דף הבית » כל החברות » נדל"ן / בינוי / תשתיות »  דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע
קטה גרופ חטיבת ביצוע

דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות קטה גרופ חטיבת ביצוע (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
-עבודה עם הסכמי מקרקעין ידע וניסיון עבודה עם הסכמי מכר (קבלן) ויכולת לנהל מו"מ משפטי, מתן התייחסות לנספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה;
-ניהול תהליכים בתחום התחדשות עירונית מו"מ, הכנה/מעקב אחרי אופרטיבים, דיווחים וכו';
-עבודה מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים עבודה עם מכתבי כוונות, כתבי התחייבות, ערבויות וכו';
-קשר שוטף מול משרדי  עו"ד חיצוניים שמלווים את החברה בעסקאות התחדשות עירונית; 
-פניות לרשויות ולגורמים שונים בקשר עם פרויקטים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו'
-עבודה שוטפת מול גורמים מלווים בפרויקטים  - מתן מענה שוטף לכל פניה, הכנת מסמכים הכנה וניהול טבלאות ריכוז נתונים, בדיקת ערבויות, מעקב אחר תוקף ערבויות (הארכה/ביטול), מחיקת שעבודים וכו'; 
-עריכת טבלאות שליטה;
-טיפול מול רשם החברות הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'.
-מתן מענה שוטף לכל המחלקות בחברה וכל טיפול משפטי שוטף אחר;
דרישות:
- עו"ד מוסמך 3 שנים לפחות;
- ניסיון מוכח ומעשי בתחום הנדל"ן כשנתיים לפחות (תקופת התמחות + לפחות שנתיים כעו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים).

תכונות:
 
למידה מהירה, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל, דייקנות ופדנטיות, ראש גדול ורצון ללמוד, שליטה ב- EXCEL, יכולת עבודה בצוות, לצד הובלת משימות באופן עצמאי.
 
ניהול ועדכון טבלאות ודוחות אקסל של כלל הפרויקטים ביחס להסכמי תמ"א ודיירים ותיקים/ הסכמי רכישה ורוכשים/מועדים/ניהול יומני משימות   ובקרה על ביצוען וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים המלווים ביחס לערבויות והפצתן לגורמים הרלוונטיים, טיפול בהסבת הערבויות וכו';
טיפול שוטף מול לשכת רישום המקרקעין, לשכת הפרצלציה, עירייה וכו';
אחריות על קשר ישיר מול רוכשי הדירות/דיירים ותיקים וטיפול במסמכים שונים, לרבות מסמכי משכנתא, הערות אזהרה, יפ"כ, מסמכי רישום זכויות וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים החיצונים ברישום והסדרת זכויות וכו';
כל משימה טכנית אחרת במסגרת הפעילות השוטפת של המחלקה;
 
מחפשים עוזר/ת משפטית שמכיר/ה פעילות בתחום נדל"ן והתחדשות עירונית בפרט, בעל/ת יכולת לבצע את הפעולות באופן עצמאי, עם ראש גדול, בעל/ת אחריות, נכונות לעבוד בצוות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, בעל/ת שליטה מעולה ביישומי  OFFICE.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445138
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בשפיר
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
ניסוח, בחינה וניהול מו"מ על הסכמים מסחריים והנדסיים.
ליווי משפטי שוטף של פרויקטי תשתית ובנייה בהיקפים גדולים.
ניתוח מסמכי מכרז, מפרטים והסכמי מזמין קבלן וקבלן משנה.
ייעוץ שוטף להנהלה ולמנהלי.ות פרויקטים בהתנהלות מול מזמיני.ות עבודה, רשויות, מהנדסי.ות פרויקט וספקים.
טיפול בדרישות, תביעות וניהול סיכונים במהלך חיי הפרויקט.
הכנת חוות דעת משפטיות והצגתן לגורמים ניהוליים בכירים.
דרישות:
עורך.ת דין מוסמך.ת בישראל עם ותק של לפחות 5 שנות ניסיון.
ניסיון מוכח בליווי חוזים ופרויקטים בתחום הבנייה. התשתיות.
יכולת ניהול מו"מ מורכב עם גורמים עסקיים, ציבוריים ורגולטוריים.
כושר ניסוח גבוה בעברית ובאנגלית (דיבור וכתיבה).
ראייה עסקית, יכולת עבודה תחת לחץ, אחריות ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה גבוהה ביישומי Office.
מיקום: פתח תקווה (מטה חטיבת ההנדסה) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437759
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בHuman league
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה עורכ/ת דין עם ניסיון משמעותי בעבודה מול חברות ציבוריות ובליווי פרויקטים מורכבים!
במסגרת התפקיד:
ליווי משפטי של פרויקטים רחבי היקף (כולל BOT), הכוללים אספקת מערכות טכנולוגיות מורכבות
עבודה שוטפת מול גופים ציבוריים וממשלתיים בנושאי מכרזים
ניסוח וניהול מו"מ על חוזים מסחריים בעברית ובאנגלית
טיפול שוטף בנושאים תאגידיים, לרבות מזכירות חברה
מתן ייעוץ משפטי לצוותים מקצועיים ולגורמים עסקיים בארגון
ליווי שלב הביצוע בפרויקטים, תוך חיבור בין הצרכים המשפטיים, העסקיים והתפעוליים
**הזדמנות להשתלב בקבוצה טכנולוגית מובילה!!
דרישות:
5 שנות ניסיון (מינימום), בעבודה מול חברות ציבוריות גדולות במשרד מוביל ו/או במחלקה משפטית בארגון
ניסיון משמעותי בתחום דיני המכרזים, כולל ניתוח מכרזים והשתתפות בהליכי מו"מ מול ועדות- חובה
ניסיון בעריכת חוזים בעברית ואנגלית, בפרויקטים טכנולוגיים ותשתיתיים- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה) חובה
ניסיון בעבודת מזכירות חברה יתרון
הבנה עסקית, ראייה מערכתית ויכולת הובלת תהליכים משפטיים באופן עצמאי
המשרה הינה בת"א
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8449206
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
ייעוץ משפטי שוטף לחברה ולמחלקותיה

ניהול וליווי תיקי ליטיגציה

ניסוח מכתבים, כתבי טענות והתנהלות מול רשויות

ניסוח וניהול חוזים והסכמים מסחריים

מענה משפטי רוחבי שוטף לכלל הפעילות
דרישות:
ניסיון בליווי חברות נדל"ן / ביצוע חובה

יכולת ניתוח, כתיבה משפטית, ובניית תהליכים משפטיים

ניסיון עם חוזי קבלן חובה

זמינות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8453344
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד גיוס והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
פיתוח תהליכים, טריגרים, פרוצדורות ודוחות מתקדמים בשפת SQL וכלי Priority.
כתיבת קוד בהתאמה אישית לפי מסמכי אפיון שהועברו מצוות היישום.
פיתוח והטמעת ממשקים בין Priority למערכות חיצוניות (API, XML).
ניתוח דרישות טכנולוגיות והצעת פתרונות פיתוח בהתאם לארכיטקטורת המערכת.
אחריות על תחזוקת גרסאות, כולל תיקון באגים, ביצוע בדיקות ( QA ) ותמיכה בפיתוחים קיימים.
סיוע למשתמשים וצוותי יישום באיתור תקלות הקשורות לקוד או לביצועים.
דרישות:
לפחות חמש שנות ניסיון מעשי בפיתוח במערכת Priority חובה.
ניסיון קודם בעבודה בחברות נדל"ן יתרון משמעותי.
שליטה טובה בשפת SQL חובה.
ניסיון בפיתוח ממשקים ב-Priority ובשימוש בכלי API יתרון משמעותי.
ידע במבנה בסיס הנתונים של Priority ויכולת ניתוח טבלאות מורכבות.
הבנה תהליכית של מערכות ERP ויכולות ניתוח גבוהות.
שליטה טובה באקסל ובכלי BI יתרון.
ניסיון בפיתוח מודול קבלנים של מידעטק יתרון.
ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון טכניים יתרון.
אנגלית טכנית ברמה טובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8456601
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת נישה
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות מקיפה על פיתוח, תכנות, ניהול ויישום מערכות מידע הנדסיות המשרתות את תהליכי התכנון והייצור. התפקיד כולל פיתוח סקריפטים, ניהול בסיסי נתונים, בניית ממשקים, שיפור תהליכים, תמיכה בצוותים הנדסיים ויכולת תרגום צרכים מקצועיים לפתרונות טכנולוגיים מדויקים.
דרישות:
ניסיון בתכנות.
ידע מעמיק וניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים בשפת Microsoft SQL.
ניסיון מוכח בעבודה עם מחולל הדוחות של Microsoft.
הכרה עמוקה של Microsoft SQL ברמת פיתוח ותחזוקה.
ניסיון בכתיבת XML.
ניסיון מעשי בתעשייה כמיישם/ת או מפתח/ת מערכות מידע הנדסיות - יתרון
היכרות עם תוכנות שרטוט ובפרט AutoCAD - יתרון
היכרות עם מכונות CNC ושרשרת הייצור - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8444078
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ביוניטסק
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
יישום והטמעה של מודולים במערכת Priority לפי צרכי המחלקות השונות.
איסוף דרישות עסקיות, הגדרת צרכים, כתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים קיימים בארגון.
-שיפור וייעול תהליכים ארגוניים באמצעות המערכת.
-הגדרת מסכים, טפסים, דוחות, ממשקים והתראות במערכת.
-הטמעת חברות במערכת, הסבות.
-תמיכה בממשקים למערכות חיצוניות.
-מתן מענה ותמיכה למשתמשי המערכת בארגון.
-הדרכת עובדים וליווי משתמשים להטמעת כלים ותהליכים חדשים.
-עבודה צמודה עם צוותים פנימיים וספקים חיצוניים, כולל מתכנתים ואנשי IT.
דרישות:
-שליטה מלאה במערכת Priority - חובה.
-ניסיון של לפחות 3 שנים ביישום, פיתוח והטמעת מערכת Priority - חובה.
-ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים עסקיים.
- יכולת וניסיון בהבנת תהליכים עסקיים ובסיוע בישום המערכת אצל משתמשים.
-יכולת עבודה בצוות, רמת שירות גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת.
-יכולת ניהול משימות עצמאית, סדר ודיוק, ויחסי אנוש מצוינים.
-שליטה גבוהה ב Excel
-ניסיון במערכת BI Qlik Sense- יתרון
-ניסיון במערכת salesforce - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409280
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על הובלת צוות המפתחים במערכת Priority ERP, לרבות תכנון, פיתוח, תחזוקה ושדרוג של יישומים ותהליכים עסקיים. התפקיד כולל אחריות ניהולית ומקצועית, הבטחת איכות התוצרים, עמידה בלוחות זמנים, ומתן פתרונות מותאמים לצרכי הארגון.
1. ניהול צוות פיתוח- חלוקת משימות, פיקוח על ביצוען ומתן ליווי מקצועי שוטף, הדרכה, פיתוח והערכת ביצועים של עובדי הצוות.
2.ניתוח ופיתוח מערכות- תרגום דרישות עסקיות למפרטי פיתוח טכנולוגיים במערכת פריוריטי
פיתוח, התאמה ותחזוקה של מודולים, טפסים, דוחות ותהליכים.
3.אחריות על אינטגרציה וממשקים בין Priority למערכות מידע אחרות בארגון.
4.עבודה שוטפת מול ספקי תוכנה חיצוניים, קבלני משנה ומנהלי פרוייקטים.
5. בקרת איכות ותקינה- הבטחת עמידה בסטנדרטים מקצועיים, נהלי עבודה ואבטחת מידע.
6.ביצוע בקרת איכות על קוד, ביצועים ותיעוד.
7.הובלת פרויקטי פיתוח והטמעה בהתאם ליעדי הארגון' אחריות על עמידה בלוחות זמנים ותקציב.
8. זיהוי צרכים טכנולוגיים ועסקיים חדשים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת תוכנה / מערכות מידע או תחום רלוונטי- חובה
הכרת מערכת ה Priority חובה
ניסיון מוכח בפיתוח תוכנה
שליטה מלאה ב, SQL כולל כתיבת שאילתות מורכבות יתרון
הבנה עסקית רחבה של תהליכים ארגוניים (רכש, ייצור, כספים ולוגיסטיקה) ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים והפיכתם לאפיון טכני.
ידע וניסיון בממשקים בין מערכות מידע.
יכולת הובלה, הנעת עובדים וניהול תהליכים מורכבים.
כישורי ניתוח, פתרון בעיות וראייה מערכתית רחבה.
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותקשורת בין-אישית גבוהה.
שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378198
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת יבוא באיזור התעשייה סגולה פתח תקווה, דרוש/ה פקיד/ה אדמינסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל: עבודה אדמיניסטרטיבית, מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר.

משרה מלאה, ימים א-'ה' בין השעות 08:00-17:00.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - יתרון.
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון. 
- ידע ביישומי מחשב (תוכנות אופיס ואקסל).
- אחריות, ראש גדול, רצינות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437222
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באימפורט 4 יו בע"מ
מיקום המשרה: ראש העין
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום ייבוא מוצרי מזון דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה, כחלק מצוות המשרד הקיים.

מיקום המשרה: פארק תעשיות לב הארץ (ראש העין).
חברה וותיקה, דינמית עבודה בצוות איכותי!
סביבת עבודה נעימה ותומכת.
שעות נוחות ותנאים טובים!

במסגרת התפקיד:
* עבודה משרדית.
* מענה טלפוני.
* גבייה.
* הפקת הזמנות/חשבוניות/קבלות.
* תמיכה בסוכני שטח.
* שירות לקוחות.
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
* שליטה בתוכנות אופיס ובסאפ - (יתרון גדול).
* ידע בהנהלת חשבונות בסיסית.
* ראש גדול, אחריות ואמינות.
* שירותיות, אדיבות ומקצועיות.
* יכולת עבודה בצוות.
* מחוייבות לטווח ארוך.
* תחילת עבודה מיידית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8443554
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו