דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עמותת שק"ל
עמותת שק"ל

דרושים עמותת שק"ל

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
מעל 100

משרות עמותת שק"ל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה ליזמות ובנייה, העוסקת ביזמות בפרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה וחשבונות לתפקיד משמעותי בסביבה משפחתית, נעימה ומקצועית.
המשרה כוללת: אחריות על ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, טיפול פיננסי בסיסי ועבודה שוטפת מול דיירים, ספקים, יועצים ורשויות.

תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות
- טיפול בחשבוניות איסוף, מעקב, תיעוד ועבודה מול מנהלת החשבונות
- מעקב אחר תשלומים לספקים ויועצים, ובקרה על הוצאות שוטפות
- הכנת מסמכים, דוחות, מצגות ומעקב אדמיניסטרטיבי
- תקשורת שוטפת מול דיירים, לקוחות, רשויות וספקים
- שימוש יומיומי בתוכנות Office 365: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- יתרון משמעותי: יכולת ניתוח והבנה פיננסית בסיסית לפרויקטים.

למה להצטרף אלינו?
- סביבת עבודה משפחתית, נעימה ומכילה
- תפקיד מגוון עם השפעה ממשית על ניהול המשרד והפרויקטים
- הזדמנות אמיתית להיכנס לעולם הנדל"ן בירושלים ולהתפתח מקצועית לאורך זמן
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות בכירה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, גבייה ומעקב אחר תשלומים- חובה
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי
- שליטה מלאה בתוכנות Office 365
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יתרון משמעותי: היכרות עם תחום הנדל"ן / רקע משפטי / ניסיון בעבודה מול יועצים וספקים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8235282
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
אנחנו מחפשים מזכיר.ה מנוסה, אחראי.ת ומסודר.ת, שתצטרף לצוות המטה ותשמש כגורם מפתח בניהול ותיאום הפעילות השוטפת של המנכ"ל וההנהלה הבכירה של הארגון.

זו הזדמנות לקחת חלק בעשייה משמעותית בארגון פיננסי-חברתי.

תחומי אחריות מרכזיים:
- ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות עבור מנכ"ל החברה והנהלת המטה
- תיאום ישיבות מרובות משתתפים
- אירוח, ארגון כיבוד לישיבות וסיוע בהפקת אירועי פנים וחוץ
- ממשק שוטף עם חברי הדירקטוריון, וועדות, מנהלים בכירים וגורמים פנים וחוץ ארגוניים
- אחריות על תפעול המשרד, תחזוקתו וניהול שוטף של כלל מערך המנהלה
- רכש ציוד, עבודה שוטפת מול ספקים ומתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות ההנהלה

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
כפיפות לראש המטה.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד של מזכירות או דומה
- ניסיון בעבודה עם דרג ניהולי בכיר ובליווי הנהלה- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)- חובה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד
- עמידה בלחצים, יכולת ביצוע של משימות רבות במקביל
- יכולת ניסוח ותקשורת בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה- חובה
- אנגלית ברמה סבירה- יתרון
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248982
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
רלב"ד - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים RSA
דרושים ברלב"ד - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים RSA
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
תיאור התפקיד:
ניהול יומן של מנהל חטיבת המבצעים מול גורמים פנים/חוץ ארגוניים ומתן מענה לטלפונים.
ניהול מעקב דואר, לרבות ניסוח מכתבים, הדפסתם והפצתם.
כתיבת והפצת מצע לדיונים.
השתתפות בדיונים, כתיבת סיכומי ישיבות והפצתם, ריכוז טבלת מעקב החלטות מדיונים.
ריכוז והכנת חומרים לדיונים ופורומים טרם קיומם.
תיוק מסמכים וקבצים שונים והנגשתם למשתמש.
הכנת סרטונים לסיכומי פעילויות וסיכומי תקופות/שנה באופן שוטף.
מתן סיוע שוטף לגורמי החטיבה השונים במטה ובמרחבים השונים עפ"י הגדרת מנהל החטיבה.
ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה. עדיפות לתואר ראשון. עדיפות להסמכה פורמאלית כמנהל/ת משרד.
ניסיון של שנתיים בניהול משרד. ניסיון משמעותי בעבודה מול המגזר הציבורי- יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכת Monday יתרון.
שליטה מלאה במערכות מחשוב ובתוכנות הoffice- word, excel, P.P,outlook.
יכולת עבודה עם כלי ניהול ומערכות מחשב.
יכולת ניסוח של מכתבים בשפה העברית ברמה גבוהה מאוד.
תודעת שירות גבוהה.

רמת התפקיד:
המשרה הינה זמנית לתקופה של חופשת לידה (כ-4 חודשים עם אפשרות להארכה).
העובד/ת שייבחר/תבחר לתפקיד יעבוד/תעבוד בכפיפות למנהל חטיבת המבצעים.
המשרה הינה בדרגת רכז/ת תחום. היקף המשרה- מלאה.
שכר יסוד ברוטו חודשי משוער לתפקיד 8,000 9,000 בהתאם להשכלת המועמד/ת ולניסיונו/ה.
מקום העבודה - ירושלים.

יש לעיין בנוסח המכרז המלא באתר הרלב"ד

מועמדים/ות המעוניינים/ות במשרה ועונים/ות לדרישותיה ישלחו קורות-חיים באמצעות
עד לתאריך 09/07/2025, י"ג תמוז תשפ"ה
הרשות רשאית להחליט על דחיית המועד האחרון להגשת קורות חיים, בכל עת בטרם חלוף המועד האחרון הנקוב במודעה זו. הודעה כאמור תפורסם באתר האינטרנט של הרשות.
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תיתן עדיפות למועמדים מתאימים מקרב אוכלוסיות בעלות אחוז ייצוג נמוך בשוק התעסוקה.

רק פניות מתאימות תענינה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8236300
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באסותא מרכזים רפואיים
סוג משרה: מספר סוגים
הנך מוזמן/ת להצטרף למשפחת אסותא כחלק מארגון מוביל, מקצועי ומתפתח ולהנות מסביבה מקצועית, מלמדת ותומכת.
הפיזיותרפיסט/ית י/תנהל את התהליך הטיפולי על כל מרכיביו, כאשר הוא יכלול פעולות מקצועיות הנדרשות לעבודה עם המטופל/ת לרבות מתן הדרכה, יעוץ והתאמת מכשור עזר.
י/תקפיד על רישום ודיווח על פי אמות מידה מקצועיות ונהלים מקובלים וי/תכיר תיק רפואי ממוחשב ורשומות ממוחשבות רלוונטיות לפיזיותרפיה.

במסגרת התפקיד:
ביצוע טיפול פיזיותרפיה מלא, כולל אבחון והערכת מטופלים.
תיעוד הנעשה בגיליון רפואי ממוחשב, בהתאם לנהלים.
בניית תוכנית טיפול שתכלול מטרות ויעדים.
התאמת הסביבה הטיפולית וניוד מטופלים במחלקה (בטיחות הטיפול).
התאמת אביזרי עזר וטכנולוגיה.
דרישות:
תואר ראשון בפיזיותרפיה (BPT) ממוסד אקדמי מוכר על ידי משרד הבריאות
בעל/ת תעודת מקצוע של משרד הבריאות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7787402
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתן - סיעוד בריאות ורווחה
מיקום המשרה: אשקלון ופתח תקווה
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת נתן המתמחה ברפואה, שיקום וסיעוד בקהילה
דרוש/ה עובד/ת מקצועי/ת לביקורי בית בתחום הסיעוד לאשקלון | פתח תקווה

במסגרת התפקיד ביצוע ביקור מקצועי ומיצוי זכויות הקשיש בקהילה.
עבודה ממוקדת בשעות נוחות בהתאם ללו"ז שלך - גמיש!
דרישות:
*תואר ראשון בעבודה סוציאלית, גרונטולוגיה, ריפוי בעיסוק, סיעוד, פיזיותרפיה, מנהל מערכות בריאות (כולל 200 שעות התמחות בזקנה), תואר ראשון+ תעודת ניהול בתי אבות או תעודת הכשרה בייעוץ גרונטולוגי.
*רישיון נהיגה בתוקף.
*שליטה מלאה בשפה העברית.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8203459
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעזר מציון
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
קלינאית תקשורת / פיזיותרפיסטית / מרפאה בעיסוק / עו"סית / אחות

עבודה עם פעוטות עם צרכים מיוחדים במעון יום שיקומי.

העבודה כוללת:

אבחונים, טיפוליים פרטניים וקבוצתיים, הדרכות הורים וצוותי גן, ריכוז התוכניות הטיפוליות של הפעוטות.

* התפתחות מקצועית וליווי.

* ימי עיון והדרכות.

* עבודה בצוות רב - מקצועי.

* סביבה חמה ותומכת.

* קרן השתלמות.

* תנאי שכר מצוינים למתאימה.

העבודה בערים: פתח תקווה, בני ברק, רחובות ורמת אפעל
דרישות:
* רישיון חובה!

* משרות גם לסטודנטיות בוגרות לפני מבחן רישוי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8203479
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלאור
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
בואו לקחת חלק והצטרפו אלינו לעבודה עם ילדים בגני תקשורת באזורים פתח תקווה/ בני ברק במגוון מקצועות פרא רפואיים.
אצלנו תקבלו הזדמנות ללמידת התחום לעומק, אופק תעסוקתי, הדרכות מקצועיות, תשלום עבור 12 חודשי עבודה מלאים, תנאי שכר מעולים וקרן השתלמות (אופציה לשכר גלובלי/שעתי) ומגוון אפשרויות קידום!
ניתן להשתלב בגנים בפתח תקווה/ בני ברק במגוון מקצועות הטיפול:

- קלינאות תקשורת.
- ריפוי בעיסוק.
- טיפול רגשי.
- ניתוח התנהגות.
- פיזיותרפיה.
דרישות:
תואר ראשון או שני / תעודה/ רישיון בתחום הטיפול הרלוונטי- חובה.
ניסיון בתחום התפתחות הילד/ תחום צרכים מיוחדים- יתרון.
זמינות למשרה מלאה/ חלקית החל מסוף אוגוסט. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7736777
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו