רשות המחקר של אוניברסיטת תל אביב מחפשת איש/אשת צוות עם רקע פיננסי ועם אהבה לאנשים.
תפקיד שמאפשר להיות חלק מעשייה מחקרית משמעותית, וללוות חוקרים בניהול התקציבים של מחקריהם.
מה עושים בתפקיד?
נותנים שירות שוטף לחוקרים בנושאים הקשורים לניהול תקציבי המחקר שלהם.
מוודאים שההוצאות מתאימות לכללי הקרנות ולנהלי האוניברסיטה.
עובדים עם גורמי מנהל שונים בקמפוס ועם קרנות מחקר בארץ ובחו"ל.
מהווים "האיש/האישה של החוקרים" בכל מה שקשור בכסף, נהלים ושירות.
דרישות:
מה צריך להביא לתפקיד?
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תחום דומה.
ניסיון בניהול תקציבים/ כספים.
ניסיון של כמה שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי שכולל מתן שירות.
יכולת לעבוד עם מערכות ממוחשבות, היכרות עם ERP יתרון.
עברית ואנגלית ברמה טובה, כולל כתיבה והתכתבות.
למי זה מתאים?
למי שמגיע/ה עם בסיס פיננסי טוב, נהנה/ית מעבודה עם אנשים, אוהב/ת לתת שירות, ומחפש/ת תפקיד משמעותי בסביבה מקצועית ובקמפוס ירוק.
העסקה תחת הסכם קיבוצי כעובד/ת אוניברסיטה מהיום הראשון עם כל התנאים הנלווים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.