דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ג'וינט ישראל
ג'וינט ישראל

    דרושים ג'וינט ישראל

    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    דרושים ב- ג'וינט ישראל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ג'וינט ישראל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+ חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
    מספר משרה: 157617/524
    סוג תקן: קבוע

    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה

    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    "עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש מעבר מבדק אמינות בהצלחה

    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להיכנס ללינק
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, יב באייר, 20.5.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7710834
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706174
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות העתיקות
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. חבר הנהלת הרשות ושותף משמעותי בקביעת אסטרטגיה ומדיניות הארגון.
    2. ניהול כלל כספי הארגון לרבות ניהול בקרה תקציבית על כלל ההיבטים הפיננסיים של הרשות.
    3. אחריות לגיבוש מדיניות הכספים של רשות העתיקות.
    4. מתן שירות לכלל יחידות הרשות.
    5. אחריות על הנהלת חשבונות והנפקת דוחות כספיים.
    6. בניית תקציב שנתי ורב שנתי שיביא לידי ביטוי את תכנית העבודה של הרשות לרבות בקרה על ביצוע.
    7. התנהלות מול המערכת הבנקאית וניהול תזרימי מזומנים שוטפים.
    8. ייצוג הרשות בנושאים שונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הכספי והמקצועי וגיוס משאבים.
    9. ניהול קשרי עבודה עם אגודת הידידים של רשות העתיקות ואחריות על הפעילות הפיננסית מולה.
    10. בקרה על תשלומי השכר המבוצעים באגף הון אנושי.
    11. משתתף קבוע בישיבות מועצת רשות העתיקות.
    12. חבר בוועדת מכרזים והתקשרויות.
    13. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר ראשון במינהל עסקים, כלכלה ו/או חשבונאות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל

    ניסיון ניהולי: ניהול של צוות המונה לפחות 7 עובדים במשך חמש שנים לפחות בתחום הפיננסי.

    ניסיון מקצועי:
    1.לפחות 10 שנות ניסיון מצטבר בתחום הפיננסי בארגון המונה לפחות 200 עובדים (לא כולל עובדי מיקור חוץ, פרילנסרים וכד')
    2.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד של ראש אגף כספים ו/או סמנכ"ל ו/או תפקיד ניהולי האחראי על מערך כספים בארגון, בכפיפות ישירה למנכ"ל.
    3. ניהול תקציב שנתי בסך 300 מיליון לפחות 3 שנים.

    להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
    הגשה עד ליום חמישי, 9.5.24 בשעה 16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697547
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על תקציבי התוכן של התאגיד בטלוויזיה ובדיגיטל, לרבות תכנון, ניהול שוטף ובקרה על ביצוע בפועל, כולל אחריות על בקרות תקציביות של הפקות מול חברות ההפקה, ניהול ומעקב התשלומים וההזמנות.
    עבודה שוטפת מול חטיבות התוכן בתאגיד ומול הנהלת חשבונות.
    אחריות על רישום הוצאות ונכסי הפקות בספרי התאגיד וניהול רישום העמידה בהוראות החוק לעניין תקציב הפקות.
    ביצוע ניתוחים כלכליים, סיוע בהכנת מסמכים ומצגות להנהלה ולמועצת התאגיד.
    ביצוע משימות כלכליות נוספות בתחומי העיסוק השונים של חטיבת הכספים לפי הצורך.
    נדרשת שליטה ברמה גבוהה בתוכנות אופיס, ובפרט באקסל.
    נדרשת מידה גבוהה של אחריות אישית ויכולת עבודה עצמאית, כמו כן, יכולת עבודה מול ממשקים שונים בתאגיד ומחוצה לו, יסודיות, דיוק וירידה לפרטים.

    תנאי המשרה
    ההעסקה בהיקף של משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בהתאם לנדרש. תיתכן אפשרות לשינוי היקף המשרה.

    אתר העבודה: ירושלים. הגעה לאתרי התאגיד (אור יהודה, חיפה, באר שבע) לפי הצורך.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 15.4.24
    דרישות:
    תנאי סף
    - תואר אקדמי בכלכלה ו/או חשבונאות ו/או ניהול (מנע"ס) בהתמחות באחד התחומים הבאים: מימון, חשבונאות, כלכלה, המוכר ע"י המל"ג או הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
    - 7 שנות ניסיון לפחות בעבודה בתחומי כלכלה, חשבות (לא כולל חשבות שכר) או תקציבים בארגון או 7 שנות ניסיון בעבודה בגוף תקשורת משודרת (טלוויזיה, רדיו או דיגיטל) שמתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הכלכלי בגוף תקשורת.

    תנאים נוספים המהווים יתרון
    - ניסיון בעבודה בתחום הנהלת חשבונות.
    - ניסיון בעבודה על מערכות ERP.
    - ניסיון בעבודה בתחום התקשורת ו/או עבודה מול חברות הפקה.
    - ניסיון קודם בעבודה בארגון ציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704835
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בIn Touch
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון חברתי לאומי מוביל דרוש/ה כלכלן/ית לתפקיד המשלב:
    תפעול כספי, ניהול התקציב, שימור נהלי עבודה תקינים בתחום הכספי, עבודה עם נציגויות וארגונים חברתיים בחו"ל ברמה השוטפת, בנייה ועדכון שוטף של תקציב, בקרה תקציבית, בניית דיווחים כספיים על ביצוע ויישום התכניות בחו"ל למשרדי ממשלה ולתורמים, ביצוע התקשרויות ותשלומים, עריכת מכרזים, עריכת התקשרויות וניהול חוזים מול משרדי ממשלה ומול ספקים, ביצוע תשלומים בארץ ובחול ומעקב אחר קבלת תקבולים ועוד..
    **המשרה ממוקמת בירושלים עם מודל היברידי של יום/יומיים מהבית**
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/תעשיה וניהול - חובה
    ניסיון של שנתיים לפחות ככלכלן/ית מארגון מוביל- חובה
    ניסיון בעבודה עם חו"ל- יתרון משמעותי.
    עברית טובה מאוד - חובה. אנגלית טובה מאוד- חובה. שפות נוספות יתרון משמעותי.
    היכרות עם מערכת ה- ERP, בדגש על המודול פיננסי- יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה ב- Excel, כולל פונקציות מתקדמות -חובה
    נכונות לעבודה במשרה מלאה עם ממוצע של פעמיים בשבוע של התחברות מרחוק בשעות הערב בעבודה עם חו"ל - חובה
    *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7711084
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרד יועץ מס בתלפיות ירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.

    * העבודה במשרה חלקית בימים א-ה', אפשרות לגמישות בשעות.
    * סביבת עבודת נעימה.
    * תחילת עבודה מיידית.
    דרישות:
    * ניסיון בתחום - חובה
    * ניסיון ושליטה בתוכנות חשבשבת, חלונות - חובה. 
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7707564
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה חלקית
    ביצוע עבודת ביקורת פנים על כל שלביה באופן עצמאי (הכנת תכנית, איסוף וריכוז חומרים/נתונים וניתוחם, כתיבת הדוח וכו') בהנחיית המבקר/ת הפנימי/ת ובכפוף לו, וכן עזרה אדמיניסטרטיבית בלשכת המבקר הפנימי.
    נדרשים יחסי אנוש מצוינים וראייה מערכתית לצד דייקנות וירידה לפרטים.
    נדרשת שליטה מלאה ביישומי אופיס, בפרט בתוכנת אקסל. כמו כן, כושר ניסוח ברמה גבוהה ומיומנות בכתיבת דוחות.

    תנאי המשרה
    ההעסקה בהיקף של 80% ממשרה מלאה. תיתכן אפשרות לשינוי בהיקף המשרה בכפוף לצרכי המערכת.

    אתר העבודה: ירושלים (תיתכן הגעה לאתרים נוספים בהתאם לצורך).
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 19.5.2024
    דרישות:
    תנאי הסף
    - ניסיון של 4 שנים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית, מתוכן לפחות שנתיים בביקורת פנימית.
    - תואר אקדמי באחד מהמקצועות הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה, תעשייה וניהול, או מקבילים להם.

    תנאים נוספים המהווים יתרון
    - ניסיון בביקורת פנימית במגזר הציבורי.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות כספיות, בדגש על אחזור מידע וניתוחו.
    - מוסמכי התוכנית בביקורת פנימית/ בעלי תעודת CIA. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7709606
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרד מוביל בירושלים מה BIG 10, דרושים/ות רואה /ת חשבון לסקטור ציבורי ממשלתי.
    התפקיד כולל ביקורות חשבונאיות/פיננסיות/ כלכליות מגוונות בפרוקטים ציבוריים שונים, עבודה דינאמית, מגוונת ומאתגרת!
    תנאים טובים למתאימים/ות.
    דרישות:
    ניסיון רלוונטי- יתרון
    היכרות עם מרכבה- יתרון
    ראש גדול ויכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
    יכולת לעבודת צוות ולעבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7620731
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    לפרויקט חדש בתחום של מיצוי זכויות וליווי פיננסי למשפחות דרושים/ות יועצים/ות בתחום הפיננסי וכלכלת משפחה.
    הסיוע יינתן למשפחות הנמצאות ברחבי הארץ ויכלול כ-10 מפגשים פרונטליים לכל משפחה.
    ____________
    * עבודה פרויקטאלית בהיקף חלקי (מתאים כעבודה נוספת למועמדים בעלי ניסיון בתחום הכלכלי)
    * יש צורך בהתחייבות לשנת עבודה או עד לסיום כל המפגשים
    דרישות:
    - השכלה אקדמית בתחומי ראיית חשבון/ כלכלה
    - ניסיון בפרויקטים של ליווי כלכלי למשפחות יתרון משמעותי (עמותות כדוגמת פעמונים)
    - זמינות לנסיעות והתניידות אל המשפחות
    - דוברי שפות נוספות יתרון משמעותי
    - זמינות להתחלה מיידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7550613
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?