-מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בכל שלבי התהליך.
-יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, זיהוי צרכים והצעת פתרונות מתאימים, תוך עמידה ביעדי מכירה.
-ליווי אישי של לקוחות לאורך כל תהליך מימוש זכויותיהם, החל משלב האיסוף הראשוני ועד קבלת ההחלטה.
- איסוף, תיעוד וארגון של מסמכים רפואיים ובירוקרטיים הנדרשים לטיפול בתיק.
-עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים (מנהלי תיקים, צוות רפואי) וגורמים חיצוניים (ביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד).
דרישות:
-ניסיון מוכח של שנה לפחות בתפקידי שירות לקוחות/מכירות/ליווי לקוחות - חובה.
-אוריינטציה מכירתית גבוהה לצד תודעת שירות מעולה.
-יכולת הקשבה והכלה, לצד אסרטיביות ויוזמה.
-כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה (עברית).
-שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, Word, Excel).
-יכולת סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד, ויכולת עבודה מול משימות מרובות במקביל.
-יכולת למידה עצמאית של חומר מקצועי (חוקים, תקנות).
-ניסיון קודם מחברות בתחום הזכויות הרפואיות/חברות ביטוח/מוקדי שירות מורכבים יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.