למשרד ממשלתי בירושלים דרוש /ה מנהל /ת לקוחות ופרויקטים טכנולוגים להובלת חזון טכנולוגי.
התפקיד כולל ייזום, תכנון, מעקב והוצאה לפועל של מס פרויקטים טכנולוגים שונים במקביל במשרד וניהול לקוחות בכל היבטי מערכות מידע.
אחריות על כל שלבי הפרויקט: הגדרת הצרכים, תכנון הפרויקט, תיאום העבודה מול כל הגורמים הרלוונטיים - לקוחות, ספקים, מנתחים, אנשי עיצוב ואפיון ועוד.
אחריות להשגת יעדיו של הפרויקט (יעדים מקצועיים, יעדים כלכליים, יעדים תפעוליים ויעדים תקציביים).
אחריות להכנת תכנית עבודה, לו"ז, ומשאבים לביצועה.
התפקיד דורש יכולת חיבור בין חזון טכנולוגי לצורך עסקי, תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת תרגום צרכים עסקיים לפתרונות טכנולוגיים.
דרישות:
ניסיון של 4 שנים ומעלה בניהול פרויקטים.
ניסיון קודם בניהול לקוחות עסקיים - פנימיים וחיצוניים.
רקע בניהול מספר פרויקטים טכנולוגים מורכבים במקביל.
רקע בניהול פרויקטים טכנולוגיים חדשנים או בעלי אופי טרנספורמטיבי.
ידע בניהול ספקים חיצוניים.
ניסיון בניתוח תהליכים עסקיים, איסוף דרישות לפרויקטים וכתיבתם.
רקע קודם בניתוח מערכות או בפיתוח.
ניסיון בהכנת תוכניות עבודה וכן מעקב ובקרה אחריהן, כולל בהיבטי תקציב.
ניסיון בפרויקטים טכנולוגים הכוללים עיצוב (UI/UX) חווית משתמש.
ניסיון קודם עם הכלים / טכנולוגיות הבאות: TFS, BI, Share point, CRM Dynamics. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.