דף הבית » כל החברות » פארמה וביוטק »  דרושים אלומון לאב בע"מ
אלומון לאב בע"מ

דרושים אלומון לאב בע"מ

תחום עיסוק
פארמה וביוטק
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות אלומון לאב בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
התפקיד כולל ייצור חלבונים ביו-אקטיביים ומבניים עבור תעשיית הבריאות.
ביוכימאי /ת חלבונים אחראי /ת על טיהור חלבונים ממקורות טבעיים כמו רקמות צמחים ויונקים וכן מקורות תסיסה (חיידקים ושמרים).
התפקיד כולל הפעלת ציוד במעבדה עמודות כרומטוגרפיה, סינון אולטרה, דיאליזה וכו'
המעבדה מבצעת דגימות של המוצרים השונים בתהליך ובסוף הייצור (תכולת חלבון, טוהר, פעילות) על מנת להבטיח כמות ואיכות ותיעוד תוצאות הבדיקה.
בנוסף, התפקיד כולל איתור תקלות לפתרון קשיים בתהליך הטיהור ומתן ביקורות וביצוע תיקון בכל התיעוד הקשור לתהליך הייצור.

מיצוי/טיהור חלבונים מתסיסות מיקרוביאליות וממקורות טבעיים אחרים.
הכנת פתרונות בכמויות גדולות.
תפעול שיטות כרומטוגרפיה תעשייתיות (ג'ל סינון, חילופי יונים, זיקה) באמצעות FPLC.
תפעול ציוד אנליטי: SDS-PAGE, ספקטרופוטומטר וכו'.
ביצוע כל הפעילויות במהלך תהליכי הייצור בהתאם לתקנות הבריאות והבטיחות.
ביצוע שיפור תהליכים, הגדלה והטמעה של טכנולוגיות חדשות.
כתיבה ועיון בפרוטוקולים
דרישות:
דרישות:
B.Sc. או M.Sc. בביוכימיה, ביוטכנולוגיה או הנדסת תהליכים.
שליטה מעולה באנגלית.
ניסיון בעבודת מעבדה עם ניסיון בשיטות אנליטיות (SDS-PAGE, Lowry, Bradford, Biuret, אנזימולוגיה(.
ניסיון בעבודה סטרילית - יתרון.
ניסיון בטיהור חלבונים - יתרון.
עבודת צוות
יוזמה / מוטיבציה עצמית
ארגון וניהול זמן
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8257019
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Job Type: Full Time
Spark IL is a social digital peer-to-peer lending platform that enables Israelis and Jews around the world to provide 0% interest loans to small businesses in Israels social and geographic periphery.
Through the platform, lenders can connect personally with the entrepreneurs they support and see the real impact of their loan.

We are a non-profit public benefit organization (NGO) driven by a strong social mission.
Were looking for passionate team players who care deeply about making a difference and want to be part of a growing social startup, working alongside a team of dedicated professionals motivated by doing good.

Spark IL is seeking a highly organized and execution-driven Marketing Operations Coordinator to support the day-to-day implementation of our marketing, community, and engagement activities, reporting directly to the Marketing Director.

This is a hands-on operational role focused on ensuring that campaigns, projects, and community initiatives are executed smoothly and consistently.

The role includes:
- Managing ongoing communication with lenders and small business owners
- Operating email flows and follow-ups
- Handling inbound inquiries
- Ensuring timely completion of forms and processes
- Support lender-borrower activities
- Assist with virtual events and delegations
- Maintain accurate workflows in Monday in collaboration with internal teams
-  Supporting the operational management of Spark ILs business community, including WhatsApp groups, business initiatives, and marketplace-related activities
Requirements:
- Native-level Hebrew and English
- 1-3 years of relevant experience in a marketing operations, marketing coordination, community management, or project coordination role
- Experience in a mission-driven organization, NGO, startup, or fast-paced environment is a strong advantage
- Hands-on experience executing marketing tasks including managing communications, follow-ups, workflows, and coordination across teams and stakeholders
- High level of accuracy, organization, and attention to detail
- Strong service-oriented mindset
- Excellent written and verbal communication skills in English and Hebrew
- Experience with Monday.com CRM is a strong advantage
- Ability to manage multiple processes simultaneously and follow through

- Comfortable working independently while reporting to the Marketing Director
- Strong sense of responsibility and ownership over tasks
- Experience working with communities (WhatsApp groups, mailing lists, CRM)
- Background in email marketing, operations, or customer support
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8470434
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בIn Touch
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
לארגון מוביל בתחום התרבות בירושלים דרוש/ה מנהל /ת תחום שיווק ודיגיטל המשלב:
הובלת האסטרטגיה השיווקית ובניית מסעות לקוח, תכנון והוצאה לפועל של תהליכי שיווק מקצה לקצה, ניהול אתר, סושיאל, CRM ופעילות תוכן בעברית ובאנגלית, הובלת קמפיינים דיגיטליים ממומנים (Meta, Google Analytics וכו), עבודה שוטפת והתנהלות מול ספקים חיצוניים, כתיבה שיווקית ברמה גבוהה וניהול תוצרים.
*המשרה ממוקמת בירושלים
דרישות:
תואר אקדמי- חובה (יתרון לתקשורת/שיווק/מנע"ס)
4+ שנות ניסיון בניהול שיווק, פרסום וקמפיינים
ניסיון משמעותי בשיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים ממומנים
היכרות עם UX / UI - יתרון
ניסיון בעבודה עם CRM - יתרון
יכולת הובלה, יוזמה ויצירתיות
יכולת ניסוח גבוהה וירידה לפרטים
עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
יחסי אנוש מעולים
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך
אנגלית ברמה גבוהה- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8433155
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטריפל פתרונות אינטרנט (2010) בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו ב'טריפל' מגייסים קופי דיגיטל מנוסה, לניהול וכתיבת תוכן עבור החברות המובילות בישראל! 

'טריפל' הוא משרד פרסום ותיק (17 שנות ניסיון!) שמתמחה בשיווק דיגיטלי בארץ ובחו"ל. בקטן, אנחנו אלופי פרפורמנס ותוכן שמציעים ללקוחות חבילת A-Z:
מבנייה ועיצוב אתרים, דרך כתיבה וניהול תוכן ועמודי סושיאל, ועד לכל מה שקורה באמצע. אנחנו חברה משפחתית, המשרד שלנו נמצא במבשרת ציון.

מה עושים בתפקיד?

-הצד השיווקי-מכירתי: כתיבת קמפיינים, דפי נחיתה וכל תוכן שצריך להמיר ללידים עבור הלקוחות שלנו.
-הצד של הסושיאל: חיבור המותגים הגדולים בארץ לקהל שלהם בצורה אישית, יצירתית ובועטת. וכן, כל האמצעים כשרים:).



עבודה עם המותגים הגדולים והמשפיעים בישראל.
סביבת עבודה דינמית, חדשנית ומלאת השראה.
צוות מקצועי, מגובש וכזה שכיף לבוא איתו לעבודה.
הזדמנות אמיתית ללמוד, להתפתח ולהשפיע.
משרה מלאה במשרדים שלנו במבשרת ציון.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה במשרד פרסום/ שיווק דיגיטלי - חובה!
ניסיון מוכח בכתיבה שיווקית ש ממירה -חובה!
תיק עבודות שמראה איך הראש שלך עובד- חובה!
היכרות מעמיקה עם כל פלטפורמות הסושיאל!
אנגלית ברמה גבוהה חובה!
יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ורעב לטרנדים חדשים!
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות!
שליטה בכלי AI ליצירת תוכן יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8462627
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו