דף הבית » כל החברות »  דרושים חלופה מיון והשמה - נתניה
חלופה מיון והשמה - נתניה

דרושים חלופה מיון והשמה - נתניה

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות חלופה מיון והשמה - נתניה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בריקרוטיקס בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
גוף ציבורי גדול ויציב מחפש מכונאי/ת או טכנאי/ת אחזקה בעל/ת ניסיון טכני להצטרפות לצוות מקצועי.

התפקיד כולל:
אחזקה שוטפת של ציוד מכני
תיקון ושיפוץ ציוד תקול
עבודת שטח הכוללת טיפול במערכות מים ושפכים

היקף המשרה:
משרה מלאה, א'-ה'
נכונות לעבודה בשבתות וחגים לפי הצורך בלבד

תנאים מעולים (כמו במגזר הציבורי):
קרן השתלמות ופנסיה מהיום הראשון
ביטוח בריאות
דמי הבראה לפי תעריפי המגזר הציבורי
תוספת אחזקת רכב חודשית + כיסוי ביטוחי רכב ורישוי שנתי
אשל (ארוחות)
אפשרויות קידום מקצועי + אופציה ללימודים
נופש שנתי
דרישות:
ניסיון טכני חובה
הבנת תוכניות הרכבה מכניות יתרון
רישיון חשמלאי יתרון
רישיון נהיגה בתוקף חובה
נכונות לעבודה בשטח
שליטה מלאה בעברית (קריאה, כתיבה ודיבור)
יכולת סדר, ארגון ועבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8405271
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. אחריות ניהול, מימוש ובקרה על תכנית עבודה שנתית לתחזוקת המערכות האלקטרומכניות ע"פ חוק, תיעוד אישורים נדרשים ע"פ דין, טיפול בתקלות ע"י קבלני שירות, ניהול מסגרת תקציבית ותיאום מרכזי ההנדסה (מעליות, גנרטורים, מערכות גלוי וכבוי אש, משאבות, שערים, וכיו"ב).
2. אחראיות על ניהול ההסכמים בתחומי המערכות האלקטרו-מכאניות: מערכות מתח נמוך, שערים, מיזוג אויר, מעליות וכד', עדכון מפרטים מקצועיים להתקשרויות קבלנים, יועצים ומתכננים.
3. הנחיה מקצועית וביצוע הדרכות בהתאם לצורך בתחומי החשמל והמערכות האלקטרו-מכאניות למפקחים ולבעלי תפקידים רלוונטיים אחרים בחברה.
4. בקרת תכן ושטח על עבודות חשמל ומערכות באגף הנדסה, לרבות הובלת למידה ארגונית בתחום החשמל והמערכות.
5. אחראיות על הפעלת מתכננים לתכנון מתקני חשמל ומכונות, לרבות בקרת תכן בהתאם לצורך.
6. תיאום מול משרד הבינוי והשיכון וגורמי ממשלה רלוונטיים אחרים (משרד העבודה), לרבות הכנת תקציבים, ביצוע בקרה תקציבית והבטחת עמידה ביעדים בתחום האחזקה וההתקנה של מערכות אלקטרו-מכאניות.
7. אחראיות להשגת ושימור אישורי כב"ה לבתי גיל הזהב מול הרשויות והגורמים המוסמכים.
8. אחראיות להתקנות ותחזוקת מערכות כבוי אש, ציוד כבוי אש מטלטל במשרדי החברה ובתי גיל הזהב בניהול החברה.
9. אחראיות לניהול הביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות בכל משרדי עמידר ובתי גיל הזהב ע"פ חוק.
10. POC מול חברת החשמל, לרבות טיפול בחיבורים, שדרוגים, צרכנות, תקינות מדידות ואירועים חריגים.
11. משימות נוספות בתחום הבטיחות באש, התקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, השתתפות בוועדות בטיחות והכנת חומרים רלוונטיים.
12. כל מטלה ו/או משימה אשר רלוונטית לתפקיד ותינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי.
דרישות:
1. תואר בהנדסת חשמל או הנדסאי/ת חשמל, ממוסד המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה - חובה
2. רישיון חשמל חשמלאי/ת ראשי/ת לפחות - חובה
3. ניסיון מוכח של 5 שנים לכל הפחות בתחום של הפעלת קבלנים וספקים לביצוע שירותי תחזוקה למערכות מבנה או מערכות אלקטרו-מכניות, כגון: מעליות, מערכות מיזוג אויר, מע' גלוי וכיבוי אש, תאורה, שערים וכיו"ב, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, אישור חשבונות קבלנים וספקים.
4. ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול אנשים ו/או ניהול פרויקטים בתחום החשמל ומערכות אלקטרומכניות - יתרון.
5. יתרון להיכרות עם עבודה במסגרת נהלים מוסדרים בארגון ציבורי או ממשלתי, כולל נהלים תקציביים ותהליכי בקרה.
6. כשירות פיזית וניידות נדרשת נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח (רישיון נהיגה חובה).
7. היכרות עם מערכת Priority יתרון.
8. תכונות אישיותיות עצמאות, אחריות, דייקנות וירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות ועבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש טובים, נקיטת יוזמה ויכולת ניהולית, פרזנטציה.
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414406
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO OPEX
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ניהול פרויקטים הנדסיים דרוש/ה מהנדס/ת או הנדסאי/ת מנוסה
לניהול פרויקטי שיפוץ ושדרוג במבני תרבות פעילים (מוזיאונים, תיאטראות, מרכזי מחול ועוד).

תחומי אחריות עיקריים:
* הובלת צוות היועצים המקצועיים (חשמל, מיזוג, אינסטלציה, בטיחות, אקוסטיקה, תאורה תיאטרונית, בקרה ומערכות במה).
* ניהול סקרי תשתיות קיימות, איתור התנגשויות, ופתרון מוקדם של בעיות בשטח.
* ניהול ישיבות ועריכת סיכומים טכניים והנחיות ביצוע.
* תיאום בין מערכות קיימות לחדשות, כולל פתרונות הנדסיים במבנים קיימים, חללים מאוכלסים.
* ניהול תקציב הפרויקט, בקרת שינויים וחריגות, והצגת אומדנים תקופתיים.
* קשר ישיר עם מנהלי מוסדות התרבות, צוותי טכני במה, צוותי תפעול ותערוכות, אוצרים ואמנים.
* עבודה מול רשויות מקומיות: כיבוי אש, חשמל, איכות הסביבה,  וגופי פיקוח נוספים.
* שיתוף פעולה הדוק עם האדריכל המתכנן, יועצי שימור ועיצוב פנים, ומהנדסי קונסטרוקציה.
* אחריות מלאה על תהליך בדיקות ומסירות מערכות, כולל מדידות עומס, רעש, טמפרטורה, לחות ותאורה.
 
עבודה בכפיפות למזמין / מנהל אשכול.
דרישות:
* מהנדס/ת או הנדסאי/ת בעל/ת רישום תקף (חשמל / מיזוג / מכונות / ניהול בנייה).
* ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול פרויקטי שיפוץ במוזיאונים, תיאטראות או מוסדות תרבות.
* הבנה עמוקה בניהול סביבת עבודה חיה (Live Venue), עם רגישות גבוהה לצרכים תפעוליים ואמנותיים.
* שליטה גבוהה בתוכנות ניהול פרויקטים, בקרת תקציב ולוחות זמנים.
* יכולת קריאה וניתוח תכניות מורכבות ואינטגרציה בין תחומים.
* ניסיון מוכח בניהול צוותים, יועצים וקבלנים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8387038
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו חברה סופר עוצמתית לתחום החשמל ומוצריו
מחפשים
מנהלת תיק מהנדסים
עיקרי התפקיד:
עבודה מול יועצי חשמל / תאורה / בנייה ירוקה הכוללת:
תמיכה במערך המכירות והפרויקטים באישור מוצרים.
חישובי תאורה ומתן פתרונות טכניים הנדסיים.
שיווק ואפיון כלל מוצרי החברה.
ליווי פרויקטים משלב תכנון עד סיום ביצוע.
תנאים:
מ"מ, א-ה, 17:00-8:00, ש"נ לפי הצורך. המשרה משלבת משרד ושטח ועל כן כוללת רכב חברה וטלפון נייד.
תנאים סוצ עפ"י חוק, קרן השתלמות.
שכר גבוה
דרישות:
ניסיון קודם במשרות תכן הנדסי.
ניסיון קודם בניהול פרויקטים בתחום הבנייה.
הנדסאי/ת / מהנדס/ת חשמל חובה.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה וברמה גבוהה בכל יישומי הOFFICE
מאפיינים אישיותיים:
יכולת עבודה עצמית ומשמעת עצמית גבוהה
יכולת למידה וקליטה מהירה.
יכולת וורבלית גבוהה.
תנאים:
מ"מ, א-ה, 17:00-8:00, ש"נ לפי הצורך. המשרה משלבת משרד ושטח ועל כן כוללת רכב חברה וטלפון נייד.
תנאים סוצ עפ"י חוק, קרן השתלמות.
שכר גבוה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8396201
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
קלינטון סחר בינלאומי ( 2000 ) בע"מ
דרושים בקלינטון סחר בינלאומי ( 2000 ) בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
דרושה פקיד/ת שירות והזמנות לחברה מובילה בתחום מוצרי חשמל פרימיום למטבח.
במסגרת התפקיד:
-טיפול בהזנת הזמנות לקוח למערכת (פריוריטי).
-מתן שירות טלפוני ללקוחות ו Back office לסוכני מכירות.
-טיפול ומעקב קריאות שירות מול תחנות השירות.

העבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-16:30 במערב ראשל"צ. לטווח ארוך.

העבודה באוירה משפחתית ונעימה, אפשרויות קידום נרחבות!
דרישות:
-שליטה מלאה במיומנויות מחשב ו Office בפרט.
-ניסיון במערכת פריוריטי יתרון.
-ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה.
-אנגלית ברמה טובה.
-יכולת עבודה תחת לחץ, בעל/ת יוזמה, סדר וארגון יחסי אנוש מצויינים ועבודת צוות.
-תודעת שירות גבוהה.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8399238
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באמיר הנדסה וסחר
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 10,000-12,000
תנאים נוספים:קרן השתלמות
לחברתנו אמיר הנדסה וסחר בע"מ - דרוש.ה אחראי.ת תיק לקוח בק אופיס
במסגרת התפקיד: עבודת Back Office, תיאום הזמנות מול לקוחות חדשים/קיימים בחברה.
התאמת מתקנים ללקוח, עבודה בצוות, הזנת הזמנות במערכת ושליחת הצעות מחיר,
תיאום אספקת הזמנות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך.
עבודה תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות.
תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית, איכותית ונעימה!
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 - ללא גמישות בשעות!! - (ללא ימי שישי) 

תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאים סוציאליים מלאים!
רווחה עשירה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, חו"ל ועוד.
חניה מסודרת לעובדים.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה).
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה!
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
תודעת שירות גבוהה.
נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 (ללא גמישות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7960414
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מחפשים איש/אשת Sales Support מצטיין/ת לתפקיד מפתח
בתמיכה בצוות המכירות שלנו!

במסגרת התפקיד:
-תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת באנשי המכירות ובלקוחות
-עבודה מול מחלקות שונות בחברה: כספים, משפטית, מיסוי ועוד
-ניהול ועדכון נתונים במערכת CRM
-מענה ושירות ללקוחות ומתן פתרונות מותאמים
הפקת דו"חות ודאטה לצוות המכירות ולשיווק

**העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00**
**אווירה נעימה ומשפחתית ותנאים טובים למתאימים /ות**
דרישות:
*ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה.
*ניסיון בעבודה מול לקוחות -חובה.
*שליטה מלאה ביישומי Office בעיקר Excel ברמה גבוהה.
*אנגלית ברמה טובה -חובה.
*ניסיון בעבודה עם מערכות CRM יתרון.
*יכולת סדר וארגון גבוהה, דיוק וירידה לפרטים.
*תקשורת בינאישית מעולה ושירותיות ברמה גבוהה.
*יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8386658
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטוטו
סוג משרה: משרה מלאה
פקיד/ת אזורים הוא/היא חלק חיוני בצוות המטה האזורי, ומהווה את הגשר המקצועי והתפעולי בין המשרד האזורי לכ-500 נקודות המכירה המפוזרות באזור המיועד. התפקיד כולל מתן מענה תפעולי ואדמיניסטרטיבי שוטף, המבטיח את פעילותן החלקה והיעילה של כל נקודות המכירה.

אחריות וסמכויות:
ניהול שירות לקוחות ומענה טלפוני: מתן מענה מקצועי, אדיב ומהיר לכלל המשווקים ובעלי נקודות המכירה, הן בטלפון והן בפניות כתובות. קבלת קהל פרונטלית. סיוע בפתיחת פניות, טיפול בתקלות בסיסיות, והכוונה לגורמים הרלוונטיים בתוך המועצה.
ניהול המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי מכירות: סיוע למנהלי המכירות האזוריים במגוון משימות, כגון הכנת דו"חות, הדפסות חומרים שיווקיים, תיוק מסמכים, ותיאום פגישות וכיוצ"ב.
ניהול תפעולי של נקודות המכירה: אחריות על שליחת ציוד, חומרים פרסומיים וטפסים רלוונטיים לכל נקודות המכירה, ובקרה על מלאי.
עבודה עם מערכות ממוחשבות: שימוש שוטף בתוכנות האופיס, ובמיוחד באקסל, לצורך הזנת נתונים, ניתוח בסיסי של דו"חות מכירה והכנת גיליונות עבודה. כולל עבודה עם מאגרי המידע של הארגון.
תחזוקת תיקי לקוחות: אחריות על עדכון וארגון תיקי הלקוחות (המשווקים ובעלי הנקודות), תוך הקפדה על דיוק וסודיות המידע. החתמת הסכמים ושטרי חוב.

מקום ביצוע העבודה במבני המועצה בפתח תקווה.
דרישות:
כישורים נדרשים:
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים: יכולת תקשורת גבוהה, סבלנות, ורצון עמוק לסייע למשווקים.
יכולת סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת בסביבה מרובת משימות יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
יכולת למידה מהירה: הסתגלות מהירה למערכות ממוחשבות חדשות ולתהליכי עבודה.
עבודת צוות: נכונות לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי האזור ושאר אנשי הצוות.

דרישות התפקיד תנאי הסף:
1.תעודת בגרות מלאה - חובה
2.נסיון של שנה לפחות כפקיד/ה - חובה, עדיפות לעבודה בסביבה של מכירות ומתן שרות לקוחות (יתרון).
3.שליטה טובה בישומי office (Excel, word) חובה

אופן הגשת מועמדות:
את קורות החיים יש להעביר לדוא"ל: pilat@app.civi.co.il
בציון מספר משרה-635162
וזאת עד לתאריך 17/09/25 בשעה 12:00.

לתשומת הלב: אי ציון מספר המשרה בנושא המייל לא יאפשר את קבלת קורות החיים לתיבה והטיפול בהם.
קורות חיים שיועברו לאחר מועד זה לא יטופלו.
רק פניות מתאימות תענינה.
א.המועצה רואה חשיבות עליונה בקידום שוויון הזדמנויות ובמניעת אפליה על בסיס מין, נטייה מינית, מעמד אישי, גיל, הריון, טיפולי פוריות, הורות, דת, לאום, ארץ מוצא, מקום מגורים, השקפה, מפלגה או שירות מילואים.
ב.המועצה פועלת למימוש חובת ייצוג הולם לאוכלוסיות הזקוקות לייצוג הולם (נשים, אנשים עם מוגבלויות, בני האוכלוסייה הערבית, ילידי אתיופיה או מי מהוריהם נולדו באתיופיה, בני האוכלוסייה החרדית ועולים חדשים) כקבוע בחוק.
ג.המועצה תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות ליצוג הולם, ובכלל זה לעובדים עם מוגבלות משמעותית ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שלו/שלה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340646
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באורלי השמה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול מכירות האתר
אחריות מלאה וניהול ותפעול האתר בשוטף
אפיון והובלת פיתוחים חדשים באתר
מעקב שוטף אחר ביצועים
ניהול ספקי המדיה והקידום אל מול ניהול יעדים ותכנית עבודה
ניהול חווית הלקוח וקידום תהליכים לשיפור ואופטימיזציה
הכנת דיווח חודשי להנהלה הכולל ניתוחים ותובנות ליישום
ייזום והנעת מהלכים שיווקיים לקידום מכירות באתר ועמידה ביעדים החודשים
יכולת בניית אסטרטגיה ויישומה
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד מנהל /ת איקומרס - חובה
שליטה בפריורטי יתרון
נכונות לביצוע Hands on
אנרגטיות, יכולת עבודה מהירה, ירידה לפרטים
יכולת עמידה בתנאי לחץ, ריבוי משימות ובסביבה דינאמית.
שליטה באקסל, Google analytics.
יתרון משמעותי לענף הקמעונאות / מ. צריכה
יכולות אנליטיות, תכנון, בקרה ומדידה
יכולת ניהול ממשקים מרובים, אוריינטציה טכנולוגית, יכולת אנליטית בסיסית לניתוח דאטה ונתוני האתר
ראש גדול, יצירתיות,חשיבה מחוץ לקופסא המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8401780
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
ניהול והובלת פעילות המדיה הדיגיטלית בכל הערוצים (Google, Meta, TikTok, Taboola וכו).
* ביצוע אנליזות ובקרה שוטפת על אפקטיביות הקמפיינים ומדדי ביצוע באתר (תנועה, המרה, מכירות).
* מעקב אחר משפך השיווק והביצועים בין מדיה חיצונית לפעילות באתר.
* זיהוי מגמות, הפקת תובנות עסקיות והצעת צעדים לשיפור.
* בניית דוחות ביצועים והצגת תוצאות להנהלה.
דרישות:
* ניסיון של פחות שנתיים בניהול מדיה חובה.
* ניסיון מעשי בעבודה עם **Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics / GA4**.
* יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה עסקית והבנה עמוקה בעולמות E-Commerce.
* ניסיון בעבודה ברשת קמעונאית יתרון משמעותי.
* יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות רבתחומי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8371144
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו