דף הבית » כל החברות »  דרושים חלופה מיון והשמה - נתניה
חלופה מיון והשמה - נתניה

דרושים חלופה מיון והשמה - נתניה

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות חלופה מיון והשמה - נתניה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בProfessional  Manpower - דרום
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
גיבוש פרוגרמה של המערכות האלקטרומכניות בפרויקט.
תיאום מקצועי מול יועצים, בחינת מפרטים טכניים ובדיקת מסמכי מכרז טרם הפצה.
עבודה מול קבלנים וספקים ומתן פתרונות טכניים בשטח.
פיקוח על עבודות התקנה ואינטגרציה של מערכות אלקטרומכניות בפרויקטי נדל"ן מניב גדולים.
בקרה על איכות העבודה, עמידה בתקנים, בלוחות זמנים ובתקציב.
ראייה מערכתית רחבת טווח תוך התייחסות להיבטי תחזוקה ותפעול עתידי של הנכסים.
בחינה פיננסית ובקרה על חשבונות וביצוע בדיקות תקציביות לאורך חיי הפרויקט.
הכנת דוחות פיקוח שוטפים וליווי הפרויקטים מהשלב ההנדסי ועד למסירה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
מהנדס/ת או הנדסאי/ת חשמל / מכונות / מיזוג אוויר או תחום רלוונטי חובה.
ניסיון של לפחות 10 שנים בניהול/ פיקוח מערכות אלקטרומכניות במגה-פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב חובה.
שליטה בקריאת תוכניות, מפרטים טכניים ושרטוטים.
שליטה בבדיקת מכרזים ומפרטים הנדסיים.
בדיקה/ בקרה של חשבונות וניהול תקציב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8345391
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
מנהל /ת הפרויקטים בתחום החשמל ומערכות אחראי/ת על ניהול כולל של פרויקטים תכנון וביצוע בתחום מערכות החשמל בחברת ההנדסה, החל משלב קבלת הפרויקט ועד למסירה ללקוח. התפקיד כולל ניהול צוותי תכנון וביצוע, עבודה מול לקוחות, ספקים וקבלני משנה, עמידה ביעדי תקציב, איכות ולוחות זמנים, ותיאום מול גורמים פנימיים וחיצוניים.
תחומי אחריות עיקריים:
הובלת פרויקטים בתחום מערכות החשמל (מתח גבוה, מתח נמוך, בקרה ותאורה).
ניהול תקציב, תזרים ולוחות זמנים של הפרויקטים.
עבודה ישירה מול לקוחות, רשויות, ספקים וקבלני משנה.
תיאום ותפעול צוותי תכנון, פיקוח וביצוע.
אחריות על בקרת איכות ובטיחות באתרי הפרויקט.
ניהול סיכונים ופתרון בעיות במהלך חיי הפרויקט.
הפקת דוחות התקדמות ודיווח להנהלת החברה.
משרה מלאה
תנאי שכר מעולים!!
דרישות:
מהנדס/ת חשמל מוסמך/ת רצוי
ניסיון בניהול פרויקטי חשמל בהיקפים גדולים חובה.
ידע וניסיון בעבודה מול רשויות וגורמים רגולטוריים (חברת חשמל, מכון התקנים, רשויות מקומיות).
ניסיון מוכח בניהול תקציבים ולוחות זמנים מורכבים.
יכולת ניהול והנעת צוותי עבודה מרובי ממשקים.
שליטה בתוכנות ניהול פרויקטים (MS Project / Primavera) וב-Office.
אנגלית ברמה טובה יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8334442
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה יזמית מובילה בתחום ההתייעלות האנרגטית דרוש/ה
איש מכירות לתעשיה

מטה החברה במרכז הארץ
תפקיד המשלב שטח ומשרד
כפיפות למנהל מחלקת מכירות

מועמד/ת מתאים/ה לתפקיד:
מהנדס/ת שמכר/ה פרויקטים לתעשייה בתחום המיזוג
איש מכירות מחברות קבלניות שמכר/ה לתשייה
איש מכירות מתעשיית האנרגיה המתחדשת שמכר/ה לתעשייה PV/אגירה

תיאור התפקיד:
אחריות על יצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים בתחום ושימורם.
הובלת תהליכי מכירה מורכבים
איתור ותיאום סקרי השקעות בקרב הלקוחות
הכנת מצגות והצעות להשקעות עבור לקוחות
ניהול מו"מ וסגירת חוזים בהיקפים משמעותיים
סנכרון בין מחלקות החברה לקידום הפרויקטים ומעקב אחר הביצוע
דרישות:
תואר אקדמי חובה- מהנדס/הנדסאי חשמל/מכונות/אנרגיה
ניסיון במכירות בתחום האנרגיה ו/או מערכות יעילות אנרגטית -חובה
היכרות עם מערכות חשמל, קירור, חימום, ותהליכים תעשייתיים יתרון משמעותי
קשרים עם לקוחות פוטנציאליים כמו בתי חולים, מלונות ותעשיינים יתרון משמעותי
יכולת ניהול מו"מ חוזי ומסחרי ברמה גבוהה חובה
שליטה מלאה בOffice - חובה
כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב, יכולת עבודה עצמית ובצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8156032
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטוטו
סוג משרה: משרה מלאה
פקיד/ת אזורים הוא/היא חלק חיוני בצוות המטה האזורי, ומהווה את הגשר המקצועי והתפעולי בין המשרד האזורי לכ-500 נקודות המכירה המפוזרות באזור המיועד. התפקיד כולל מתן מענה תפעולי ואדמיניסטרטיבי שוטף, המבטיח את פעילותן החלקה והיעילה של כל נקודות המכירה.

אחריות וסמכויות:
ניהול שירות לקוחות ומענה טלפוני: מתן מענה מקצועי, אדיב ומהיר לכלל המשווקים ובעלי נקודות המכירה, הן בטלפון והן בפניות כתובות. קבלת קהל פרונטלית. סיוע בפתיחת פניות, טיפול בתקלות בסיסיות, והכוונה לגורמים הרלוונטיים בתוך המועצה.
ניהול המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי מכירות: סיוע למנהלי המכירות האזוריים במגוון משימות, כגון הכנת דו"חות, הדפסות חומרים שיווקיים, תיוק מסמכים, ותיאום פגישות וכיוצ"ב.
ניהול תפעולי של נקודות המכירה: אחריות על שליחת ציוד, חומרים פרסומיים וטפסים רלוונטיים לכל נקודות המכירה, ובקרה על מלאי.
עבודה עם מערכות ממוחשבות: שימוש שוטף בתוכנות האופיס, ובמיוחד באקסל, לצורך הזנת נתונים, ניתוח בסיסי של דו"חות מכירה והכנת גיליונות עבודה. כולל עבודה עם מאגרי המידע של הארגון.
תחזוקת תיקי לקוחות: אחריות על עדכון וארגון תיקי הלקוחות (המשווקים ובעלי הנקודות), תוך הקפדה על דיוק וסודיות המידע. החתמת הסכמים ושטרי חוב.

מקום ביצוע העבודה במבני המועצה בפתח תקווה.
דרישות:
כישורים נדרשים:
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים: יכולת תקשורת גבוהה, סבלנות, ורצון עמוק לסייע למשווקים.
יכולת סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת בסביבה מרובת משימות יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
יכולת למידה מהירה: הסתגלות מהירה למערכות ממוחשבות חדשות ולתהליכי עבודה.
עבודת צוות: נכונות לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי האזור ושאר אנשי הצוות.

דרישות התפקיד תנאי הסף:
1.תעודת בגרות מלאה - חובה
2.נסיון של שנה לפחות כפקיד/ה - חובה, עדיפות לעבודה בסביבה של מכירות ומתן שרות לקוחות (יתרון).
3.שליטה טובה בישומי office (Excel, word) חובה

אופן הגשת מועמדות:
את קורות החיים יש להעביר לדוא"ל: pilat@app.civi.co.il
בציון מספר משרה-635162
וזאת עד לתאריך 17/09/25 בשעה 12:00.

לתשומת הלב: אי ציון מספר המשרה בנושא המייל לא יאפשר את קבלת קורות החיים לתיבה והטיפול בהם.
קורות חיים שיועברו לאחר מועד זה לא יטופלו.
רק פניות מתאימות תענינה.
א.המועצה רואה חשיבות עליונה בקידום שוויון הזדמנויות ובמניעת אפליה על בסיס מין, נטייה מינית, מעמד אישי, גיל, הריון, טיפולי פוריות, הורות, דת, לאום, ארץ מוצא, מקום מגורים, השקפה, מפלגה או שירות מילואים.
ב.המועצה פועלת למימוש חובת ייצוג הולם לאוכלוסיות הזקוקות לייצוג הולם (נשים, אנשים עם מוגבלויות, בני האוכלוסייה הערבית, ילידי אתיופיה או מי מהוריהם נולדו באתיופיה, בני האוכלוסייה החרדית ועולים חדשים) כקבוע בחוק.
ג.המועצה תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות ליצוג הולם, ובכלל זה לעובדים עם מוגבלות משמעותית ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שלו/שלה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8341207
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה העוסקת בתחום המחזור וסביבה ירוקה
דרוש/ה פקיד/ת Back Office למחלקת מכירות

על התפקיד:
לתפקיד מרכזי ודינאמי במחלקת המכירות אנו מחפשים איש/אשת Back Office עם אוריינטציה מסחרית ושירותית גבוהה, שיצטרף/תצטרף לצוות מוביל בחברה חדשנית בתחום המחזור והקיימות.
בונוסים מתגמלים על ביצועים!
 
תחומי אחריות:
איתור לידים והזנתם למערכת CRM.
ניהול לו"ז שיווק ומכירות, תיאום והזנת פגישות לסוכנים, ובקרה על פעילותם.
מעקב אחר הצעות מחיר וריכוזן עד לחתימת חוזה.
הפקת דוחות ומעקב ביצועים.
תמיכה אדמיניסטרטיבית ומסחרית למנהל המחלקה ולצוות המכירות.
ניהול, בקרה ומעקב במערכת CRM לניהול לקוחות.
שירות לקוחות ומענה מקצועי ללקוחות קיימים וחדשים.
תיאום עם אנשי המכירות להפקת הצעות מחיר לכלל תחומי ושירותי הקבוצה.


מיקום: משרדי ההנהלה רחוב מנחם בגין, תל אביב.
 
היקף משרה: מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. עבודה מהמשרד בלבד, ללא אפשרות לעבודה היברידית, מתאים למועמדים מאזור המרכז והסביבה הקרובה למשרדים.
דרישות:
שליטה מלאה במערכת פריוריטי (ניסיון עדכני מהשנים האחרונות)
ניסיון מוכח בשיווק ומכירות, כולל עבודה מול לקוחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel) וידע טכני גבוה במחשבים
ניסיון בעבודה עם מערכת CRM
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, סדר וארגון גבוהים
יכולת עבודה בצוות ועמידה ביעדים ובתנאי לחץ
 
יתרון משמעותי:
רקע בענף הבנייה והתשתיות
תכונות אישיות נדרשות:
שירותיות גבוהה, כישורי תקשורת מצוינים, אחריות אישית, מוסר עבודה גבוה, לויאליות ואמינות.


הזדמנות להצטרף לחברה עם שליחות סביבתית ולעבוד בצוות מקצועי ומסור, בונוסים מעולים למועמד/ת המתאימ.ה!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8334907
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באמיר הנדסה וסחר
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:קרן השתלמות
עבודת Back Office, תיאום הזמנות מול לקוחות חדשים/קיימים בחברה.
התאמת מתקנים ללקוח, עבודה בצוות, הזנת הזמנות במערכת ושליחת הצעות מחיר,
תיאום אספקת הזמנות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך.
עבודה תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות.
תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית, איכותית ונעימה!
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 - ללא גמישות בשעות!! - (ללא ימי שישי) 

תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאים סוציאליים מלאים!
רווחה עשירה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
חניה מסודרת לעובדים.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה).
דרישות:
ידע במחשבים - חובה!
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
תודעת שירות גבוהה.
נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 (ללא גמישות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7960414
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
תפקיד: אחראי אתר Ecommerce במשרד בחולון

לרשת קמעונאית מובילה דרוש/ה:
תפקיד כולל:
אחריות מלאה לניהול ותפעול שוטף של אתר ואפליקציה
ביצוע פעולות להגדלת נתח שוק ומכירות באתר
ניהול חווית משתמש בנכסים הדיגיטליים בחברה
בנייה ויישום של תוכנית שיווקית למערך (נראות, תוכן ותדמית)
קידום ערוצי פרסום של האתר בשיתוף מחלקת שיווק
אחריות על קמפיינים דיגיטליים
ניהול ממשק עם מח' הסחר לבחירת מגוון לאתר
ניתוח התנהגות צריכה באון-ליין לצורך שיפור וייעול תהליכים וצריכה.
ניהול פרויקטים בתחום הדיגיטל בחברה, פיתוחים חדשים והובלתם מבדיקות ועד הטמעה מלאה בסביבת יצור.
עבודה מול מחלקת מחשוב בנושאי פיתוחים, תחזוקה ותשתיות בפרויקטים.
בקרה על מחירי קטלוג מבצעים ומוצרים באונליין
יכולת עבודה רב ממשקית עם מחלקות שיווק,סחר,לוגיסטיקה,שירות לקוחות ומחשוב לצורך הגשמת מטרות התפקיד.

משרה מלאה א-ה 8:00 17:00
תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האונליין ואפליקציה חובה!, עדיפות לרשת קמעונאית
תואר רלוונטי חובה, עדיפות למנהל פרויקטים /למנע"ס/שיווק/תקשורת
הבנה בניתוח חווית משתמש UI ו UX
הבנה מעמיקה בניהול מערכות אנליטיקה וניתוחי אתר
הבנה בניהול ותפעול מערכות פרסום ושיווק בדיגיטל
יכולת לימוד עצמית גבוהה של מערכות חדשות
יכולת אנליטית גבוהה
אוריינטציה טכנולוגית
יצירתיות
יכולת להוביל תהליכי עבודה חדשים
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בריבוי ממשקים
יכולת לאפיין ולפלח קהלי יעד


*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8339152
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בידיעות אחרונות
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: משרה מלאה
תחומי אחריות בתפקיד: ניהול ותפעול פלטפורמות דיגיטליות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיקטוק, בניית קמפיינים, יצירת תוכן ושיתופי פעולה במסגרות הדיגיטליות המגוונות, קהילות ומשפיעני רשת.
דרישות:
- ניסיון והבנה מעמיקה תפעול פלטפורמות דיגיטליות, קידום ממומן ויצירת תוכן
- בניית ותפעול קמפיינים וקידום ספרים בפלטפורמות דיגיטליות
- יתרון - הבנה והכרת תחום תקשורת ויחסי הציבור. ידע ושימוש בתוכנות עיצוב ועריכת וידאו, הכרת עולם הסחר האלקטרוני עם דגש על שופיפיי
-יצירתי/ת, חרוץ/ה, תפוקות גבוהות, יחסי אנוש מעולים ויכולות גבוהות בעבודה בצוות ובשיתוף פעולה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8279502
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באורלי השמה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
אנו מחפשים מקצוען/ית ביצועיסט/ית עם ניסיון מוכח במותגי אי קומרס שאוהב/ת לבצע ולהניב תוצאות במהירות ובדיוק גבוה

A/B Testing וביצועים: שיפור שיעורי המרה ואופטימיזציית משפכי מכירה דרך CRO
ניהול קריאייטיב: הובלת צוות תוכן ועיצוב לפיתוח קמפיינים ברמה גבוהה
ניתוח ואסטרטגיה: עבודה עם נתונים לקבלת החלטות מבוססות ותכנון קמפיינים
שיתוף פעולה עם מנהלים: עבודה צמודה עם המנכ"לים ליישום רעיונות והכוונות אסטרטגיות
דרישות:
ניסיון בשיווק מותגי DTC בהיקפים גדולים- חובה
ניסיון באיקומרס ברנד- חובה
ניסיון בפרפורמנס מרקטינג ובמיוחד מדיה באיינג (פייסבוק,טיקטוק,גוגל,אינסטגרם,טבולה,אאוטבריין)- חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות ב- CRO ובשיפור המרות- חובה
ידע מעשי בשיווק ביצועים וקניית מדיה (Meta, TikTok, Google, AppLovin)
ניסיון מוכח בניהול הפקת תוכן למותג וצוותים יצירתיים
עין עיצובית חדה ואינסטינקט יצירתי
כישורי ניתוח חזקים ושליטה ב-Google Sheets
ניסיון בניהול צוותי תוכן וקריאייטיב
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא,יוזמה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8328186
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו