דף הבית » כל החברות »  דרושים החברה העירונית אריאל
החברה העירונית אריאל

דרושים החברה העירונית אריאל

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות החברה העירונית אריאל (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה העירונית אריאל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
משרה מלאה בממוצע של 180 שעות חודשיות
אפשרות גם למשרה חלקית 3-4 משמרות בשבוע
ימי עבודה: א'-ה'
שעות עבודה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00
עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

תיאור התפקיד:
מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.
תחומי אחריות:
* טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
* מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
* גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.
דרישות:
ניסיון במתן שירות;
עברית על בוריה;
רצויה ידיעת שפות נוספות;
כישורי מחשב;
שירותיות;

רק פניות מתאימות תענינה.
החברה שומרת לעצמה להשתמש בקו"ח לתפקידים נוספים אלא אם יצוין אחרת בפנייתכם
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447203
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה העירונית אריאל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה עירונית בירושלים העוסקת בתחום הפקת אירועים דרוש/ה מ"מ מנהל/ת תקציב אירועים החלפה לחל"ד

התפקיד כולל:
אחריות כוללת על מערך הכספים באגף אירועים (גבייה, תשלומים, תזרימים).
אחריות על הכנת דוחות כספיים פנימיים, עבודה שוטפת מול ספקים, מעקב אחר דוחות, התנהלות שוטפת מול אגף תקציבים והנהלת חשבונות של החברה.
איסוף נתונים כספיים וריכוזם הצגת מעקב הכנסות הוצאות לפרויקטים.
ידע בבניית ניהול תקציב מעקב ובקרה.
הכנת תחזיות ואומדנים תקופתיים לפרויקטים שוטפים של המחלקה.
ידע בניתוח כרטסות של הנהלות חשבונות.

יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, עמידה בעומס ובלוחות זמנים צפופים.
העבודה בכפיפות למנהלת האגף.
משרה מלאה ומאומצת.
דרישות:
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
תואר ראשון מוכר או לחילופין / הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2 לפחות.
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס לרבות Excel, word

רק פניות מתאימות תענינה.

החברה שומרת לעצמה להשתמש בקו"ח לתפקידים נוספים אלא אם יצוין אחרת בפנייתכם
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447164
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

שעות גמישות - סטודנטים והורים

שעות גמישות - סטודנטים והורים

חניה חינם

חניה חינם