ניהול המחלקה ר"צ, מתאמות ויועצי.ות שירות. ליווי מקצועי של המחלקה
אחריות כללית על התקשרות מול קבלן פחחות לפי קריטריונים המסוכמים עמו
אחריות להשגת יעדי המחלקה והגדלת כניסות והכנסות של פעילות הפחחות
אחריות על תפעול המחלקה וקיצור זמני המתנה ללקוחות וזמני תיקון הרכב
ניהול מערכת קשרי הלקוחות - קשר שוטף מול לקוחות, פעילות יזומה לשיווק מרכז השירות ללקוחות קיימים וחדשים, ניהול הקשר עם חברות וסוכני ביטוח.
טיפול אישי "במקרים קשים" מול הלקוחות ובפרט בסקרים השליליים.
ניהול מערך בקרה על פעילות המשרד בכלל התחומים: כספים, תביעות, כרטיסי עבודה, שביעות רצון לקוחות ועוד. ביצוע בקרה שוטפת על סטטוס רכבים במרכז השירות- כולל חניה ומשטח
ניהול ממשק העבודה מול משטח העבודה, המחסן ומשרד הקבלה במרכז השירות.
דרישות:
ניסיון ניהולי במרכז שירות, בדגש על ניהול אדמינסטרטיבי חובה
התמחות בתחום הפחחות וצבע חובה
ניסיון בעבודה מול חברות ביטוח ושמאים - חובה
ניסיון/רקע טכני יתרון
הסמכות לניהול מוסך יתרון
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.