מתן שירות ומענה מקצועי לעובדי החברה, לגבי שכר העובד תוך התייחסות לחוקי דיני עבודה, מיסוי וביטוח לאומי הקשורים באופן ישיר ועקיף לשכרו של העובד.
דיווח אירועי פרט למערכת השכר, בנוסף קליטת קבצים לשכר ובדיקת נכונות קליטה.
עריכת חישובי פיצויים וסיומי העסקה לעובדים והכנת טופסי 161 למסיימים.
ביצוע בקרה על תקינות הזנת נתונים למערכת השכר ובקרת שכר חודשית.
ניתוח, בדיקה ובקרה של תשלומי שכר
יישום הסכמים והנחיות הנהלה בשכר ובקרתם
מתן דיווח לממונים על כל חריג שנתגלה במסגרת הבדיקות.
ביצוע ניתוחי תקציב השכר בהתאם לדרישות הממונים.
דרישות:
תעודת חשב שכר - חובה
שנתיים ניסיון כחשב/ת שכר - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת חילן - חובה
ניסיון מוכח בעבודה עם EXCEL - חובה
ידע וניסיון קודם בהסכמים קיבוציים, הפקת דוחות בקרה במחולל הדוחות אופק, חישוב פיצויים לעובדים, קליטת ממשקים למערכת השכר - יתרון
תואר ראשון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.