דף הבית » כל החברות »  דרושים אוניברסיטת תל אביב
אוניברסיטת תל אביב

דרושים אוניברסיטת תל אביב

תחום עיסוק
אקדמיה והשכלה גבוהה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות אוניברסיטת תל אביב (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה חלקית
:תיאור תפקיד
סיוע לרכז/ת הבחינות בתפעול הבחינות בייחוד בחינות המתנהלות אחר הצהריים.
הפעלת המשגיחים ואחריות על התנהלות הבחינות, כולל תמיכה טכנית בבחינות הממוחשבות.
טיפול בהתאמת תנאי הבחינה לתלמידים.
טיפול בהפקה ובמשלוח אישורים וגליונות ציונים בארץ ובחו"ל.
סיוע בארגון טקסים, ימים פתוחים, ימי עיון, סמינרים ואירועים בפקולטה.
סיוע למזכירות התלמידים בהתאם לצורך.
טיפול בתקציבי מחקר, הזמנות רכש, משלוחים, החזרים כספיים ובנסיעות לחו"ל.
עדכון שוטף וסיוע בתפעול פעילויות הפקולטה.
מתן מענה שוטף לסגל הפקולטה.
ביצוע מטלות נוספות כפי שתוטלנה על ידי סגן ראש מנהל ועל ידי סגן הדקאן.
דרישות:
תואר אקדמי - רצוי תעודת בגרות מלאה חובה.
חובה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים - יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה מצוינת של השפה האנגלית, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: העבודה מתבצעת משעות הבוקר המאוחרות ועד לשעות אחה"צ.
בתקופת הבחינות מתקיימת עבודה בימי שישי ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות לסגנית ראש מנהל לענייני תלמידים והוראה.
הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
היקף ומעמד: 70% משרה תקנית
מתח דרגות: 8 - 11 בדירוג המינהלי
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8420199
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה למתנ"סים
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה חלקית
ביצוע מעקב ובקרה על פעולות התכנית במחוז ברשויות השונות בהתאם לדרישות הממונה המחוזית
ובהתאם למדיניות התכנית.
סיוע בריכוז של הכנה וניתוח דיווחים מחוזיים דוחות סטאטוס, דוחות אודות שימוש במערכת
הממוחשבת ודוחות נדרשים אחרים ע"פ צורך)מהרשויות למשרדי הממשלה וממטה(
סיוע בריכוז נושא התקציב ריכוז ומעקב אחר התקציב ועבודה מול תקציבאית התכנית או מי מטעמה.
סיוע ריכוז ומעקב אחר הדיווחים התקציביים לרשויות, תיקון דיווחים, נהלים והחזרי תשלומים.
סיוע בריכוז ומעקב אחר השימוש במערכת הממוחשבת תמ"י כולל איסוף נתונים מחוזיים,
קשר שוטף עם מנהלת מערכת המידע של 360 ועורכת הנתונים במטה ו עם מ נהלי ה תכנית
ברשויות.
סיוע לוגיסטי ואדמיניסטרטיבי בהוצאה לפועל של פעולות המחוז והוועדה המחוזית, כולל תיאום ישיבות וניהול יומן הממונה והסגנית.
סיוע בהטמעה ובבקרה של העבודה במחוז בהתאם ליעדים הארציים והמחוזיים עליהן מחליטים מעת לעת ותIכניות העבודה שנכתבו להשגתם.
ביצוע פעולות נוספות בהתאם לדרישה ולצרכים משתנים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
תואר ראשון- חובה
ניסיון של 3 שנים בתחום העיסוק
ניסיון מוכח בעבודה במערכות ממוחשבות בכלל ובת וכנת אקסל בפרט, יכול ת מוכחת של עבודה
עם נתונים, ניסיון בעבודה עם תקציבים.
בעל ניסיון של שנה לפחות ב ארגון וניהול פרויקטים.
יתרון לניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות ו/או משרדי ממשלה בתחומי העיסוק.
חבר בצוות המינהל ושותף בהשגת מטרותיו.

כישורים נדרשים:
כושר ארגון
יכולת עבודה בצוות והנעת עובדים
תקשורת בינאישית טובה

כפיפות:ממונה מחוזית, 360 ומנהלית למנהלת פרויקטים ותוכניות לאומיות בחברה למתנ"סים.
תנאי העסקה:75% משרה, באמצעות חוזה אישי.
המכרז מיועד לגברים ונשים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8419088
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמרכז הרפואי לבריאות נפש אברבנל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה חלקית ומשמרות
התפקיד כולל:
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי וניהולי כולל לפעילות המרפאה בשעות אחר הצהריים.
- ניהול עצמאי של יומני הרופאים והמטפלים, כולל זימון תורים, תעדוף ובקרת זמינות.
- ביצוע שיחות ווידוא הגעה למטופלים לצורך צמצום תופעת NO SHOW והבטחת ניצול מיטבי של משבצות התורים.
- ווידוא קיומן של התחייבויות בתוקף לפני הגעת המטופלים, כולל עדכון ובקרה מול קופות החולים.
- תפעול מערכות מידע רפואיות וניהול רשומות: סריקה, עדכון, שליפה וארכוב בהתאם לנהלים.
- סיוע בהפקת סיכומי מחלה/אשפוז והעברתם לגורמים הרלוונטיים.
- מעקב אחר תשובות בדיקות מעבדה ודימות והעברתן לצוות הרפואי ולמטופלים בהתאם לנהלים.
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים ברמה גבוהה, תוך שמירה על סודיות רפואית ויחסי אנוש מצוינים.
- טיפול בסגירת מעגלים אדמיניסטרטיביים וכספיים: גביית תשלומים, טיפול בהחזרים, ווידוא סגירת תיקים כספיים וקליטת התחייבויות.
- אחריות לשמירה על רצף טיפולי תקין מול גורמי הרפואה, הפארא-רפואה והמערך המינהלי.
- מתן דיווח שוטף לצוות הניהולי על פעילות המרפאה, בעיות חריגות והמלצות לשיפור תהליכים.

שעות פעילות מרפאת תאגיד הם 4 שעות שבועיות (בימי שלישי משעה 15:00 עד 19:00)
דרישות:
- השכלה: 12 שנות לימוד לפחות.

הכשרה מקצועית:
- תעודת מקצוע במזכירות רפואית המוכרת ע"י משרד הבריאות / משרד העבודה, או
- בוגר/ת קורס לרישום ומידע רפואי, או
- בוגר/ת קורס בקבלת חולים מטעם משרד הבריאות.
- ניסיון קודם: רצוי ניסיון במזכירות רפואית וניהול יומנים רפואיים.
- ידע: מיומנות גבוהה בעבודה עם מערכות מידע רפואיות ותוכנות משרדיות.

שפות:
- עברית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
- אנגלית ברמה בסיסית לפחות לצורך קריאת מסמכים מקצועיים.

כישורים אישיים נדרשים
- יכולת גבוהה לניהול זמן, סדר וארגון.
- עצמאות בביצוע משימות ויכולת קבלת החלטות בשטח.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים, תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
- יכולת לבצע בקרה ומעקב לאורך זמן ולסגור מעגלי טיפול וגבייה.
- אחריות, דיסקרטיות ושמירה על חיסיון רפואי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442777
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת תל-אביב
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
היקף ומעמד: 100% משרה תקנית
מתח דרגות: 6 - 9 בדירוג המינהלי

תיאור תפקיד:
ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבנייני הפקולטה ובשטחי הפקולטה, כולל:
איתור תקלות ותיקונן.
טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
ארגון כיתות הלימוד והציוד הנדרש.
סיוע בפיקוח על ניקיון הבניינים.
חלוקת ציוד, כולל פינוי, סחיבה ושינוע של ציוד כבד משקל.
ביצוע שליחויות בקמפוס.
סיוע בארגון טקסים ואירועים בפקולטה.
מתן שירות לסגל האקדמי והמנהלי ולציבור הסטודנטים.
דיווח תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים וככל שיידרש.
דרישות:
השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, לפחות.
ידע טכני, ניסיון בעבודות אחזקה, יכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
כושר גופני טוב.
רישיון נהיגה.
ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
ידע ויכולת תפעול של מכשירים להוראה אור קולית.
ידיעה טובה של השפה העברית ויכולת תקשורת בשפה האנגלית.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת עבודה בעומס משימות ובלחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: התפקיד כרוך בעבודה במשמרות.
ביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד וביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהל הגוש.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8441283
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באסותא מרכזים רפואיים
סוג משרה: מספר סוגים
מרכז רפואי אסותא השלום מגייס עובד/ת אחזקה.
עיקרי התפקיד:
*ביצוע תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר הכוללת: זיהוי תקלות, מענה ראשוני ויעיל ובמידת הצורך הזמנת קבלן כחלק מהתחזוקה השוטפת של המרכז הרפואי.
*מעקב אחר קריאות שירות במערכת אלפא כגון: פתיחה, טיפול וסגירה של קריאות בהתאם לביצוע בשטח.
*עבודות בתחום החשמל, מים והגזים הרפואיים תחזוקה מונעת, איתור בעיות ומתן פתרונות מקצועיים.
*תחזוקת מערכות מתח נמוך מאוד (V.L.V) ביצוע עבודות יזומות ועל פי צורך.
משרה מלאה ברובה במשמרות בוקר (08:00-16:00) ועד שתי משמרות אחר הצהריים בשבוע (12:00-20:00).לעיתים נדרשת זמינות בשעות לא שגרתיות.
דרישות:
תעודת חשמלאי/ת מוסמך/ת חובה.
בעל/ת ניסיון מוכח של שנתיים לפחות באחזקת מבנים חובה.
הסמכת לטיפול במערכות גזים רפואיים במוסדות רפואה יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
שליטה בישומי המחשב.
תודעת שירות גבוהה, אחריות ומסירות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8286571
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשת מלונות פתאל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה עובד/ת אחזקה למלונות פתאל באזור המרכז הוטל ריספשיין - הצטרפו לצוות המקצועי שלנו! 

רשת מלונות פתאל מחפשת אנשי/נשות אחזקה אחראיים ובעלי גישה טכנית, לעבודה הכוללת ביצוע עבודות תחזוקה שוטפת במלון.
טיפול בתקלות וקריאות שירות של אורחים ומחלקות המלון, עבודה בצוות ובממשק עם מחלקות נוספות, ושמירה על תקינות הציוד ואזורי העבודה. 


מה אנחנו מציעים? 

תנאים מעולים למתאימים/ות 

סביבת עבודה מקצועית ויציבה 

הכשרות ופיתוח מקצועי 

שייכות לארגון מוביל עם אפשרויות קידום 

 

דרישות התפקיד: 

ניסיון קודם בעבודות תחזוקה חובה 

תעודת חשמלאי מוסמך/מעשי יתרון משמעותי 

ידע במגוון תחומי אחזקה יתרון 

אחריות, שירותיות, יכולת עבודה בצוות 

זמינות למשרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8329210
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת תל-אביב
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
היקף ומעמד: 100% משרה תקנית
מתח דרגות: 9 - 12 בדירוג המינהלי
תיאור תפקיד:
ריכוז ואחריות כוללת על הטיפול בתלמידי תואר ראשון בבית ספר להנדסת חשמל:
מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל המורים, קבלת קהל.
ריכוז והכנת חומרים לוועדות ההוראה ומעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות.
ארגון חומר לימודי, אחריות על הבידינג ורישום לקורסים.
עבודה שוטפת בצמוד לראש המגמה, תוך שיתוף פעולה בבניית מערכות מיוחדות וחשיבה על שינויים ועדכונים בתכניות הלימודים.
איסוף וריכוז שינויים בתכנית הלימודים ועדכון הידיעון.
טיפול בנושאים הקשורים לסיום הלימודים לתואר, לרבות הנפקת אישורי זכאות, גיליונות ציונים והכנת תיקי מסיימים.
טיפול בחילופי סטודנטים.
הזנת נתונים, ציונים וטיפול בערעורים במערכת מינהל תלמידים.
הנפקת אישורים ודוחות במגוון נושאים כולל הכנת תעודות לטקסי סיום.
קיום קשר עם מגוון גורמים בפקולטה ובקמפוס.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
דרישות:
תואר אקדמי - רצוי. תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים - יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך
כפיפות: לסגנית ראשת מינהל לתלמידים והוראה.

הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה. למידע נוסף בקרו באתר.
רים ג'היים - אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו.
מועד אחרון להגשת מועמדות 23.10.2025 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442773
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על התפעול השוטף של התחום האדמיניסטרטיבי בשירות הפסיכולוגי, כחלק מצוות מקצועי ומנוסה, בסביבה שירותית, תומכת ודינמית.
במסגרת התפקיד:
מתן מענה שירותי, אדיב ורגיש לפונים במייל, בטלפון, במערכת CRM ובאופן פרונטלי סטודנטים, אנשי צוות וגורמי חוץ.
קבלת מסמכים, בדיקתם והעברתם לגורמים הרלוונטיים.
טיפול במשימות תפעוליות, פיננסיות ולוגיסטיות שוטפות.
הכנת דוחות כספיים ומעקב אחר תקציבים ותשלומים.
תיאום ובניית מערך חדרים.
טיפול בענייני משאבי אנוש: קליטת עובדים, תיאום מול גורמי הדקאנט ומשרד הבריאות.
מעקב אחר תיקי מטופלים מההיבט הכספי.
תיוק בארכיון השירות וגריסת חומרים רגישים.
דרישות:
אחריות, סדר ויכולת ארגון גבוהה.
רגישות, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה מדויקת ויעילה גם במצבי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office חובה.
היכרות עם מערכות CRM וטיפולוג יתרון.
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה).
יכולת עבודה בצוות ובממשקים מגוונים.
היקף המשרה: 100% משרה (במעמד עובד פרויקט).
כפיפות: למנהל השירות הפסיכולוגי.
תנאים:
כוללים קרן השתלמות, דמי הבראה, הפרשות סוציאליות.
הערות:
המשרה מוצעת בשלב ראשון כהחלפה לחופשת מחלה, עם אפשרות להמשך העסקה בהתאם לצורכי השירות.
המשרה אינה מיועדת לסטודנטים/יות, והעבודה היא מהקמפוס.
התחלת עבודה: מיידי
להגשת מועמדות:
יש לשלוח קורות חיים
רק פניות מתאימות תיענינה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414485
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו