דף הבית » כל החברות »  דרושים מנועי בית שמש
מנועי בית שמש

דרושים מנועי בית שמש

תחום עיסוק
ייצור ותעשייה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות מנועי בית שמש (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
נקודת פתיחה אבחון והשמה
דרושים בנקודת פתיחה אבחון והשמה
מיקום המשרה: בית שמש
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה תעשייתית ציבורית הנסחרת בישראל דרוש/ה חשב/ת

התפקיד כולל:
אחריות הכנת דוחות כספיים מאוחדים רבעוניים ושנתיים לפי כללי IFRS ורשות ניירות ערך.
בקרה על תהליכי סגירה חודשיים, רבעוניים ושנתיים, כולל בקרה פנימית ועמידה בלוחות זמנים.
אחריות על דוחות מס, עבודה מול רשויות המס ומשרדי רואי חשבון.
ניהול צוות עובדים בתחום החשבונאות והספקים (AP).
פיתוח והטמעת נהלים ותהליכים לשיפור אפקטיביות העבודה ושמירה על בקרות פנימיות.
כפיפות למנהל/ת כספים.
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך, יתרון לתואר בכלכלה (עדיפות לבעל/ת תואר שני).
נסיון עבודה קודם לפחות 3 שנים כחשב/ת בחברה ציבורית (עדיפות בחברה תעשייתית) או מנג'ר עם ניסיון בחברות ציבוריות (עדיפות ממשרדי ה- 4 BIG).
ניסיון במערכות ממוחשבות: ERP, אקסל, קונטו, BI.
ניסיון בניהול צוות עובדים יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה  - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8330770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהאנטד גיוס חדשני בע"מ
מיקום המשרה: בית שמש
סוג משרה: משרה מלאה
למותג חזק ותיק ומוביל בתחום הקמעונאות דרוש חשב מנוסה.
התפקיד כולל ניהול של תחום החשבות והכספים בחברה, לרבות אחריות על דוחות כספיים, בקרה תקציבית, ניהול צוות הנה"ח והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
הדגש בתפקיד על תפעול שוטף מדויק, סגירת דוחות איכותית, ושיפור התשתיות האנליטיות והניהוליות של התחום הפיננסי.
הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים, אחריות על תחזיות תזרים מזומנים, שכר עבודה, דוחות רווח והפסד, מאזנים ודוחות מס, בנייה וניהול של קבצי אקסל מתקדמים לבקרה שוטפת, עבודה שוטפת עם מערכת BI פנימית (Power BI ).
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד חשב/ת בחברה עסקית יתרון משמעותי
ניסיון קודם בניהול צוות הנהלת חשבונות יתרון משמעותי
שליטה גבוהה מאוד באקסל חובה
ניסיון מוכח בבניית דוחות תזרים, רווח/הפסד, שכר, ומעקב מלאי
רו"ח מוסמך- חובה
ניסיון במערכות BI -יתרון
ניסיון קודם בתחום הקמעונאות יתרון
זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה, לאחר תקופה תיתכן היברידיות של יום בשבוע מהבית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8192203
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים מנהל/ת כספים לחטיבה בארגון חברתי גדול, מוביל ובעל אימפקט לאומי, אשר מפעיל מיזמים משותפים עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים פילנתרופים ותורמים פרטיים. התפקיד כולל את ניהול מערך הכספים לרבות תהליכי תקצוב, רכש, מכרזים והתקשרויות, דיווחי שותפים, גביה ועוד. זאת תוך הבנית תהליכי עבודה ובקרה עדכניים, יעילים, בהירים ומונגשים למשתמשים השונים בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, מנהל/ת הכספים יהווה חבר משמעותי בהנהלת החטיבה ובהתוויית מדיניות וחשיבה אסטרטגית.

ניהול כלל מערך הכספים של החטיבה.
ניהול הקשר עם משרדי הממשלה בכל הנוגע לתקציבי התוכניות וההתקשרויות בגינן.
בניית תקציב הארגון לרבות ניתוח ובקרה ועדכון תחזיות.
בניית תכנית עבודה ותהליכי עבודה במערך הכספים, נהלים, בקרה ודיווח על נתונים כספיים.
דיווחים לתורמים.
ניהול צוות (תקציבים / חשבות / רכש).
ביצוע בקרות על הפעילות העסקית של החטיבה
עריכת דוחות חודשים/רבעוניים/שנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות ; תואר שני יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/מנהל כספים בארגון חברתי או ממשלתי/מנהל תקציבים בארגון גדול חובה.
ניסיון בניהול עובדים חובה
היכרות עם המגזר הציבורי ועבודה מולו ומול מגזר שלישי (מלכ"רים) יתרון משמעותי
שליטה ברמה גבוהה מאוד אופיס ובפרט אקסל
היכרות עם מערכת ה- SAP יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם מערכות BI יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה

אנו מחפשים מועמד / מועמדת עם:
יכולת טובה של עבודה עצמאית, יכולת עמידה בלוחות זמנים, כושר ארגון, ראיה רחבה, יכולת ניתוח תהליכים והובלה של שינויים, יכולות ניהוליות, חשיבה יוזמתית, למידה עצמית מהירה
יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה, הסתגלות לביצוע משימות מגוונות ויכולת עמידה בלחצים

פרטים נוספים:
היקף משרה - 100%. נכונות לעבודה מאומצת וגמישה. מודל עבודה היברידי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340227
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במלם תים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה Malam Team  דרוש/ה רואה/ת חשבון לתפקיד המשלב עריכת דוחות כספיים לחברה בחו"ל, בקרה תקציבית,מעקב אחר תמחור פריטים.
התפקיד כולל:
בקרה על תהליך חיובים ללקוחות ומעקב גביה, בקרה תקציבית, מעקב אחר תמחור פריטים.
בקרה על תהליך הנהלת חשבונות כולל מעקב אחר הזמנות, קליטת חשבוניות, הפרשות והתאמות לדוחות הכספיים.
( ניהול מטריציוני של גורמים בחו"ל)
שותף בצוות שעורך דוחות כספיים מאוחדים.
דרישות:
אנגלית ברמה טובה -הרבה עבודה מול חו"ל
- יכולת ניהול משימות
-גמישות בשעות
-שליטה טובה באקסל.
עדיפות להתמחות מאחד מה- Big 4.
-עדיפות להיכרות עם מערכת ERP יתרון לפריורטי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8211650
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Mertens – Malam Team
דרושים בMertens – Malam Team
סוג משרה: מספר סוגים
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת PMO למשרד ממשלתי בירושלים/בשפלה.

תיאור משרה:
תמיכה, בקרה ושיפור מתמיד של תהליכי ניהול הפרויקטים במשרד, תוך הבטחת עמידה ביעדים, בלוחות זמנים ובתקציב. פיתוח והטמעת נהלים, כלים ומתודולוגיות לניהול פרויקטים ארגוניים. ריכוז מידע ניהולי וניתוח נתונים לפרויקטים, לרבות סיכונים, סטטוסים, תקציבים ועמידה בתכולות. ליווי מקצועי של מנהלי פרויקטים ויחידות עסקיות משלב הייזום ועד סיום הפרויקט. בחינת פרויקטים חדשים, זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכי עבודה, תמיכה במערכות תומכות ניהול (כגון JIRA,MS project, Monday) והובלת תרבות ארגונית של מצוינות ניהולית.
דרישות:
ניסיון של שלוש שנים בתחום ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים.
ניסיון בניהול ותכלול פרויקטים מורכבים המשלבים טכנולוגיה, יתרון לפרויקטים בתחום המודיעין.
ניסיון מוכח בניהול מכרזים.
יכולת הנעת כפיפים, כפיפים מטריציוניים ועמיתים לפעולה.
הסמכות בתחום ניהול פרויקטים (PMP, CAPM) ו/או קורסים בניהול פרויקטים במצטבר מעל 200 שעות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351495
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמימד השלישי
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 15,000-18,000
למשרד מוביל לפרויקט יוקרתי ורציני יועץ טכני עם אורינטציה של תכנון ערים/GIS
במסגרת התפקיד
- איסוף נתונים לפרויקטים השונים
- ניתוח מידע המסייע לתכנון התהליך
-הכנת מפות תחבורה ARCGIS/ TRANSDICO
- הכנת מצגות ומסמכים לפי צורך
- תיעוד וכתיבת סיכומי ישבות
-ביצוע מעקב אחר משימות החטיבה
דרישות:
- תואר ראשון רלוונטי- ג"ג, הנדסת תחבורה (אפשרי גם בשנה האחרונה לתואר)
או תואר שני תכנון ערים
-יכולת קריאת מפות והתמצאות גאוגרפית
-יכולת התבטאות גבוהה בע"פ או בכתב
- ידע בתכנון תחב"צ- יתרון
- ידע בעבדוה על GIS- יתרון בולט
- יעד במערכות ניהול פרויקטים- יתרון משמעותי
מיומנויות
יכולת תקשורת גבוהה
יכולת טכני מחשובית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8282662
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: בית שמש
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל אחריות מקצה לקצה על תכנון אספקות, אופטימיזציית מלאי ותמיכה בקבלת החלטות תפעוליות בזמן אמת, תוך שמירה על איזון בין צרכי השוק, יעדי המלאי ויעילות הייצור.

עצמאי/ת ובעל/ת חשיבה אנליטית גבוהה, לניהול תהליכי תכנון חומרים וייצור בסביבה תפעולית רגולטורית מורכבת, ובממשקים רבים עם גורמים פנים וחוץ-ארגוניים.

תחומי אחריות עיקריים:
- תכנון חומרים ורמות מלאי בהתאם לתחזיות ולצרכים משתנים.
- הפקת דרישות רכש ושמירה על זמינות חומרים לייצור.
- ניתוח, הפקה ותחזוקה שוטפת של דוחות זמינות, חוסרים והמלצות תכנון.
- מעקב אחר התקדמות ייצור, זמני אספקה ותיאום מול רכש, לוגיסטיקה, הנדסה ואיכות.
- השתתפות בפרויקטים חוצי ארגון, כולל NPI (השקות מוצרים חדשים).
- מתן תמיכה שוטפת למנהלים בקבלת החלטות תכנוניות ואופטימיזציה של תהליכים.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 5 שנים כ-Planner בתעשייה- עדיפות גבוהה לחברות רפואיות/רגולטוריות.
- שליטה וניסיון במערכת Priority- חובה
- שליטה גבוהה ב-Excel (כולל Pivot, גרפים וניתוחים).
- חשיבה אנליטית חזקה, עצמאות בקבלת החלטות ויכולת להפעיל שיקול דעת מקצועי.
- כישורי תקשורת מצוינים ויכולת ניהול ממשקים מורכבים.
- השכלה אקדמית רלוונטית: הנדסת תעו"נ, לוגיסטיקה, הנדסה או כלכלה.
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).

כישורים אישיים נדרשים:
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת הנעה מטריציונית.
- ראייה מערכתית ויכולת עבודה עם מידע מרובה.
- יוזמה, דייקנות, אחריות אישית ויכולת למידה מהירה.
- ניסיון מוכח בסביבה גלובלית או בעבודה מול חברות בינלאומיות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351384
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בSQLink
סוג משרה: משרה מלאה
ארגון ממשלתי באזור ירושלים מגייס PMO
התפקיד כולל: פיתוח ויישום נהלים, קידום פתרונות וכלים בתחום תכנון ובקרת פרויקטים, פיתוח הטמעה ושיפור תהליכי ניהול פרויקטים, התאמה והטמעה של כלים לניהול פרויקטים ובקרתם, ליווי מנהלי הפרויקטים, בניית תוכניות עבודה, בחינת תכנון מול ביצוע, כתיבת סיכומי ישיבות ומעקב אחר ביצוען ועוד.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון בתפקיד PMO
- ניסיון בבקרת פרויקטים גדולים, מרובי ממשקים ואינטגרציה
- ניסיון בהגדרה והטמעה של מתודולוגיות וכלי ניהול תומכים בעולם הפרויקטים
- ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב
- ניסיון בעבודה במגזר הממשלתי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8339804
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו