דף הבית » כל החברות » מלכ"רים ועמותות »  דרושים ארגון נכי צה"ל
ארגון נכי צה"ל

דרושים ארגון נכי צה"ל

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות ארגון נכי צה"ל (3)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארגון נכי צה"ל
מיקום המשרה: באר שבע
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
מנהל /ת בית הלוחם באר שבע אחראי/ת על בנייה ויישום של תוכנית אסטרטגית שנתית ורב שנתית
לרבות תקציבית, תוך מיפוי צרכי האוכלוסייה ועידוד השתלבותם בתוכניות השיקום השונות.
המנהל/ת אחראי/ת על גיבוש, הכשרה והובלת צוות מנהלים ועובדים מדיסציפלינות שונות, פיתוח
תוכניות ופעילויות שיקום מותאמות לצרכים, גיבוש נהלי ושגרות עבודה ויישומם תוך הובלת כלל המערך
האנושי והפיזי של בית הלוחם באר שבע, לטובת שיקומם של פצועי ופצועות צה"ל.
ניהול שוטף של בית הלוחם תוך גיבוש ותפעול תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית.
אחריות תפעולית מלאה על המתקן.
ניהול תקציב שנתי וביצוע בקרה תקציבית שוטפת.
גיוס, ניהול והכשרת צוות מנהלים ועובדים מקצועי.
פיתוח והפעלת תכניות שיקום בתחום הפוסט טראומה, ספורט, פנאי ושיקום פיזי וחברתי.
ניהול הקשר עם גורמי משרד הביטחון
אחריות על תחזוקת המבנה והמתקנים.
פיתוח וקידום קשרי קהילה ושיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים.
דרישות:
השכלה:
תואר ראשון בתחומים רלוונטיים- חובה.
תואר שני בתחומי ניהול, מנהל עסקים או תחום רלוונטי אחר- יתרון משמעותי.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח, של מינימום 5 שנים בניהול מוסדות דומים כגון: ארגונים חברתיים/ מרכזי שיקום
וכיוצ"ב - יתרון משמעותי.
ניסיון מוכח בניהול צוות של מעל 40 עובדים - חובה.
ניסיון מוכח בניהול תקציבים של מעל 15 מ' - חובה.
ניסיון בהקמת מיזמים או פרויקטים מורכבים ורבי ממשקים - יתרון משמעותי.
מחויבות לעבודה עם קהילת נכי צה"ל ורגישות לתחום השיקום.
היכרות עם עולם השיקום יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8462249
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארגון נכי צה"ל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מענה טלפוני בלשכת יו"ר הארגון.
ניהול הלו"ז של היו"ר וניהול יומן חדר הישיבות.
הכנת חומרים ומצגות לישיבות יו"ר הארגון.
הסדרת אישורי כניסה, כיבוד, תשורות ועוד לישיבות יו"ר הארגון.
מתן שירותים אדמיניסטרטיביים למנהל אגף זכויות ורווחה - ועדת רכב חריגים, ניהול יומן, ישיבות ועוד.
ועדות הכנסת קשר עם צוותי הוועדות השונות והסדרת אישורי כניסה לנציגי הארגון.
הכנת זימונים, ריכוז חומרים לישיבות הדירקטוריון של הארגון וועידה ארצית+ וועד ארצי והכנת חומרים לישיבות.
קבלת קהל בלשכת יו"ר הארגון.
שעות עבודה - 08:30 עד 16:30/ 09:30 עד 17:30 (לסירוגין)
נכונות לשעות נוספות.
העבודה בצוות ובכפיפות למנהלת הלשכה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה.
שליטה מלאה בכל תוכנות ה-Office.
שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
מוסר עבודה גבוה ויכולת תפקוד טובה בסביבה מרובת ממשקים ומטלות.
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8390458
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארגון נכי צה"ל
מיקום המשרה: באר שבע
סוג משרה: משרה מלאה
ארגון נכי צה"ל שם לעצמו למטרה לשלב את פצועי ופצועות צה"ל וכוחות הביטחון בבתי הלוחם בפריסה הארצית, כחלק מתהליך שיקומם וחזרתם לחיים מלאים כאזרחים פעילים ותורמים בחברה הישראלית.

אחריות כוללת על ניהול מערך האחזקה בארגון, הובלת צוותי תחזוקה, תכנון ופיקוח על עבודות שוטפות ופרויקטים, ושמירה על זמינות ותקינות התשתיות והציוד.

תחומי אחראיות עיקריים:
ניהול מערך האחזקה הכולל: חשמל, מכניקה, מים, מיזוג ותשתיות, מערך הניקיון והאבטחה ובטחון ע"י הקב"ט, ניהול הרכש.
ניהול הנחייה והובלה של צוותי האחזקה עובדים, קבלנים וספקים.
בניית תוכנית אחזקה מונעת ויישומה בפועל.
טיפול בתקלות דחופות והובלת פתרונות מהירים ויעילים.
ניהול תקציב האחזקה, מעקב אחר הוצאות, הוזלת עלויות, קידום ומימוש תקציבי השקעות והבינויץ
אחריות מלאה על תחזוקת המבנים, המערכות והמתקנים (מיזוג, חשמל, מים, בריכות וכד).
ניהול ובקרה על עמידה בתקני בטיחות, איכות ורגולציה, תחום הבטיחות בבית.
אחריות על וועדות הצעות מחיר, וועד
דרישות:
השכלה:
תואר ראשון בתחומים רלוונטיים- חובה
תעודת מפעיל בריכה יתרון
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול אחזקה של נכסים דומים (מרכזי ספורט, מתנ"סים, מוסדות חינוך, מרכזים שיקומיים וכד) חובה
ניסיון בניהול צוותים של מעל 10 עובדים חובה
ניסיון בניהול תקציבים בהיקף של מעל 5 מיליון ש"ח חובה
ניסיון בהקמה ותפעול של פרויקטים מורכבים ורבי ממשקים יתרון משמעותי
שליטה מלאה ביישומי, (פריוריטיWord, Excel, PowerPoint))
היכרות מעמיקה עם מערכות מיזוג, חשמל, מים ובריכות

כישורים אישיים:
ראייה מערכתית, תכנון וארגון ברמה גבוהה
יוזמה, אחריות ויכולת הובלה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
יכולת עבודה בלחץ, חשיבה יצירתית ופתרון בעיות

תנאי העסקה:
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
נדרשת זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות בהתאם לצרכי המתקן
עבודה בחודשי הקיץ בשישי ושבת בתיאום מראש
היענות לקריאות חירום ותקלות דחופות (עבודה סביב השעון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436350
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

שעות גמישות - סטודנטים והורים

שעות גמישות - סטודנטים והורים