למוסך גדול ומרכזי לפחחות וצבע, דרוש/ה מזכיר/ה לניהול הפעילות המשרדית.
במסגרת התפקיד: אחריות על אדמיניסטרציה שוטפת, הזמנת חלקי חילוף, עבודה מול מוסכים ושמאים, לקוחות, איסוף חשבוניות, תיוק במחשב, הכנת חומר להנהח"ש.
סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים למתאימים/ות.
משרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00.
דרישות:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה.
- שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל.
- אחראי/ת, תקתקני/ת, מסודר/ת ומשימתי/ת.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.