דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים תאגיד המים והביוב - מי רעננה
תאגיד המים והביוב - מי רעננה

דרושים תאגיד המים והביוב - מי רעננה

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות תאגיד המים והביוב - מי רעננה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בSort HR
מיקום המשרה: רחובות ורעננה
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת נדל"ן מובילה המתמחה בפרויקטים רחבי היקף בתחומי בנייה רוויה, התחדשות עירונית, עירוב שימושים ומתחמי תעסוקה ומסחר. דרוש/ה מנהל /ת תכנון לתפקיד הכולל הובלת כלל תהליכי התכנון והרגולציה במספר פרויקטים במקביל, בשיתוף פעולה הדוק עם מנהל פרויקט מוביל.
במסגרת התפקיד:
ניהול והובלת תהליכי תכנון ורישוי מול רשויות מקומיות וועדות תכנון ועד הוצאת תכניות ביצוע לשטח.
ניהול צוותי תכנון והנעתם לעמידה בלוחות זמנים ובאיכות גבוהה.
בקרת איכות לתכנון וניהול הליך תאום התכנון בין הדיסציפלינות השונות.
הובלת ישיבות תכנון, קביעת יעדים לצוות התכנון ומעקב אחר ביצוע החלטות והנחיות
ליווי בשטח במהלך ביצוע הפרויקט, מתן פתרונות תכנוניים והתאמות נדרשות.
מיקום המשרה: רעננה / רחובות
היקף משרה: מלאה, ללא ימי שישי
רכב חברה וטלפון נייד + תנאים סוציאליים מלאים
דרישות:
השכלה: אדריכל/ית, מהנדס/ת בניין אזרחי, הנדסאי/ת אדריכלות או בניין.
ניסיון של 3-5 שנים בניהול תכנון ורישוי בפרויקטים רחבי היקף.
ניסיון בעבודה מול רשויות וקידום תהליכים סטטוטוריים יתרון.
יכולת עבודה בצוות, ראייה מערכתית, דינמיות וכושר הנעה עצמאית והנעת צוותי תכנון.
יכולת ארגון ותכנון, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש ויכולת עבודה בשיתופי פעולה.
יוזמה לקידום והובלת תהליכים, אסרטיביות.
יכולת ארגונית גבוהה והובלת תהליכים עצמאית, יסודיות וסדר.
ניסיון בניהול פרויקטים בסביבת BIM יתרון.
ידע ברמה גבוהה בתוכנות Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8217051
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
אפשטיין ניהול פרויקטים
דרושים באפשטיין ניהול פרויקטים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה הנדסית בתחום בינוי ותשתיות דרוש/ה מנהל /ת פרויקטים בתחום תשתיות /מים בפרויקטים בתחומי המוביל הארצי
מהות המשרה- ניהול פרויקטים מתקציבי פיתוח וחו"ש בהתאם לנוהל החברה, לרבות:
ניהול התכנון - השתתפות בישיבות תכנון מול גורמים רלוונטיים, קידום אישורי תכנון, ניהול המתכנן לעמידה בלוחות זמנים, איכות חומרי התכנון ובדיקתם, ליווי הליכי תב"ע וקבלת היתר.
היערכות לביצוע - כינון הסכמים, הוצאת הזמנות לקבלנים, ניהול רכש, השתתפות והצגה בוועדות השונות
ניהול הביצוע - הנפקת צנרת וחומרים, ניהול פגישות סטאטוס עם המבצע ומזמין העבודה, ניהול הבטיחות ולוחות זמנים, ניהול הקבלן, פתרון בעיות בשטח, ניהול ובדיקת החשבונות
ניהול מאזן פרויקט - ניהול ובקרה על תשלום לקבלנים
סגירת פרויקט - ביצוע מאזן סופי וסגירה פיננסית של פרויקט בהתאם לנוהל מול היחידות השונות בחברה.
משרה מלאה באזור הצפון ובכל חלקי הארץ
דרישות:
השכלה - תואר ראשון/ שני בתחומי הנדסה
ניסיון של 5 שנים ומעלה כמנהל/ת פרויקטים, עדיפות בחברות תשתיות
ראיה מערכתית, יצוגיות ויכולת הצגת הפרויקט על שלביו מול גורמי פנים וחוץ
יכולת ניהול לו"ז
ניסיון בפרויקטים סולאריים ואגירת אנרגיה בחברות ממשלתיות - יתרון
ניסיון והכרות עם תהליכי מכרז - יתרון
ידע וניסיון בתוכנות - SAP, EXCEL, POWER POINT המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7866948
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רעננה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אחראי על ניהול עיר חכמה, תכנון תשתיות המחשוב העירוניות, תקשורת, שרתים וטלפוניה.

עיקרי התפקיד:
מציאת פתרונות בתחומי אחריות המחלקה ליישומי העיר החכמה והטמעתם ברשות.
ניהול שוטף וקביעת תצורה של רשת התקשורת העירונית (תקשורת פסיבית ואקטיבית) במוסדות העירייה והחינוך ובפריסה ברחבי העיר.
ניהול ביצועים, תכנון הקיבולות והפריסה של רשת התקשורת, בראיה ארוכת טווח בהתאמה לצרכים העתידיים של מערך המחשוב בעירייה.
תכנון והגדרת מדיניות ע"י ניהול שוטף של מערך הטלפוניה וה- voip.
ניהול וטיפול שוטף בשירותי הענן ומערכות כגון: הקמה, תחזוקה, תיקון, החלפה, שדרוג וכיוצ"ב.
אחריות על תקינות חדרי השרתים, ניהול בטיחות החשמל, השרידות ובקרת הכניסה.
ניהול והקצאת משאבים.
טיפול ואחריות להפעלה תקינה וביצוע בדיקות סדירות של מערך הגיבויים והשחזורים ברשות.
ניהול גיבויים וכתיבת תהליכי גיבוי של המידע הממוחשב של הרשות המקומית.
תיאום ויישום מערך DRP
קידום המערך הטכנולוגי התחום הפעילות של המחלקה, מעקב אחר ביצועים, איכות השירות ועמידה בזמנים.
אישור קבלת תכולה ותשלום לספקים.
ריכוז וניהול פרויקטים, תמיכה טכנית ופתרון תקלות מורכבות.
יישום נהלי אבטחת מידע וניהול הרשת.
ניהול הרשאות של משתמשים הכוללת הוספה, גריעה ועדכון ההרשאות במערכות המחשוב.
ניהול של תיבות הדואר האלקטרוני של המשתמשים ברשות המקומית (הפצת נהלים, מתן, גישה מהבית, הגבלה או הגדלה של קיבולת התיבות וכיו"ב).
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להן, לאורך כל השנה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
דרישות:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ חובה.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג-2012 חובה.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל חובה.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחראי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) חובה.



ניסיון מקצועי:
עבור תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי חובה.
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. חובה.
עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. חובה.

דרישות נוספות:
בוגרי קורס מערכות מידע בהיקף של 250 שעות לפחות יתרון
ניסיון בהפעלה והתקנת ציוד אקטיבי ומערכות FW יתרון
הכרות עם מערכות BI - יתרון
ניסיון בעולמות תשתיות התקשורת והטמעתם בערים חכמות יתרון
ניסיון מקצועי בצה"ל באגף התקשוב או מקביל אחר בגופים גדולים בעלי מאפיינים דומים יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בפרויקטים בתקשוב ותקשורת יתרון
שליטה מלאה ביישומי ה-office ובעבודת סביבה ממוחשבת
ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה
יכולת ניהול, הובלה ותיאום
סדר וארגון
עבודה בצוות
ייצוגיות, שירותיות, בעל חזון וראיה ארוכת טווח.

כפיפות: מנהלת אגף מערכות מידע ומחשוב
אגף: מחשוב ומערכות מידע
תקן: מנהל/ת מחלקה
היקף משרה: 100%
דרוג דרגה: מח"ר 39-41 / חוזה אישי חוזה בכירים באישור משרד הפנים.

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים מאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד. מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8243066
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בsigma-hr
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן יזמית מובילה דרוש/ה מנהל /ת פרוייקטים לביצוע.
המשרה משלבת נוכחות באתרים במהלך ביצוע העבודות ועבודה במשרד החברה לאחר סיום העבודות באתרים.
אחריות על מספר פרויקטים של החברה שבביצוע, החל משלב תיאום תכנון ומערכות ועד לסיום תקופת בדק ואחריות.
אחריות על תיאום תכנון ומערכות לביצוע והוצאת תוכניות לביצוע.
אחריות על הוצאת מכרזי קבלנים וניהולם.
אחריות על עדכוני תכנון במהלך הביצוע.
הכנת מפרט טכני לפרויקט וסיוע בהכנת תוכניות ומפרטי מכר לרוכשים.
הכנת תקציב לשלב הביצוע של הפרויקטים ושליטה ובקרה על התקציב במהלך תקופת הביצוע.
הכנת גאנט ביצוע הפרויקט ופיקוח ובקרה על קצב התקדמות הפרויקט.
אחריות על טיב קבלני ביצוע.
עבודה מול כלל הגורמים הרלוונטיים לביצוע הפרויקט, קבלנים, מתכננים, שינויי דיירים, יועצים משפטיים, כספים, שיווק, תכנון, פיקוח דיירים.
ניהול פגישות ביצוע באתרים, הוצאת סיכומי פגישות ודחיפה להשלמת המטלות.
פיקוח הנדסי באתר
דרישות:
מהנדס בניין / הנדסי חובה
ניסיון כמנהל פרויקטים בביצוע בבניה רוויה בחברת ניהול ובחברה יזמית - סה"כ ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום.
יכולת עבודה משולבת באתרי הבניה ובמשרדי החברה.
יתרון לניסיון בניהול ביצוע ופרויקטים.
ניסיון בתל אביב חובה.
שליטה בתוכנות Office.
ראש גדול, אכפתיות, יכולת עבודה תחת לחץ, אסרטיביות, סדר וארגון, יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, תקשורת בינאישית מצוינת, סטנדרטים גבוהים, יכולת דרישה מקבלנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8191143
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רעננה
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
אחראי על ניהול, גיבוש ויישום מדיניות הרשות לתכנון, פיתוח, בנייה ושימוש במקרקעין של הרשות תוך שימוש מושכל ויעיל של מצאי הקרקע והנכסים הקיימים ברשות.

עיקרי התפקיד:
ניהול התכנון והביצוע של הבניה הציבורית בעיר מול כל הגורמים הרלוונטיים.
תיאום גורמי פנים וחוץ תוך דגש על יצירת ממשקי עבודה עם הרשויות המוסמכות במדינת ישראל ושותפויות מקצועיות עם גורמים פנים וחוץ) כגון: אגפים ומחלקות הקשורים לתכנון פיזי, משרדי ממשלה (בתחומים הרלוונטיים לרבות כלל הדיווחים הנדרשים בהתאם להוראות הדין ולהנחיות הרשויות המוסמכות.
סיוע למהנדס העיר בניהול ובתכנון המדיניות
בנייה, הטמעה ופיקוח על תכנית העבודה והעבודה השוטפת של אגף הבנייה הציבורית, כולל לוחות זמנים ויעדים.​

הכנת מכרזים והתקשרויות עם ספקים וקבלנים בתחום), כולל ביצוע השוואות מחירים(, עריכת ובדיקת אומדנים, בדיקת כתבי כמויות, מעקב ופיקוח על הביצוע, התקציב ולוחות הזמנים בהתאם לחוזה ועל חשבונות הקבלנים.
ניהול עובדי היחידה הכולל גיוס עובדים בתיאום עם מערך משאבי אנוש, הנחייה, הכוונה והדרכה מקצועית של העובדים והמנהלים, ביצוע משוב והערכה תקופתיים ודאגה לנוכחות ורווחת העובד.
בקרה על רמת ואיכות השירות הניתן ע"י עובדי היחידה לגורמים פנים וחוץ רשתיים, עפ"י היעדים שנקבעו, נהלי הרשות ומדיניותה, כולל טיפול בתלונות/ פניות חריגות, תוך הכנת והפקת דוחות ניהוליים לפי חתכים שונים, ניתוח ועיבוד דוחות, ביצוע בדיקות מדגמיות, אימות נתונים מול מערכות ממוחשבות שבשימוש היחידה, זיהוי בעיות/ חריגות, הכנת המלצות לפתרונות אפשריים והגשתן לממונה.
חלוקת משימות, הנחיה ופיקוח על ביצוען על ידי כלל עובדי היחידה וקבלנים חיצוניים, כולל בקרה על ניהול מערך הנכסים, על רכישת מבנים ומקרקעין, מכירתם, שכירתם ו/או השכרתם, תוך ייזום תהליכים להגדלת מצאי הנכסים ויצירת עתודות מקרקעין לרשות.
ניהול וליווי כל הפרויקטים הפיזיים, החל משלב התיאומים והתקצוב מול המשרדים המתקצבים, התכנון והרישוי, הביצוע בשלביו השונים וכלה במסירת הפרויקט לעירייה ואכלוסו, תוך הגדרת לוחות זמנים וניהול העמידה בהם.
הכנת מכרזים, הסכמים, בדיקת כתבי כמויות, מעקב ופיקוח על הביצוע, על התקציב, על לוחות הזמנים ועל חשבונות הקבלנים.
אחריות לנושא הנגישות במבני ציבור.
ניהול צוות יועצים, עובדים וקבלנים בתחומים שונים בעבודות הנעשות ברחבי הרשות המקומית.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
דרישות:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בהנדסה אזרחית או אדריכלות או הנדסאי בניה או אדריכלות- חובה
רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תשי"ח- 1958.או רישום בפנקס ההנדסאים או האדריכלים באותם התחומים- חובה.

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון לפחות בתכנון או ניהול פרויקטים- חובה
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון לפחות בתכנון או ניהול פרויקטים- חובה

ניסיון ניהולי:
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה- חובה.

דרישות נוספות:
יכולת התנסחות גבוהה מאוד בכתב ובעל פה.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב- היכרות עם יישומי Office.
יכולות ארגון, תיאום ובקרה.
יכולת לעבוד באופן עצמאי.
יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול תושבים ובעלי עסקים.
כושר מנהיגות ויכולת הובלה.
עבודה בשטח.
עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
ניהול וליווי פרויקטים של מבני ציבור בשטח של 500מ"ר ומעלה משלב התכנון עד שלב המסירה-יתרון.
ניסון בהפעלת קבלנים וספקים-יתרון.
רישום פלילי היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

כפיפות: מהנדס הרשות
אגף: הנדסה
תקן: מנהל אגף
היקף משרה: 100%
דירוג ודרגה: חוזה בכירים באישור משה"פ/הסכם דירוג מהנדסים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8240215
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רעננה
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
פיקוח ואחריות על ניקיון ותפעול האשפה וגזם במחצית מהעיר.

עיקרי התפקיד:
יציאה לשטח ותיאום עבודות הקבלנים.
אחריות על תפעול קבלני ניקיון שתפקידם לעסוק בניקיון רחובות, שבילים, מגרשי חניה, מגרשי משחקים ציבוריים.
הכנת תכנית עבודה שבועית, ניהול יומן עבודה.
אחריות על תפעול קבלני פינוי אשפה וגזם שתפקידם לעסוק בפינוי אשפה ופינוי גזם ופסולת מוצקה מרחובות העיר, ממוסדות, ממעסיקים ומתקנים ציבוריים.
מעקב תיאום ובקרה מול קבלני ניקיון ותפעול אשפה מעקב אחר ביצוע בשטח וניהול יומן.
פיקוח ואכיפת ניקיון בהתאם לתוכנית העבודה השבועית ובהתאם לדרישות החוזה.
פיקוח ואכיפת פינוי אשפה וגזם בהתאם לתוכנית העבודה השבועית ובהתאם לדרישות החוזה.
פיקוח, טיפול ומעקב אחר קריאות המוקד תוך עמידה בזמני התקן.
מתן מענה לפניות הציבור, התושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה האפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להן, לאורך כל השנה.
ביצוע פתיחת יום וספירת עובדי קבלן החל מהשעה 05:45 וסגירת היום לא יאוחר משעה 14:30 ועל פי הצורך.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, עפ"י הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
פתיחה, סגירה ותפעול המשקל בשעות המוגדרות ע"י מנהל המשקל ובהתאם לצורך.
עבודה בשעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
ביצוע תורנות כונן אמצע שבוע, בסופי שבוע וחגים עפ"י הצרכים ועפ"י החלטת המנהל.
דרישות:
​​ 12 שנות לימוד - חובה
ניסיון מקצועי:
ניסיון בתחום ניקיון ותפעול אשפה - יתרון.
ניסיון בניהול/פיקוח בתחום התברואה המוניציפלי בשלוש השנים האחרונות - יתרון.
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה.
רישיון נהיגה בתוקף - חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות מחשב, שליטה מלאה בתוכנת office, יכולת שימוש במערכת המידע של המחלקה.
דיוק, הקפדה וארגון.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות וסופי שבוע לפי הצורך.
ביצוע משימות נוספות שיידרשו ע"י מנהל המחלקה/אגף.

אגף: חזות העיר
כפיפות: מנהל מחלקת שפ''ע
תקן: ממלא מקום סגן/ית מנהל מחלקה
היקף משרה: 100%
דירוג ודרגה: מנהלי/ מח''ר 8-10/ 38-40 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8239105
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רעננה
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול כלל הליכי רישוי בניה על פי חוק התכנון והבנייה ויישום מדיניות התכנון של הוועדה המקומית / הרשות המקומית.

עיקרי התפקיד:
ניהול ישיר של מחלקת רישוי בנייה.
הגדרת מבנה המחלקה, כולל חלוקת אחריות וסמכויות וחלוקת העבודה בין העובדים.
גיבוש נהלי עבודה ויישומם, כולל קביעת נהלים ולוחות זמנים בהתאם לחוק התכנון והבנייה.
ניהול שוטף של תקינות הקשר עם גורמי חוץ ופנים ופתרון בעיות.
הנחיית והדרכת עובדי מחלקת רישוי בניה.
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום רישוי הבנייה לרבות, גיבוש,
התוויה וביצוע מדיניות הוועדה לתכנון ובנייה / הרשות המקומית.
פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת.
ניהול תהליכי שירות ומענה לציבור הרחב ולבעלי מקצוע בנושא רישוי בנייה.
הכנת חומרים לוועדות התכנון והבנייה לוועדה המקומית, וייצוג נושא רישוי הבנייה בוועדה ובפורמים שונים.
ריכוז והפצה של ידע מקצועי וחוקי התכנון והבנייה הקיימים והמתעדכנים מעת לעת, בתחום רישוי בנייה והנחיית גורמי פנים וחוץ בנושא
מיפוי וניהול כלל הפעולות הנדרשות לביצוע עבודת רישוי הבנייה, לרבות ייזום, ארגון וביצוע של מדיניות הרלוונטית לתהליכי רישוי הבנייה.
אחריות לבדיקת בקשות להיתרי בניה והצגתן בפני הוועדה המקומית וועדות המשנה תוך מתן חוות דעת מקצועית.
אחריות על תהליך קבלת בקשות להיתר, בדיקת תנאי סף וקליטתן.
ביצוע בקרה מרחבית על תוכניות בקשות להיתרי בנייה ושימושים חורגים.
בדיקת תסריטי בית משותף ורישיונות עסק.
בדיקת בקשות להיתר במסגרת התחדשות עירונית לרבות תמ"א 38.
הובלת הליך רישוי ידידותי, מזמין ויעיל, בלוח זמנים שירותי ומתקדם.
עמידה בתפוקות עבודה ויעדים.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה האפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת האגף.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
דרישות:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: באדריכלות או בהנדסה או הנדסאי בניין או אדריכלות.
רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תשי"ח 1958, או רישום בפנקס ההנדסאים או האדריכלים לפי חוק ההנדסאים והטכנאים, תשע"ג- 2012

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמאי כאמור לעיל: לפחות שנתיים ניסיון בתחום התכנון והבנייה- חובה
עבור הנדסאי רשום- לפחות חמש שנות ניסיון בעבודה עם מערכת רישוי זמין בוועדה מקומית או כעורכי בקשות במשרדי אדריכלים- חובה
יובהר כי שנות הניסיון יספרו לאחר קבלת התואר כאמור לעיל.

ניסיון ניהולי:
לפחות שנתיים ניסיון בניהול צוות של 2 עובדים מקצועיים לפחות בכפיפות ישירה- חובה

דרישות נוספות:
בקיאות וידע בהוראות חוק התכנון והבניה והתקנות על-פיו.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל מערכות מקצועיות.
כושר הבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
עבודה קודמת ברשות מקומית/בוועדת תכנון ובנייה יתרון
הכרת הרפורמה בחוק התכנון והבניה (תיקון 101) בדגש על הרפורמה ברישוי.
היעדר רישום פלילי.
רישיון נהיגה- בתוקף.


כישורים נדרשים:
אמינות ומהימנות אישית, דיוק בביצוע, יזמות וחדשנות.
יכולות ניהוליות גבוהות.
עמידה במצבי לחץ ובמציאות דינאמית.
ייצוגיות ושירותיות מול קהל.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

כפיפות: מהנדס העיר
היקף משרה: 100%
תקן: מנהל/ת מחלקה
אגף: הנדסה
דירוג ודרגה: 39-41 מח"ר/ מהנדסים/ הנדסאים/ חוזה אישי באישור משרד הפנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8240224
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה ורעננה
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי רוסית
לחברה ותיקה בתחום הרכב ומבוססת ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה אדמניסטרטיבי/ת חד/ה ובעל/ת אוריינטציה מכירתית ומוטיבציה.
התפקיד כולל:
* מתן מענה טלפוני
* קידום המודעות של העסק ברשתות החברתיות וניהול משרדי שוטף.
* העבודה בכפיפות למנהלת המשרד.

* תנאים טובים למתאים/ ה!
* משרה מלאה ימים א'-ה' 08:30-17:00 וימי ו' 08:00-13:00 לסרוגין.
דרישות:
* יכולת עבודה בלחץ ועבודה בצוות.
* עבודה במוקד מכירות טלפוני - יתרון.
* ניסיון בניהול משרד ושירות לקוחות - יתרון.
* מתאים גם לדוברי /ות רוסית.
* נכונות לעבודה באזור רעננה. 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8242304
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
ללשכת מנכ"ל של עמותת חינוך מובילה דרוש/ה רכז/ת לשכה מקצועי/ת,
מסודר/ת ומאורגנ/ת לתפקיד דינמי ומאתגר במשרדי העמותה.

התפקיד כולל:
*ניהול ותפעול הלשכה, עבודה מול צוותים מגוונים ומתן תמיכה נרחבת להנהלה.
*ניהול חלל העבודה ותפעול אחריות על סידור חדרי ישיבות, הכנת וכיבוד,
*תיאום פגישות וארגון לוגיסטי לאירועים חשובים.
*תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות השוטפת של העמותה.
*הכנת חומרים לפגישות, כולל תיאום זימונים, מעקב אחר נוכחות והכנת לוחות זמנים.
* הזמנת ציוד מספקים, קליטת חשבוניות וניהול מלאי.
* ניהול הזמנות ומתנות לעובדים באירועים מיוחדים כגון חתונות, לידות ובר/בת מצווה.

העבודה במשרה מלאה א' - ה' 8:00 -16:30
דרישות:
*ניסיון קודם בניהול לשכה או תפקיד אדמיניסטרטיבי דומה חובה.
*אנגלית ברמה גבוהה יתרון משמעותי.
*מיומנויות טכנולוגיות גבוהות, כולל שליטה בתוכנות Office ומערכות ניהול מידע.
*יכולת תיעדוף וניהול משימות בצורה עצמאית, בסביבה מרובת משימות.
*יכולות ארגון וסדר גבוהות במיוחד.
*יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8237979
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
חבר הון אנושי - סניף אדמיניסטרציה/כספים
דרושים בחבר הון אנושי - סניף אדמיניסטרציה/כספים
סוג משרה: משרה מלאה
בהרצליה
משרה מלאה - א-ה

תיאור התפקיד:
מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום
 ריכוז משימות, מעקב ובקרה
ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים
הכנת סיכומי פגישות
מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד
הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים
ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה
אנגלית רמה גבוהה - חובה
ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office
 זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך 
תואר אקדמאי- יתרון
סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות 
גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים
יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות 
יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8196647
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו