תיאור המשרה:
- תמיכה מקצועית במנהלות החשבונות ובמנהלות המשרד שבסניפים השונים.
- פיקוח ובקרה על רישומים חשבונאיים, כולל לקוחות, ספקים, בנקים, השקעות ורכוש.
- ניהול ובקרה על יישום נהלי העבודה של מחלקת הנהלת החשבונות מול לקוחות וספקים, פנימיים וחיצוניים.
- ניהול שוטף של תזרים מזומנים, לרבות בקרה ומעקב.
- בקרה על תקציבי הסניפים, כולל דוחות תקציב מול ביצוע רבעוני/שנתי.
- אחריות על הכנת הדוחות הכספיים השוטפים של העמותה כולל תיק ביקורת.
- סיוע למנהל/ת הכספים בסגירת דוחות ניהוליים ופיננסיים ובהצגת נתונים לוועד מנהל.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג /מדופלם 3
- ניסיון של לפחות 7-10 שנים בהנהלת חשבונות
- ניסיון כמנהלת חשבונות ראשית
- ניסיון עבודה ב SAP
- שליטה מעולה באקסל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.