אנו מחפשים מזכיר/ה אדיב/ה ואחראי/ת שתצטרף לצוות הדינמי שלנו.
המזכירה תהיה אחראית על ניהול יומן הפגישות, מענה טלפוני, הכנת מצגות ומסמכים ועוד מטלות משרדיות שוטפות. אנו שמים דגש על יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית וכושר ארגון גבוה. נדרשת שליטה טובה ביישומי האופיס ובמיוחד באקסל. יתרון לניסיון קודם של 3-5 שנים כמזכירה.העבודה במשרה מלאה ומאפשרת התפתחות אישית ומקצועית.
שכר התחלתי 8,500-9,000 לפי הנסיון
דרישות:
3-5 שנות ניסיון כמזכירה
שליטה מצוינת באנגלית
כושר ארגון ויכולת עבודה עצמאית
שליטה ביישומי Office ובמיוחד אקסל
יחסי אנוש מעולים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.