מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות הבנק במגוון פניות. טיפול בפניות לקוחות באמצעות ערוצי תקשורת שונים. מתן פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח. הקפדה על עמידה ביעדי שירות ואיכות
מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות הפונים/ות פרונטלית. טיפול בפניות, מענה לשאלות ופתרון בעיות ביעילות. יצירת חווית שירות חיובית ונעימה לכל לקוח/ה. עבודה בסביבה דינמית ומתפתחת.
מתן ייעוץ מקצועי ומותאם אישית למועמדים המעוניינים בלימודים. ניהול שיחות טלפוניות יוצאות ונכנסות. התאמת תכניות לימודים לצרכים וליעדים של הפונים. עמידה ביעדי שירות ומכירה.
הפעלה ותחזוקה שוטפת של מכונות ייצור. ביצוע בדיקות איכות לווידוא עמידה בתקנים. איתור ותיקון תקלות פשוטות במכונות. עבודה על פי נהלי בטיחות קפדניים. דיווח על תקלות מורכבות לצוות האחזקה.
דרישות: ידע טכני בסיסי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.