ניהול והנעת צוות הנהלת חשבונות המונה כ- 25 עובדים/ות, אחריות כוללת על איכות העבודה במחלקה
בקרות על רישומי חשבוניות ספקים, מעקב על חשבונות מעבר ((GR/IR
הנהלת חשבונות שוטפת קליטת חשבוניות ספקים, הפקת חיובים, הכנת תשלומים, ביצוע התאמות עם ספקים, עבודה עם מערכת התאמות ספקי סחר (קבצי 100, תעודות כניסה/בולים, ניתוח הפרשים, עבודה מול מחלקת הסחר), רישום חשבוניות ספקי שירות (MIRO), בקרה על הזמנות רכש וקבלות שירות מאושרות, קליטת ובקרות ממשקים
מתן מענה לספקים ויחידות עסקיות בקבוצה
פיקוח ובקרה על כלל תהליכי העבודה במדור הספקים ורישומים חשבונאיים
ניהול קופות קטנות, רישום נסיעות לחו"ל, החזרי הוצאות
בקרה על שלמות רישומים ברווח והפסד, ניהול הפרשות, חשבונות חתך (הוצאות לשלם, הוצאות מראש, הכנסות לקבל, הכנסות מראש)
סיוע בהכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים
אוריינטציה טכנולוגית וניסיון בעבודה מול מערכות מידע
יכולת ניתוח ותחקור של מסדי נתונים והתמודדות עם בעיות במערכת המחשוב
דרישות:
ניסיון של 5 שנים כמנהל/ת חשבונות חובה
ניסיון של 3 שנים בניהול מחלקת הנהלת חשבונות/ספקים - חובה
שליטה באקסל ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה וניסיון בעבודה בSAP - חובה
ניסיון בחברות בענף הקמעונאות - חובה
ניסיון בעבודה מול רשתות שיווק יתרון משמעותי
ניסיון עבודה עם מערכת סטורנקסט, קבצי 100, EDI יתרון משמעותי
יכולת להוביל צוות, להניע תהליכים ולבקר
יכולת הסתגלות לסביבה דינמית ולתנאי עבודה מאתגרים
ניסיון בניהול מלאי - יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה
מוכנות לעבודה מאומצת
יכולת תיעדוף וניהול זמן
יסודיות ודייקנות בעבודה
ראש גדול, עבודת צוות, יחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.