה טובה מאוד.
    ניסיון והכרת מערכת חילן ואופק- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5843291
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 4 דקות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למשרד רו"ח בוטיק ברמת גן הממוקם על יד הבורסה, דרוש /ה עובד /ת למחלקת הביקורת.

    העבודה במחלקת הביקורת כוללת:
    * ביקורת בחברות פרטיות.
    * יישום הוראות המס בקשר לדוחות החברה.
    * קיום פגישות עם מבוקרים.
    * הכנת דוחות כספיים.
    * כתיבת דוחות ביקורת.

    סביבת עבודה איכותית ונעימה.
    העבודה הינה במשרה מלאה בימים א'-ה'.
    תנאים טובים למתאים /ה ויכולות קידום!
    דרישות:
    * בוגר /ת תואר בחשבונאות.
    * ניסיון קודם במשרד רואי חשבון- יתרון. 
    * למבקשי /ות התמחות- אפשרות להתמחות- אין צורך בניסיון.  
    *יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, כושר ביטוי מעולה ויחסי אנוש טובים. 
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5856035
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לארגון קמעונאי דרוש /ה כלכלן /ית מלאי ופחת.
    המשרה ממוקמת בראשון לציון.
    התפקיד כולל:
    בניית תקציב פיננסי שנתי מבחינה תפעולית לסניפים ולמחסנים ברשת.
    בקרת ביצועים וסגירת דוחות רווח והפסד על בסיס חודשי.
    בקרות תפעוליות ומעקב אחר פרמטרים תפעוליים.
    תחקור ביצועים אופרטיביים למנהלים, הרמת דגלים אדומים במידת הצורך.
    הכנת מצגות להנהלה.
    הגדרות ספירה חודשי /שנתי לסניפי הרשת ותמיכה בתהליך.
    עבודה שוטפת עם BIG DATA.
    בניית כלים ותהליכי בקרה לשיפור ניהול מלאי.
    משרה מלאה, תנאים מעולים.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה /מנהל עסקים /תעשיה וניהול - חובה.
    ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים ובקרה כלכלית - חובה.
    תואר שני - יתרון.
    ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, בקרה כלכלית.
    ידיעת שפות: עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס.
    שליטה מלאה וברמה גבוהה מאוד באקסל (Excel +Power query + Power Pivot).
    חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח גבוהה.
    ראיה עסקית.
    הנעה עצמית ועצמאות, יוזמה.
    היכרות עם מערכות BI, SAP - יתרון.
    יחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5857576
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    דרוש /ה כלכלן /ית לביצוע ניתוחים כלכליים לחברה מסחרית בין לאומית!
    ביצוע ניתוחים כלכליים.
    בניית תקציבים שנתיים.
    בקרת ביצועים וסגירת דוחות רוו"ה חודשיים.
    בקרות תפעוליות ומעקב אחר פרמטרים תפעוליים (אובדני מלאי, ימי מלאי, מלאי בעייתי).
    תחקור ביצועים והפקת משמעויות אופרטיביות למנהלים, הרמת דגלים אדומים.
    הכנת מצגות למנהלים.
    הגדרות ספירה חודשי /שנתי לסניפי הרשת ותמיכה בתהליך.
    עבודה שוטפת עם BIG DATA.
    בניית כלים ותהליכי בקרה לשיפור ניהול מלאי.
    דרישות:
    תואר ראשון - כלכלה /מהנדס תעשיה וניהול /מנהל עסקים - חובה.
    תואר שני כלכלה /מנהל עסקים - יתרון.
    2-3 שנים ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, בקרה כלכלית - חובה.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה.
    שליטה מלאה וברמה גבוהה מאוד באקסל (Excel +Power query + Power Pivot) - חובה.
    היכרות עם מערכות BI, SAP - יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה -חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5859685
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 12,000-15,000
    לקונסיסט ישראל דרוש /ה רו"ח בעל /ת ניסיון בביקורת מארגון בנקאי עם ידע במערכות מידע למשרה באיזור המרכז.
    התפקיד כולל ביצוע ניתוחים חשבונאיים, עבודה עם מוצרי החברה וניתוחי נתונים מ- DWH הקשורים למערכות המידע בחברה.
    העבודה הינה במשרה מלאה באיזור המרכז (ת"א - לוד), בימים: א'-ה', ישנה גמישות בשעות העבודה.
    המשרה מתאימה ביותר למועמדים /ות הרוצים /ות להתפתח בתחום מערכות המידע והחשבונאות ומתמקדים בקריירה ארוכת טווח בתחום.
    דרישות:
    1. רואה /ת חשבון מוסמך /ת - חובה!
    2. יוצא /ת BIG 5 - חובה!
    3. רקע בביצוע ביקורת חשבונאית מבנקים /ארגונים פיננסיים גדולים - חובה.
    4. הכרות מעמיקה עם סעיפי הוצאות לאשראי / חובות פגומים וחומ"ס - חובה!
    5. רקע במערכות מידע, ניסיון עם SQL וידע בביצוע אפיונים - יתרון מוביל!
    6. היכרות מעמיקה במערכות חשבונאיות /פיננסיות - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5756061
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    עזרה בהכנת הדוחות הכספיים של העמותה:
    -הכנה של דוחות ניהוליים שוטפים של העמותה ושל מרכזי הרווח בעמותה.
    -בקרה על תחומים שונים בהם רישומי הנהלת החשבונות והגביה.
    -סיוע למנהלי התחומים בניתוח תוצאות כספיות, הכנת תקציב שנתי ותוכניות עבודה שנתיות.
    משרה מלאה 8:00-16:00.
    קרן השתלמות אחרי חצי שנה, יום מחלה מהיום ה1,ימי חופשה מוגדלים, אפשרויות קידום רבות ועוד ועוד!
    דרישות:
    -תעודת רואה חשבון לאחר התמחות.
    -ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה.
    -ידע באקסל ברמת נוסחאות, VLOOKUP וטבלאות ציר.
    -יכולת עיבוד וניתוח אנליטי של נתונים מרובים.
    -ידע בתוכנות האופיס.
    דרישות יתרון:
    -תואר שני במנהל עסקים, חשבונאות או כלכלה - יתרון.
    -התמחות באחד מארבעת פירמות רואי החשבון המובילות (BIG4) - יתרון.
    ידע בתוכנת Priority - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5833916
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?