עבודה במשרד בין שעות 08:00-17:00 בימי א'-ה'. מול לקוחות/ ספקים בארץ ובחו"ל.
דרישות:
יידע בייבוא חלקים ומוצרים ידע התהליך הלוגיסטי מרגע ההזמנה ועד שהפריט מגיע למחסן
תקשורת מול משלחים, ספקים ועמילי מכס.
הכנת מסמכים: חשבוניות, B/L, packing list, אישורי יבוא וכו'
הכרות וניסיון בתהליכי רכש
אנגלית טכנית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ושיחה שוטפת.
ידע קודם ושליטה טובה מאוד בתוכנות ERP וOffice.
סדר ויכולת תיעוד גבוהה, עמידה בזמנים.
תקשורת בין-אישית טובה מאוד ונכונות לעבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.