לחברת קשרי ים דרוש/ה עוזר/ת מנהל /ת תפעול לתפקיד מגוון, דינמי ובעל אחריות.
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית תפעולית, ניהול סדר וארגון, עבודה עם מערכות מידע וקשר שוטף עם גורמים בנמל.
הזנת דוחות נוכחות וסידורי עבודה.
אחריות על שלל נושאים תפעוליים לרבות אישורי כניסה, בטיחות, סיורים ושיפור מקצועיות.
הכנת דוחות ובקרה באקסל עבור לקוחות.
קבלת הזמנות עבודה וקשר שוטף עם גורמים רלוונטיים בנמל.
בקרה ומעקב אחר משימות ופרויקטים עבור מנהל אזור דרום.
משימות מנהלתיות שונות, כולל רכישת ציוד ותיאום הגעת ספקים.
מיקום: אשדוד.
דרישות:
יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות, סדר וארגון ברמה מצוינת.
ראייה מרחבית ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
שליטה טובה במחשב ובתוכנות Office (שליטה גבוהה ב- Excel יתרון משמעותי(.
אנגלית ברמה טובה יתרון.
תואר ראשון / הנדסאי חובה.
יכולת עבודה עצמאית, אחריות אישית ושירותיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.