לחברת טלקום מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוחות.
עיקרי התפקיד: שימור לקוחות קיימים, מתן שירות שוטף ללקוחות, תיאום בין כלל הגורמים המטפלים בלקוחות חדשים וקיימים, בכדי להבטיח את שביעות רצון הלקוח וכן ביצוע עסקאות מכירה מתיק הלקוחות הקיים (Up Sales).
תחומי אחריות:
ניהול מערכת היחסים עם הלקוח Farming, שימור לקוחות וניהול ה- Account באופן שוטף.
ניהול ממשקים שוטף בין לקוחות החברה לבין מחלקות בתוך הארגון- פריסייל, גבייה, תפעול, NOC
טיפול בצווארי בקבוק כדי לקדם טיפול ופעילות הלקוח
פתרון בעיות של הלקוח אל מול החברה ולהפך
מכירה ללקוחות קיימים- Upsaleהצעות לשדרוגים, שיפורים ותוספות ללקוחות קיימים
-Back office support עבודה שוטפת מול מערכת CRM, תפעול תהליך ההזמנות משלב ההזדמנות ועד לשלב ההזמנה
תמיכה שוטפת באנשי מכירות בשטח- בהכנת מסמכים שונים, מכרזים וכו'
מתן תמיכה וייצוג מקומי של פעילות חברות הבנות באפריקה.
מיקום המשרה: קריית אריה, פתח תקווה.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי.
3 שנות ניסיון לפחות בניהול לקוח, רצוי לקוחות גלובליים, יתרון לעבודה בחברת תקשורת
יכולת להנעת תהליכים חוצי ארגון השפעה ללא סמכות, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים.
שירותיות, הבנה עסקית, יכולת לעבודה שיטתית ומסודרת, יכולת לעמוד בריבוי משימות (multi-tasking).
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
נכונות לנסיעה לחו"ל כפעמיים בשנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.