דף הבית » כל החברות »  דרושים מקורות חבל הירדן
מקורות חבל הירדן

דרושים מקורות חבל הירדן

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
נוף הגליל

משרות מקורות חבל הירדן (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית רמת גן
דרושים בעיריית רמת גן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת מדור גיוס
אגף: משאבי אנוש
אחוז משרה: 100%
דרישות:
**לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים, הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391025
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רמת גן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
דרוש/ה מ"מ לחל"ד למשרת דובר/ת העירייה ומנהל/ת אגף דוברות הסברה ומדיה
אגף: דוברות הסברה ומדיה
אחוז משרה: 100%
דרישות:
**לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים, הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391027
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
מפקח/ת עבודה למחלקת אחזקה
היקף המשרה: משרה מלאה.

תיאור המשרה
1. פיקוח וניהול ביצוע שיפוצים ותיקונים בדירות מגורים (מבני הדירות ומערכותיהן), מקבצי דיור ומעונות סטודנטים.
2. הכנת כתבי כמויות ועריכת אומדנים לשיפוצים.
3. טיפול בפניות השוכרים
4. עבודה מול קבלנים כולל מעקב אחר הביצוע, לוחות זמנים ותקציבים.
5. בדיקה ואישור חשבונות של הקבלנים.
6. ביקורים בשטח בדירות המגורים, במקבצי הדיור ובמעונות הסטודנטים.
7. ניהול הטיפול במערכות המבנים במקבצי הדיור ומעונות הסטודנטים (מתח נמוך, ספרינקלרים, דוחות כבאות וכדומה)
8. בנית תכנית עבודה שנתית ומעקב אחר סטטוס התקדמות.

לצורך הגשת מועמדות יש להגיש:
1. קורות חיים.
2. תעודות השכלה
3. המלצות פרטים וטלפונים של 2 ממליצים לפחות.
דרישות:
1. הנדסאי/מהנדס אזרחי
2. ניסיון קודם של שנתיים לפחות בטיפול באחזקה או ניהול פרוייקטים
3. שליטה מלאה בסביבת OFFICE
4. רישיון נהיגה
5. תודעת שירות גבוהה (עבודה מול אוכלוסייה מגוונת)
6. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8401464
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: חריש
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
אם יש לך גישה ואהבה לילדים,
בוא/י להיות חלק מצוות החינוך האיכותי שלנו!

אופציה למשרה מלאה / חלקית
עובד/ת עירייה מהיום הראשון
תנאים סוציאליים טובים
תומכות חינוך בגני הילדים/רפואיות/ שילוב/ סבב ועוד...

רק פניות מתאימות תיענינה!
*
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378550
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקרן רמלה לחינוך, תרבות ופיתוח
מיקום המשרה: רמלה
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז 50/2025
לקרן רמלה לחינוך, תרבות ופיתוח (ע"ר) (להלן: "הקרן") דרוש/ה:
רכז/ת חיילים משוחררים, מרכז צעירים קשתות רמלה.

תיאור התפקיד:
אחריות על כלל הפעילויות המיועדות לסייע לחיילים/ות משוחררים/ות להשתלב בחיים האזרחיים (כולל מסיימי/ות שירות אזרחי ומשרתי/ות מילואים);
יצירת קשר יזום עם אוכלוסיית המשוחררים/ות בעיר;
קיום פגישות ייעוץ והכוונה לפונים/ות, מתן מידע על זכויות ושירותים רלוונטיים בעיר והפניה לגורמים המתאימים;
איתור וטיפול בצרכי אוכלוסיית היעד;
ארגון והשתתפות בתוכניות הכשרה, קורסים, סדנאות, קבוצות מיקוד, ירידים ואירועים לאוכלוסיית היעד (דוגמת כנס משוחררים/ות);
טיפול במשרתי/ות מילואים פעילים/ות;
אחריות על פרסום וטיפול במלגות והטבות הניתנות לאוכלוסיית היעד מהאגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון;
מתן דיווחים וקבלת הכוונה מקצועית ותדרוכים שוטפים מהאגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון;
יצירת שותפויות רלוונטיות עם גופים שונים העוסקים במתן שירות לחיילים/ות משוחררים/ות (בעיר, עם גופים ממשלתיים נוספים);
יצירת קשר יומי עם 20 חיילים/ות משוחררים/ות ו- 3 ייעוציים יומיים;
איתור וגיוס צעירים חיילים משוחררים ושילובם בפעילויות המרכז.
דרישות:
בעל/ת תואר אקדמי/ סטודנט/ית לתואר במדעי הרוח, מדעי המדינה, מדעי החברה, מדעי התנהגות, שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שנמצא לפחות בשנה האחרונה ללימודיו.
בעל/ת ניסיון בתחום החברתי לפחות שנתיים.
ניסיון בהדרכה/ייעוץ יתרון.
שליטת עבודה ממוחשבת OFFICE ו DRIVE ניסיון והכרות עם תוכנות ייעודיות נוספות, כולל שימוש רשתות חברתיות.
שליטת השפה עברית.
התחייבות לעבודה במשרה למשך שנה לפחות.

כישורים אישיים:
שירותי/ת.
מקצועי/ת.
פרואקטיבי/ת ויוזם/ת.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
יכולת הובלת תכניות ופרויקטים.
יכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים.
עבודה עצמאית ויכולת ניהול אישי גבוהה.
יכולת עמידה והצגת מול קהל.
נכונות לעבוד בשעות הערב

היקף המשרה: 100%
שעות העבודה: בכפוף לשעות פעילות המרכז, מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות: מנהל מרכז הצעירים - קשתות 360 רמלה

**המשרה כתובה בלשון זכר אך מיועדת לגברים ונשים כאחד.

הגשת מועמדות: מועמדות לתפקיד בצירוף קורות-חיים, ממליצים ותעודות מתאימות ניתן להגיש עד ליום 20.11.2025 בשעה 13:00 ללשכת מנכ"ל משרדי הקרן קמפוס נבון, רחוב הזית 4 רמלה רמלה בין השעות 09:00 עד 13:00. או דרך אתר זה ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות"
רק מועמד/ת העונה לדרישות המשרה בצירוף המסמכים הדרושים יוכל/תוכל להשתתף במכרז.
מועמדויות שתגענה לאחר המועד הנקוב ו/או שלא בצירוף תעודות ו/או המלצות כאמור לא תילקחנה בחשבון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378929
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
מכרז פנימי/ חיצוני מספר 228/25 סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי
תואר התפקיד סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי.
היקף משרה 100% משרה.
דרגת המשרה 40%-50% שכר מנכ"ל חוזה אישי משרד הפנים.
כפיפות מנהלת אגף הון אנושי.

תיאור התפקיד:
סיוע למנהלת אגף הון אנושי בניהול משאבי אנוש בעירייה ומילוי תפקידה בהיעדרה.
פיקוח, מעקב ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת בתחום ניהול משאבי אנוש בעירייה.
אחריות על תנאי העסקה) דרגות, ותקים, תוספות הסכמיות (במערכת משאבי אנוש תוך שמירה על כללי חוקת העבודה.
אחריות על מימוש הסכמים קיבוציים.
סגירות נתוני נוכחות חודשיים והעברה לשכר וביצוע מעקב ובקרה חודשיים.
אחריות על שיפור השירות הפנים ארגוני בתחום משאבי אנוש וניהול מענה לעובדים.
טיפול בכל נושא עמותות ואגודות מקצועיות.
ניהול תחומי אחריות מתוך מכלול פעילויות משאבי אנוש בעירייה.
ייצוג עירייה בבתי דין לעבודה וועדות פריטטיות.
ריכוז נושא החירום באגף. מספר 2 במכלול כ"א בחירום.
טיפול בנושאים רוחביים וקידום תהליכים ארגוניים לשיפור חיי העובד בארגון.
ביצוע כל מטלה נוספת שתידרש על ידי מנהלת אגף הון אנושי.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי/ת מוסמך/ת: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
חובה לצרף אישורי העסקה המפרטים את הגדרת התפקיד, תיאור התפקיד, היקף המשרה ותאריכי העסקה מדויקים.

ניסיון ניהולי:
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

ניסיון במשאבי אנוש ברשות המקומית- יתרון.
ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים/ הסכמי עבודה- יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות כ"א ושכר (זמן אמת,one city) יתרון.

דרישות תפקיד ייחודיות:
ידע בדיני עבודה ברשויות מקומיות.
ייצוגיות.
שירויות ויכולת עבודה באופן עצמאי.
סדר וארגון.
גמישות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
יכולת עבודה מול בעלי תפקידים בכירים.
ללא עבר פלילי.
דיסקרטיות מלאה ומחויבות לתפקיד.

הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגישו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

המועמד/ת נדרש/ת לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד.
מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו תיפסל.

תאריך פרסום המכרז: 22/10/2025
תאריך הגשת מועמדות אחרון 05/11/2025 בשעה 24:00
המכרז נרשם בלשון זכר אך מופנה לשני המינים כאחד.
זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן ליוצאי העדה האתיופית, הערבית (לרבות צ'רקסים), חרדים, עולים חדשים ולבעלי מוגבלויות.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
כל מועמד/ת העומד/ת בתנאי הסף של המשרה המוכרזת, יידרש/תידרש לעבור מבחן התאמה בהתאם לתקנות העיריות מכרזים
לקבלת עובדים (תש"ם 1979).
העירייה תקבע בטרם עריכת המבחנים את רף הדרישות המתאימות הנדרש מהמועמד/ת לצורך מעבר לשלב ועדת הבחינה
רק המועמדים שעברו את רף הדרישה האמור יזומנו לוועדת הבחינה.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף
לסייגים להעסקת קרובי משפחה: בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384952
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
היקף משרה - % 100 משרה.
דרגת המשרה מתח דרגות לתפקיד בדירוג המח''ר 38-42, העסקה לפי הסכמי המהנדסים המאושרים לפי תנאי אוגדן ת"ש.
כפיפות  מנהלת מחלקת פיקוח על הבנייה.

תיאור התפקיד:
1. פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה הכולל: ביצוע פיקוח יזום בהתאם למדיניות האכיפה ותוכנית העבודה. ובכלל זה ביצוע סקרים, מיפוי חריגות בניה/שימוש במרחב התכנון המקומי ואיתור עבירות, יזום פעילות אכיפה באזור שבאחריותו ובכלל זה אכיפה משולבת בשיתוף גופי אכיפה נוספים במסגרת שולחנות עגולים, צוותי חקירה מורחבים, ועוד. איתור עבירות וביצוע פעולות אכיפה במרחב התכנון המקומי וכן גיבוש המלצות ופתרונות לאכיפה מוגברת ואפקטיבית.
2. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות המקצועיות הכולל: הכנת תכנית פעילות אכיפה שבועית הנגזרת מתוכנית העבודה ומדיניות האכיפה לאישור המנהל, טיפול בתלונות על עבירות לפי חוק התכנון והבניה בהתאם להוראות המנהל, ביצוע הפעולות הדרושות לשם נקיטת הליכים מינהליים ושיפוטיים לפי חוק התכנון והבניה, במסגרת המועדים הקצובים בחוק  וכן סיוע וליווי הליכים המתנהלים בבתי המשפט על-ידי תובע.
3. חקירת עבירות תכנון ובנייה הכולל: בדיקת ראיות וחקירת חשדות על ביצוע עבירות על חוק התכנון והבניה בתחום האחריות וכן הכנת תיקי חקירה בהתאם להוראות מנהל הפיקוח, הוראות חוק התכנון והבניה ולהנחיות היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה.
4. ביצוע צווים תוך תיאום והכנת מבצעי אכיפה לביצוע צווים (צווים מנהליים או צווי בית משפט) לרבות ביצוע תיאומים עם גורמים פנים וחוץ רלוונטיים בהתאם להוראות מנהל הפיקוח.
5. מעקב, בקרה ופעולות נלוות הכוללות הכנת דו"חות תקופתיים על מצב עבירות הבניה במרחב התכנון וביצוע פעולות האכיפה בוועדה המקומית (התאם להנחיות המנהל והיחידה הארצית) כולל הזנת הנתונים למערכת ממוחשבת והגשתם למנהל וליחידה הארצית, מעקב ממוחשב אחר פעולות האכיפה משלב האיתור ועד שלב הביצוע.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי.
או
הנדסאי/ת או טכנאי/ת מוסמך/ת בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג2012- באותם תחומים.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
או
הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה.25/10/2017

קורסים והכשרות מקצועיות:
המועמד/ת יחויב לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.

דרישות תפקיד מיוחדות:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
עבודת שטח ונסיעה מרובה.
יכולת עמידה בלחצים.
היכרות עם תוכנות ה - OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS), רישיון נהיגה- בתוקף, אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

מידע פלילי:
חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.
הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגשו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו/ה תיפסל.
תאריך פרסום המכרז: 28/09/2025
תאריך הגשת מועמדות  אחרון 15/10/2025   בשעה 24:00.

מועמד שיעמוד בתנאי המכרז יידרש לבצע מבחני מיון למשרה.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לשאר המועמדים
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384987
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית כפר שמריהו
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
כפיפות:
כפיפות מקצועית וארגונית לגננת הגן.
כפיפות מנהלתית למנהלת מחלקת גני הילדים ברשות המקומית.

תיאור התפקיד:
טיפול בילדי הגן וקידומם תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בהנחיית מנהלת הגן וכן בכפוף לתכנית העבודה של הגן ולמדיניות הרשות המקומית ומשרד החינוך.

תחומי אחריות:
1. הכנת הגן לקראת יום לימודים.
2. אחריות על תחום הזנת הילדים בגן.
3. מתן סיוע פיזי לילדי הגן ודאגה לניקיונם ורווחתם.
4. שמירה על ניקיון הגן וסביבתו.
5. יצירת סביבה מוגנת ובטוחה בכלל לילדים ובפרט לילדים עם אלרגיה למוצרי מזון.
6. השתתפות מחייבת בהכשרות: עזרה ראשונה ושימוש במזרק אפינפרין בהתאם לחוזר
מנכ"ל משרד החינוך. ככל שתומכת החינוכית בגן תבחר לשמש כמלווה אישית לילד עם
אלרגיות מסכנות חיים למזון, תחומי אחריותה בעניין זה יהיו כמפורט בחוזר
7. סיוע בשמירה על בטיחות ילדי הגן.
8. תמיכה בגננת במימוש תכנית העבודה של הגן.
9. החלפת הגננת בהיעדרה ובהיעדר גננת מחליפה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. ניקיון דאגה להיגיינה אישית ולהזנה לילדים.
ב. עבודה עם ילדים.
דרישות:
תנאים מקדימים למינוי
ידע והשכלה:
השכלה: 12 שנות לימוד.
הכשרה והתפתחות מקצועית תעשה

קורסים והכשרות מקצועיות:
כמפורט בהסכם הקיבוצי מיום.8/8/2023
חלה חובה על תומכת החינוך לסיים קורס עזרה ראשונה ובנוסף גם קורס
הכשרת בטיחות לא יאוחר מסיום שנת הלימודים של אותה שנה בה החלה את תפקידה.
רישום פלילי:
היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א.2001-
היעדר הרשעה של אלימות קטין וחסר ישע.
היקף משרה:
משתנה, מתאים גם לסטודנטיות המבקשות לעבוד במשרה חלקית.


* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8398704
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 68/2025
היקף משרה: 100% משרה.(2 משרות כל אחת 100%)

כפיפות ארגונית: מנהל/ת בית ספר

דרוג דרגה: מתח דרגות 6-8 בדרוג המנהלי/ 36-38 בדרוג המח"ר

תיאור תמציתי של תפקיד:
שמירה על תחזוקה נאותה של מרחב בית הספר. תחזוקת תשתיות בית הספר. מתן מענה לפניות, על פי מידת דחיפותן בהנחיית מנהל בית הספר בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות, בתחום אחריות בית הספר. טיפול בפניות שהתקבלו באופן עצמאי או פנייה לגורמים מוסמכים לפי הצורך. בקרה על ניקיון בית הספר והגשת דוחות שבועיים על מצב ניקיון בית הספר. השתתפות בניקיונות היסודיים של בית הספר במידה ואינו מועסק באותה עת בשירותים אחרים. פתיחה וסגירה של בית הספר(שערים, כיתות לימוד, משרדים, וחדרי שירות(. ווידוא קיום הצלצולים על פי לוחות הזמנים שנקבעו. התרעה בפני המנהל לגבי כל תקלה, המצריכה הזמנה של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה. מתן הנחיות וביצוע מעקב אחר טיפול בתקלות של הגורמים המקצועיים. השתתפות בהכנת בית הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים לרבות ווידוא סיוד, ניקיון, וכדומה. מתן שירותים חוץ בית ספריים דוגמת בנק. אספקה והתקנת ציוד בבית הספר. העברת ציוד בלתי תקין לתיקון ואספקת ציוד חלופי. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה. התקנת ציוד נדרש (כגון תאורה, ציוד חשמלי ועוד), או פנייה לגורמי מקצוע לצורך התקנה.אחסון הציוד במקומות הייעודים. סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים. ביצוע משימות בהתאם להנחיות העב"ט. הצבת שילוט מוגדר המתריע בפני סכנה. תחימת אזור ביצוע עבודות כתחום סכנה. בדיקת שלמותם של מתקני המשחק במתחם בית הספר. ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש ע"י הממונה.
דרישות:
השכלה:
12 שנות לימוד.
ניסיון מקצועי:
לא נדרש.
דרישות ייחודיות:
רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2001. שפות- עברית ברמה סבירה. מאמץ פיזי. עבודה עם ילדים.
עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, תודעת שרות גבוהה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון,קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.
הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון
תאריך אחרון להגשה: יום שלישי, 18.11.2025 עד שעה 12:00.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8401436
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במתנ"ס יקנעם עילית
סוג משרה: משרה מלאה
אוהבים ילדים? מחפשים תפקיד עם משמעות והשפעה חינוכית?
זו ההזדמנות שלך להצטרף לנבחרת הצהרונים שלנו ולהוביל צוותים חינוכיים איכותיים! 

מה כולל התפקיד?
שיבוץ וניהול כוח אדם בצהרונים ובקייטנות
מענה ראשוני לפניות הורים ולצרכי הצוותים
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת (ספקים, משכורות)
פרסום וגיוס כוח אדם: סינון קורות חיים וראיונות
תגבור הצוות בצהרונים במידת הצורך

מיקום: יקנעם
דרישות:
ניסיון ניהולי ו/או חינוכי -יתרון משמעותי
כישורי ניהול, הובלת צוותים ויחסי אנוש מצוינים
שליטה ביישומי מחשב ויכולת ארגון גבוהה
גמישות ויכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות
רכב ורישיון נהיגה בתוקף -חובה
יכולת יצירת קשר ושיתוף פעולה עם צוותים והורים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372316
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו