חשב.ת שכר כחלק מצוות הכנת משכורות לכ-500 עובדי אקים
אחריות מלאה לכל תהליך הכנת השכר במערכת חילן
מתן מענה בתחומי השכר לעובדים ומנהלים
ניהול הזכויות הפנסיוניות ועבודה מול הקופות, חברות הביטוח והמתפעלים
התנהלות מול הרשויות ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'
הפקת דוחות וניהול תהליכי מעקב ובקרה
ריכוז פרויקטים בתחומי השכר
משרה מלאה: ימים א' ה' 8.5 שעות עבודה ביום. נכונות לשעות נוספות
יודגש כי העבודה תתבצע ממשרדי אקים (רחוב פנחס רוזן 69, ת"א) בלבד לא ניתן לעבוד מרחוק או היברידית
דרישות:
תעודת חשב.ת שכר חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד חשב.ת שכר בארגון. יודגש כי הדרישה היא למועמדים.ות שעבדו בתפקיד שכולל חשבות שכר בלבד, לא בשילוב עם הנהלת חשבונות. חובה ניסיון מארגון ולא רק ממשרדי רו"ח
ניסיון של שנתיים לפחות בהכנת שכר למאות עובדים לרבות עובדים שעתיים
הכרות עם מערכת שכר ונוכחות של חילן
ידע נרחב בדיני עבודה ובתקנות הפנסיוניות
שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות, סדר ודיוק
יכולת לעבוד בסביבה מרובת משימות ולחצים
תודעת שירות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.