לחברה גלובאלית מובילה בתחום הקוסמטיקה דרוש/ה מנהל/ת שיווק קמעונאי.
תפקיד זה אחראי על ניהול מקסום הרווחיות של מחלקת ה-Retail בשוק באמצעות יצירת השפעה חיובית על תנועת הלקוחות, המרה, ATV, UPT ושולי הרווח בכל סוגי החנויות דרך ביצועי CRM רלוונטיים לצרכנים, קמפיינים שיווקיים, קידום מכירות ותקשורת בחנות.
הוצאה לפועל של לוחות השנה השיווקיים של CRM Retail בתיאום עם Retail Merchandisingו- Brand Marketing.
אחריות על ביצוע קמפיינים, מבצעי קד"מ וכלי תקשורת בחנות כולל משוב, והסקת מסקנות.
אחריות על הצלחת חנויות חדשות, תוך וידוא ובדיקה שתוכניות פעולה מתאימות ב-360 מפותחות ומיושמות ועומדות ביעדים.
וידוא כי אסטרטגיית Retail CRM המקומית מתואמת עם הנחיות מגלובל/EMEA ותמיכה בשוק כדי לעמוד ביעדים הקמעונאיים, מעקב אחר הגדרת היעדים ועמידה בהם.
אחריות מלאה על פעילות האומניצ'אנל של המותגים.
דרישות:
שליטה מצוינת ב-MS Office
דובר עברית ואנגלית שוטפת
בעל/ת הבנה עסקית וידע מעמיק על KPIs קמעונאיים
בעל /ת יכולת אנליטית, מסוגל להבין ולנתח נתונים ולייצר תובנות ניתנות לפעולה
מיומנויות בין-אישיות, נטוורקינג וניהול משא ומתן
יכולות מנהיגות, פתרון בעיות וקבלת החלטות
עבודה גם במטה וגם בשטח
תואר אקדמי במנהל עסקים, התמחות בשיווק ומכירות או ניסיון מקצועי מקביל - יתרון
ניסיון קמעונאי/שיווקי של של 10-8 שנים (ניסיון קמעונאי של 4-3 שנים - חובה)
ניסיון ניהולי: 5-3 שנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.