תיאור התפקיד:
במסגרת התפקיד תינתן תמיכה ללקוחות החברה במגוון נושאים טכניים תקלות, הדרכות, פתרונות תפעוליים ועוד. התפקיד דורש אוריינטציה שירותית גבוהה, הבנה טכנית, יכולת למידה מהירה ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
תחומי אחריות עיקריים:
- מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים בטלפון, בצאט ובדוא"ל
- פתרון תקלות מרחוק ותיעוד פניות במערכות CRM וטיקטים
- הדרכת לקוחות על תפעול תקין של שירותים ומוצרים
- תעדוף פניות לפי סוג הלקוח ועמידה ביעדי שירות (SLA)
- שיתוף פעולה עם צוות הפיתוח לפתרון תקלות מורכבות (כולל התנהלות באנגלית)
- עבודה בצוות לפתרון בעיות תוך חשיבה יצירתית והצעת פתרונות
דרישות:
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית יתרון
- ניסיון עבודה עם מערכות CRM ומערכות לניהול קריאות שירות חובה
- שליטה באקסל
- שליטה טובה בעברית ובאנגלית חובה
- תודעת שירות גבוהה, יכולת למידה עצמית, תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בלחץ
תנאים נוספים:
- משרה מלאה ימים א עד ה
- העבודה במשרדי החברה בגבעתיים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.