דף הבית » כל החברות »  דרושים המרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים
המרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים

דרושים המרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות המרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים (3)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה חלקית
- הובלת תהליך גיוס סטודנטים לשנה"ל הבאה, בשיתוף משרד הקליטה והחוג, כולל מעקב אחר הרשמה.

- שותפות פעילה בשיווק התכנית: השתתפות בירידי לימודים, עבודה מול מחלקת השיווק ויצירת תכנים.

- קשר שוטף עם מנהל הסטודנטים: תרגום מסמכים, עדכון פרטים, טיפול בכרטיסי סטודנט ופתרון בעיות קליטה.

- הכנת הסטודנטים לתחילת הלימודים שיחות עם הורים, תיאומי טיסות, מבחני קבלה ולוגיסטיקה נלווית.

- סיוע בכניסה למערכות אקדמיות (Orbit, Moodle): רישום, גישה לקורסים, אישורים ובחינות.

- ליווי אישי בנושאים לא לימודיים: בנק, דיור, קופת חולים, מסמכים ועוד.

- מעקב אחר תהליך הטיפול בנושאי כספים וגבייה עם מנהל הסטודנטים ומחלקת שכר לימוד ניהול הוראות קבע, בירור סטטוס תשלומים ועוד.

- עבודה שוטפת עם מדריכים, חונכים, וצוות משרד הקליטה.

- מתן מענה במרכז אתגרים: איתור חונכים וסיוע לדוברי שפות זרות.

- עבודה שוטפת מול צוות ההוראה בעברית ריכוז משמעת, ליווי מבחני עברית ואולפן קיץ מול צוות ההוראה.
דרישות:
- עברית וצרפתית ברמה גבוהה יתרון לדוברי אנגלית
- אוריינטציה שירותית גבוהה, יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה עצמאית וריבוי משימות, סדר וארגון.
- ניסיון בעבודה עם עולים/סטודנטים ומחוייבות לקליטת עליה יתרון.

כפיפות ארגונית: מנהלת המשרד הבינלאומי
היקף המשרה: חצי משרה, העסקה שעתית
תחילת העסקה: מיידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8279729
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
הזדמנות להצטרף לצוות מוביל במוסד אקדמי איכותי 
למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים דרוש /ה רכז/ת חוג
אחריות על מערכת השעות של החוג
אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
קשר עם ממשקים נוספים כגון ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות וקורסי בחירה.
טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
דרישות:
תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג יתרון בולט
דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
שליטה בסביבה ממחושבת.
תודעת שרות גבוהה.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
יכולות ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
אנגלית - ברמה טובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8215619
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
המרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
אחריות כוללת על תהליכי העסקת סגל אקדמי: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות, השתלמויות, סיום העסקה וכלל ההיבטים הנלווים.

עדכון פרטי עובדים במערכת משאבי אנוש, ניהול תיקי עובדים, הפקת חוזים וכתבי מינוי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, טיפול בתלושי שכר והפקת דוחות תקופתיים.

הפקת אישורים ומכתבים שוטפים: אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה ועוד.

תפעול שוטף של מצבת כוח האדם ומתן מענה מקצועי לפניות עובדים בנושאים הקשורים לתנאי ההעסקה.

מתן שירות פרונטלי וטלפוני, קבלת קהל, בקרת נתונים, מעקב אחר תהליכים, הפקת דוחות (כולל דוחות מורכבים באקסל), סיוע בהכנת נתונים לגורמים חיצוניים (כגון מל"ג).

טיפול בדיווחי שעות והעברת נתונים למחלקת השכר: תיאומי מס, חוזים, כתבי מינוי וכדומה.

אחריות אדמיניסטרטיבית שוטפת בתחום משאבי אנוש: תיוקים, סריקות, מילוי טפסי 101, קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.

ביצוע משימות נוספות לפי צורך ובהנחיית ממונים.
דרישות:
תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי יתרון.
שליטה גבוהה במיומנויות מחשב תוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
יתרון לבעלי/ות היכרות עם מערכות אקדמיות והיכרות עם תוכנת חיל"ן.
יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות ולמידה עצמית גבוהה.
יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
יכולת תיעדוף משימות וניהול זמן.
יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות ואחריות.

כפיפות ארגונית: מנהלת צוות סגל אקדמי במחלקת משאבי אנוש.
היקף משרה: מלאה.
מועד תחילת עבודה: מיידי, לתקופה של כ-7 חודשים עד שנה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8276395
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו