דף הבית » כל החברות »  דרושים זיו מערכות לניהול בנייה
זיו מערכות לניהול בנייה

דרושים זיו מערכות לניהול בנייה

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות זיו מערכות לניהול בנייה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות הטבע והגנים
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי+חיצוני
שם התפקיד: מנהל/ת תחום הטמעת מערכות באגף תימ"י
מס' משרה: 146052/825
כפיפות: מנהל אגף תימ"י
תחום דרגות: 41-43 (בדירוג המח"ר/מהנדסים)
מותנה תקציב

הגדרת תפקיד:
כללי: אחראי ריכוז מידע וידע במערכת תיקי אתר בכלל תחומי הפעילות מול המחוזות השונים ותיאום ניהול מידע וידע עם האחראים המקצועיים.

מהות התפקיד:
1. הטמעת שימוש במערכת תיקי אתר, באפליקציית הדיווחים ובמערכות היקפיות נוספות במטה, במחוזות, מנהלי התחומים וצוותים בשטח, ניתוח נתונים והכנת דוחות פעילות.
2. הדרכה, הכשרה ותמיכה במערכות המידע של האגף, הכנה והפצת חומרי הדרכה לשימוש נכון במערכות.
3. הנחיית ניהול ידע ותוכן מחוזי וארצי במערכת תיקי האתר ובאנציקלופדיות במערכת -כתיבה ועריכת תוכן וכן הנחיית גורמי שטח והאחראים המקצועיים בכתיבה.
4. הפצת דיווחים מקצועיים ושיפור זרימת המידע בין המחוזות ובין מחוז-מטה.
5. מתן משוב לפיתוח במערכות האגף ושותפות בתהליכי אפיון והובלת פרויקטים.
6. מעקב שימוש במערכות לשיפור ניהול המידע ואיכותו ובדיקת עבודה תקינה.
7. ניהול צוות עובדים, ככל שידרש.
8. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה: תואר ראשון לפחות, בביולוגיה, מערכות מידע או מדעי המחשב או תואר שני ומעלה בגיאוגרפיה, סביבה ותכנון, אקולוגיה. ניסיון בניהול פרויקטים.

ניסיון: ניסיון של שנה לפחות בהטעמת וניתוח מערכות, בקרת נתונים. יתרון לבעלי ניסיון בטיפול בתוכן מקצועי בתחום שמירת טבע. יתרון להיסטוריה תעסוקתית מגוונת - מילוי מגוון תפקידים במגוון תחומים רלוונטיים לשמירת טבע ומורשת, מילוי תפקיד במגוון חטיבות או מחוזות או עבודה מול מגוון בעלי תפקיד. ניסיון בעבודה עם מערכות מידע מתקדמות, ומערכת תיקי אתר בפרט יתרון. ניסיון מוכח בניתוח נתונים, סטטיסטיקה והצגת נתונים יתרון.
מחשב: שליטה מלאה בתוכנות אופיס. ניסיון בעבודה עם מערכת תיקי אתר יתרון. שימוש מתקדם ב-Excel יתרון. היכרות עם סביבת GIS יתרון.
שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית ברמה גבוהה.

רישיונות: נהיגה סוג ב' בתוקף.

דרישות כלליות:
כישורים: יכולת לכתיבה ועריכה ברמה גבוהה (הוכחת יכולת מעשית). יכולת הדרכה והנחייה. יכולת הבעה בע"פ ובכתב, יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, עבודה מול גורמים מקצועיים ברשות ובגופים מקבילים. יכולת סיכום וניתוח נתונים. ארגון וסדר בניהול תוכן מקצועי. רישיון נהיגה.

העבודה מהמשרדים בירושלים/מודיעין ורמת גן וכן ממשרדים ואתרים של הרשות ברחבי הארץ.
העבודה דורשת ניידות וזמינות לימי עבודה ארוכים ונסיעות ארוכות. העבודה כוללת רכב.

למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"

ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, ג תשרי, 25.9.25
הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8344328
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מיישם/ת Salesforce מנוסה לניהול והובלה של תהליכים רוחביים בפלטפורמה, תוך שיתוף פעולה עם ממשקים עסקיים וטכנולוגיים.
התפקיד כולל אחריות על אפיון, יישום והטמעה של פתרונות Salesforce מורכבים, תכנון אינטגרציות, ופיתוח פתרונות מותאמים בארכיטקטורה מודרנית ומרובת מערכות.
 
תחומי אחריות מרכזיים:
- ניתוח ואפיון דרישות עסקיות ותהליכים חוצי ארגון
- הובלת תהליכי יישום Salesforce מקצה לקצה כולל יישום, הטמעה ותמיכה שוטפת
- יישום ואינטגרציה של הפלטפורמה עם מערכות פנים וחוץ ארגוניות (API, Web Services וכו')
- עבודה מול צוותי פיתוח, QA, DevOps ושותפים חיצוניים

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
מיקום: ירושלים.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 4 שנים בעבודה עם Salesforce חובה
- ניסיון מוכח באפיון, יישום ופיתוח תהליכים עסקיים מורכבים על הפלטפורמה
- ניסיון בפיתוח Apex, כולל עבודה עם טריגרים, מחלקות ושירותים מורכבים
- ניסיון בעבודה עם Lightning Web Components (LWC)
- שליטה ב-HTML ו-CSS, כולל יכולת לפתח ממשקי משתמש נגישים ורספונסיביים
- ניסיון בפיתוח והתאמה של עמודים ורכיבים ב-Experience Cloud (Community)
- אנגלית טכנית ברמה גבוהה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- חשיבה מערכתית ויכולת ניתוח גבוהה
- עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה בצוותים רב-תחומיים
- גישה פרואקטיבית, יצירתית ופתרון בעיות מורכבות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8291651
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בG-NESS
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה ארכיטקט.
דרישות כלליות: לפחות 8-10 שנות ניסיון בניהול מערכות בארגון גדול מרובה מערכות, עם טכנולוגיות מגוונות, יתרון למגזר הציבורי ו/ או בתפקידים טכנולוגיים במגזר הפרטי, עם יתרון לחברות Enterprise
היכרות רוחבית ומעמיקה עם מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים.
ניסיון מוכח בפלטפורמות ופתרונות ענן (IAAS,PAAS,SAAS) (כולל הבנת אתגרי אבטחת מידע בפריסת מערכות ענן וקישור היברידי, והבנת מודלים לתמחור השימוש בענן.
יכולת בחינה של הצעות, השוואתן והצגתם לדרגי הנהלה.
יכולת כתיבת מסמכים ותוצרים לרבות מסמכי אפיון.RFI,RFP,POC
דרישות:
הבנה טכנולוגית רחבה בטכנולוגיות SAP, salesforce VMware,MICROSOFT, NETAPP
הבנה טכנולוגית רחבה בתחומי תשתיות לרבות ידע וניסיון במערכות מערכות אחסון מרכזיות, שרתים, מערכות הפעלה, וירטואליזציה, שו"ב,
תקשורת נתונים, אבטחת מידע ועוד.
ידע וניסיון בניתוח מערכות ובקביעת ארכיטקטורות ותצורות טכנולוגיות של מערכות.
ידע וניסיון בתחומי האינטגרציה,,APIושילוב של מערכות ענן עם מערכות Legacy
היכרות טובה מאוד עם תהליכי פיתוח מערכות וניסיון בעבודה במסגרת תקני ניהול איכות.(ISO)
ניסיון בהקמה, ניהול ותחזוקה של תשתיות ענן לפחות שנתיים-שלוש עבודה עם AWS, כולל יצירת סביבות, תפעול משאבים והטמעה של שירותים כמו EC2, S3, RDS, Lambda וכו'
ידע מעמיק בכלי Infrastructure as Code (IAC) כמו Terraform, AWS CloudFormation. כתיבת סקריפטים ב-Bash, PowerShell או Python לאוטומציה.
ניסיון בתכנון ארכיטקטורות מבוזרות, מאובטחות ורחבות, כולל הבנה במיקרו-שירותים, Serverless ו-SDLC.
יכולת Hands-On המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8336776
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
הורייזן טכנולוגיות
דרושים בהורייזן טכנולוגיות
סוג משרה: מספר סוגים
לארגון ממשלתי גדול ומוביל טכנולוגית בירושלים דרוש/ה Senior Project Manager
עבודה במודל היברידי!
 אחראי לניהול הפרויקט, להחלפת אוסף המערכות הקיימות (הישנות) ולפיתוח של מערכת חדשה תואמת לצרכיו המעודכנים של המשרד
אחראי לכתיבת מכרז (בריף) במסגרתו יבחר ספק לביצוע הפרויקט, ומכרזים נוספים לביצוע רכש או הזמנות שירותים ככל שיהיה בהם צורך במסגרת הפרויקט.
אחראי על צוות הפרויקט שיוקם במשרד, ועל הפעלת הספק שיבחר וצוותו.
ניהול הקשר מול כלל הצוותים בארגון: צוותי התשתיות, ארכיטקטים, ספקיות ענן, שותפים, ספקים, מנהלי פרויקטים, משאבי אנוש, יחידות עסקיות, אבטחת מידע ולשכה משפטית
דרישות:
ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה מורכבים של 6 שנים ומעלה ובנוסף ניסיון ניהולי של צוות מנהלי פרויקטי מחשוב של 4 שנים. יתרון לניסיון בניהול פרויקטים בשיטות שונות כגון: Agile, Scrum, Waterfall.
השכלה: אקדמאי בעל תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים או בהנדסת תעשיה בהתמחות מערכות מידע או תואר בניהול מערכות מידע /תואר ראשון כלשהו אחר, ובנוסף קורסים גבוהים בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 300 שעות לפחות/ הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה -חובה 1 מהאופציות!!!
חובת ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה מורכבים של 8 שנים ומעלה
חובת ניסיון ניהולי של צוות מנהלי פרויקטי מחשוב של 6 שנים ומעלה
ניסיון בניהול ספקים בפרויקטי פיתוח תוכנה, בהיקף של 20 מש"ח לפחות
ניסיון בהקמת מערכת אינטרנטית בסביבת ענן, בהיקף של 10 מש"ח לפחות
. ניסיון בהקמת מערכת אינטרנטית על בסיס של פלטפורמת salesforce - 
ניסיון בניהול פרויקטיים לפיתוח מערכות מידע במשרדי הממשלה
ניסיון והכרות עם תהליכי הרכש במגזר הממשלתי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8330874
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
למחלקת הנהלת חשבונות בחברה ותיקה ודינאמית, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 עם ניסיון
של 3 שנים לפחות, לביצוע עבודת הנה"ח שוטפת בתחומים: ספקי סחורה, ספקי שירות, ידע
בקליטת חומר חשבונאי. נשמח לדעת שיש ידע בתחומי אחריות נוספים.

תחומי אחריות:
- קליטת חשבוניות מספקי סחורה ושירות במערכת הנהלת החשבונות.
- ניתוח כרטסות ספקים וביצוע התאמות שוטפות.
- טיפול בהעברות בנקאיות ותשלומים לספקים.
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים, רכש, מחסן וספקים.
- סיוע בסגירת חודש ודיווחים פנימיים.
- טיפול בתכתובות שוטפות מול ספקים.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהנה"ח בתחום הספקים - חובה.
- שליטה בתוכנות הנה"ח (כגון One Business SAP) - יתרון.
- שליטה טובה באקסל - חובה.
- סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אחריות אישית גבוהה.
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8344310
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לעמותה מובילה בנווה אילן, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות להצטרפות למחלקת הכספים.
העבודה בימים א-ה במשרה מלאה

זמינות מיידית.
תחומי אחריות:
טיפול בחשבוניות ספקים: קליטה, בדיקה וביצוע תשלומים
עבודה שוטפת עם נותני שרות, ספקים וגורמים פנימיים
ניתוח כרטיסים, התאמות, בקרות שוטפות והפקת דוחות נדרשים
קליטת נתונים שוטפים למערכת הנהלת חשבונות
ביצוע התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 + 2 - חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות בתוכנת SAP- חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת CRM- יתרון
שליטה גבוהה באקסל,(כולל שימוש מתקדם בפונקציות Vlookup Pivot Tables)
שליטה מלאה ביישומי Office.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
דיוק סדר וירידה לפרטים
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
אחריות ומוסר עבודה גבוה שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
מוטיבציה ונכונות ללמוד ולהתפתח
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8311153
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
לגוף תרבות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ב-75 אחוז משרה.
תיאור העבודה:
- הנהלת חשבונות במסגרת תקציב, רישום הוצאות והכנסות וניהול מעקב אחר תנועות בסעיפי תקציב.
- הכנת מאזני כספים שנתיים, הצעות תקציב ודוחות כספיים שונים, בהתאם לנהלים ולדרישת גורמים רלוונטיים והממונים.
- תיאום וקיום קשר עם גורמים פנים וחוץ שונים.
- אחריות על גביית כספים וטיפול בתשלומים לגורמים שונים.
- טיפול בפניות גורמים פנים וחוץ שונים, טלפונית, קבלת קהל ובכתב, בכל הקשור לבעיות בתשלומים השונים הקשורים לתחומי אחריותו, בתיאום עם הממונה.
- ביצוע תשלומים שונים והכנת העברות לספקים, אמנים ולבעלי מקצוע שונים.
- ביצוע התאמות מול בנקים, רישום פקודות משכורת והקלדת הנתונים השונים במחשב לצורך בקרה ותיאום יתרות הבנק, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונים.
- טיפול בהגשות למרכבה, עיריית ירושלים ורשם העמותות.

- 75% משרה, לפי 6 שעות יומיות.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות
- סוג 3 בהנהלת חשבונות והסמכה ממשלתית
- ניסיון בעמותות- יתרון משמעותי
- ידע וניסיון בהפעלת מערכות כספיות ממוחשבות
- ידע וניסיון בהפעלת מערכות מחשב ובשימוש בתוכנות לניהול משרד ממוחשב (יישומי אופיס: Word, אקסל) - חובה
- ניסיון בעבודה עם חשבשבת חלונות, שיקלולית ו- CLOUD- יתרון.
- ניסיון בעבודה בתחומי ארגון ומנהל- יתרון
- עברית על בוריה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8311107
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באורלי השמה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
התפקיד כולל אחריות על הנהלת החשבונות השוטפת, דיווחים לרשויות, עבודה מול ספקים ולקוחות, והתנהלות מול בנקים ויועצים פיננסיים.

תחומי אחריות:
ניהול שוטף של ספרי החברה, רישום ותיעוד פעולות כספיות.
ביצוע התאמות בנקים, ספקים, לקוחות וקופות.
הכנת דיווחים חודשיים לרשויות: מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי וניכויים.
מעקב אחר תזרים מזומנים, תקבולים ותשלומים.
הפקת דוחות שוטפים ומתן תמיכה לחשב/סמנכ"ל כספים.
הכנת חומרים לדוחות שנתיים ועבודה מול רו"ח מבקר.
דרישות:
השכלה: הנהלת חשבונות סוג 2/3 חובה.
ניסיון בהנח"ש "עד מאזן" חובה.
ניסיון של 3-5 שנים בהנהלת חשבונות בחברת נדלן. יזמות נדלן יתרון מהותי.
שליטה בתוכנות הנה"ח ויישומי Office, בעיקר Excel. ניסיון ב SAP יתרון מהותי.
ידע בתקנות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. ניסיון דיווחים חודשיים + שנתיים חובה.
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, עמידה בלוחות זמנים. סדר ודיוק חובה.
יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8328156
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באפיקים איי.סי.אמ.סי בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לאפיקים ACMC דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים /מיישם/ת פריוריטי לתפקיד מגוון ומעניין. 
התפקיד כולל:
- הובלת פרויקטים, ניתוח ושיפור תהליכים ויישום המערכת. 
- עבודה אל מול לקוחות החברה, העבודה מתבצעת מהבית ומאתרי הלקוח.
- תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
* ניסיון מוכח ביישום /ניהול פרויקטים בפריורטי - חובה.
* יכולת לימוד וניתוח תהליכים עיסקיים.
* ראיה ארגונית רחבה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8318425
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצה ציבורית מובילה במשק דרוש/ה מיישם /ת פריוריטי

מטה החברה במרכז. עם נסיעות למשרדים השונים של החברה ברחבי הארץ
תפקיד כולל רכב

תיאור התפקיד:
תמיכה שוטפת ותחזוקת מערכת פריורטי ERP Priority
ניהול משימות ופרויקטים מקצה לקצה
ניתוח, אפיון, יישום והטמעת תהליכי עבודה במערכת הפריוריטי.
ליווי והדרכת משתמשים במחלקות השונות בארגון.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
ניסיון כמיישם/ת ERP Priority בגרסה תעשייתית 22.0 ומעלה
תואר ראשון (רצוי בתעו"נ או במערכות מידע)
ניסיון במודול ייצור - יתרון
יכולת ניתוח והבנת תהליכים וכתיבת אפיונים, זיהוי צרכי לקוח סמויים.
כישורים אישיים: יכולת למידה עצמאית, התמדה, תודעת שירות ותקשורת בינאישית מעולה,
חריצות, יסודיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8190723
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו