אנו מחפשים מתאמ/ת שירות אנרגטי/ת, שירותי/ת ובעל/ת ניסיון במוקד שרות טכני, הכולל כישורי תקשורת מעולים להצטרף לצוות הדינמי שלנו במוקד השירות.
התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין הלקוחות, הטכנאים ומערך השירות של החברה, וכולל אחריות מלאה על ניהול ותיאום קריאות שירות משלב הפנייה ועד לסגירה מלאה.
תחומי אחריות:
קבלת פניות מלקוחות ומתן מענה מקצועי, אדיב ויעיל (טלפוני ומייל).
פתיחת קריאות שירות במערכת SAP / ERP, תיעוד מלא של הפנייה וטיפול בקריאת השירות עד לסגירתה.
מעקב שוטף אחר סטטוס קריאות השירות, כולל בדיקת דיווחי טכנאים ועדכון נתונים במערכת.
תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקה: הכנת דו"חות, טיפול בהצעות מחיר, חשבוניות ומשימות נוספות לפי הצורך.
עבודה במשרה מלאה א-ה 7:30-16:30.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה / במוקד שרות טכני
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/שירותי
ניסיון במתן שירות לקוחות טכני או בתיאום טכנאים/קריאות שירות - יתרון משמעותי.
ניסיון בטיפול, הפקה ובקרה של חשבוניות - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותיעדוף נכון.
תודעת שרות גבוהה, תקשורת ביןאישית מצוינת ויכולת עבודה מול ממשקים רבים.
סדר, דיוק, יכולת בקרה גבוהה,למידה מהירה וראש גדול.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת פתרון בעיות ועמידה בלחץ ובסביבה דינמית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / CRM - חובהSAP//פריוריטי וסביבה ממוחשבת.
עברית ברמה גבוהה מאוד, אנגלית ברמה טובה.
המשרה מלאה ומתאימה לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.