דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ג'וינט ישראל
ג'וינט ישראל

דרושים ג'וינט ישראל

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות ג'וינט ישראל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בMirror Biologics
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
Mirror Biologics, LTD חברת ביו-פרמצבטיקה בינלאומית המתמחה בפיתוח וייצור של מוצרי אימונותרפיה לסרטן,
מחפשת GMP Process Specialist לעבודה במעבדה ובחדר נקי (ייצור ביולוגי).

תיאור התפקיד:
ביצוע תהליכי ייצור מורכבים ומוקפדים בחדרים נקיים ובהתאם לכללי GMP, עבודה אספטית עם תרביות תאים, הובלה ולקיחת חלק בפרויקטים.

מיקום המשרה: ירושלים.
היקף משרה: משרה מלאה (08:00-17:00), עם נכונות לעבודה בסופי שבוע ובשעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
יתרון:
- תואר ראשון במדעי החיים/ ביוטכנולוגיה/ ביולוגיה.
- ניסיון בעבודה בחדרים נקיים או עבודה בתנאים סטריליים - יתרון משמעותי.
- היכרות ועבודה עם כללי GMP - יתרון משמעותי.
- ניסיון קודם בתעשייה.

כישורים:
- בעל/ת יכולת עמידה בעבודה מאומצת בתנאי לחץ.
- יכולת ביצוע משימות מרובות במקביל (Multitasking) .
- יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בצוות.
- יכולת למידה מהירה, דייקנות ומעקב אחרי הוראות כתובות.
- נכונות לעבודה רוטינית עם נכונות למשמרות במידת הצורך.
- אנגלית ברמה טובה מאוד.

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247125
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהאגודה לבריאות הציבור
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
האגודה לבריאות הציבור מחפשת איש מקצוע להובלת תחום השיקום בארגון, פיתוח וליווי שירותי שיקום איכותיים עבור אנשים המתמודדים עם מוגבלויות, בסטנדרטים של משרדי הממשלה ולחזון האגודה.
תיאור התפקיד:
אחריות על פיתוח שרותי שיקום איכותיים, בהתאם לסטנדרטים של משרדי
הממשלה, וחזון האגודה לבריאות הציבור.
מתן כלים למנהלי מערך השיקום ועובדיו, לביצוע עבודה שיקומית מקצועית
המותאמת לצרכי מקבלי השירות וההתפתחויות בשדה השיקום.
פיתוח תוכניות חדשניות, המותאמות לצרכים שעולים מהשטח.
מתן יעוץ וסיוע למנהלים בהתמודדותם עם אתגרים במהלך העבודה, עם מקבלי
השירות ועם הצוות.
יצירה, פיתוח וטיפוח שותפויות עם גורמי שיקום, טיפול תעסוקה ועוד.
יצירת קשרי עבודה שוטפים עם משרדי הממשלה, הכוללים דיווח, והתייעצות.
לווי מנהלים בביצוע תוכניות עבודה.
כתיבת מכרזים
ביצוע בקרות פנימיות שמטרתן הדרכת המנהלים בעבודה עפ"י סטנדרטים, והכנתם לבקרות של משרדי הממשלה.
בנית מערך הדרכות והכשרות למנהלים ולצוותים.
דרישות:
1. תואר שני בע"ס/ריפוי בעיסוק/בריאות נפש קהילתית/ ניהול מערכות בריאות
2. ניסיון של 5 שנים לפחות בהובלת צוותים מקצועיים, הדרכה וליווי של מנהלים. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בניהול בפריסה אזורית/ארצית.
3. ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בתחום שיקום בבריאות הנפש חובה.
4. ניסיון וידע בשיקום תעסוקתי, והיכרות עם עולם התעסוקה.
5. ניסיון בפיתוח תוכניות והתמודדות עם אתגרים מערכתיים ומקצועיים.
6. ניסיון בפיתוח והובלת פרויקטים.

מיומנויות נדרשות:
יכולת ניתוח, תכנון והובלת תהליכים מערכתיים.
כישורי הנחיה, הדרכה וליווי מקצועי.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
כישורי תקשורת גבוהים ויכולת בין-אישית גבוהה.
יוזמה וחשיבה מערכתית.
ראייה רחבה ויכולת להוביל שיתופי פעולה בין-ארגוניים

התפקיד בפריסה ארצית, נדרשת ניידות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8199094
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
רלב"ד - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים RSA
דרושים ברלב"ד - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים RSA
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז חיצוני 12/25
ביצוע מכלול הפעולות הקשורות להנעת ותיאום פעולות הבקרה והמעקב בין המנכ"ל לבין חטיבות הרשות השונות, להגברת האפקטיביות הניהולית.
תיאור התפקיד:
ניהול מעקב אחר מגוון משימות ומטלות מנכ"ל לגורמי המטה השונים.
ניהול מעקב אחר משימות רוחביות בתיאום מול גורמים שונים ברשות.
אחריות על ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר יישום החלטות, הנחיות, הוראות המנכ"ל ותוכניות העבודה.
ניהול ממשקים ותיאום עם גורמי חוץ ופנים בנושאים הנוגעים לפעילות הרשות.
ריכוז ותיעוד המידע ומעקב אחר המשימות באמצעות מערכות הממוחשבות.
ריכוז וועדות ופורומים באחריות לשכת מנכ"ל, ככול שנדרש.
הכנה ועריכת מצגות, טבלאות נתונים, דו"חות וסיכומים, מכתבים רשמיים, תיקי דיון, חומרים נוספים לקראת דיונים וישיבות בכל נושאי המעקב והבקרה בתיאום עם ממונה, וייזום המלצות ודגשים לשיפורים ולשינויים מתחייבים בפעולות אלו.
תכלול ומתן מענה לפניות בתיאום הגורמים המקצועיים, ובאישור המנכ"ל.
ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות:
דרישות סף:
בעל/ת תואר ראשון במוסד אקדמי המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה. יתרון לבעל/ת תואר שני.
ניסיון בתיאום פעולות בקרה ומעקב עם גורמים ובעלי עניין ו/או הובלת פרויקטים ותהליכים רוחביים חוצי ארגון ומרובי ממשקים.
לבעלי תואר ראשון 4 שנות ניסיון בתפקיד דומה.
לבעלי תואר שני 3 שנת ניסיון בתפקיד דומה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
יכולת הבעה מעולה בעברית, בכתב ובע"פ.

דרישות נוספות:
יכולת תכנון וארגון
כישורי מחשב ואוריינטציה דיגיטלית
עמידה בלחץ ובעומס משימות
יסודיות ושיטתיות
תכליתיות
יחסי אנוש ויכולת יצירת קשרי עבודה טובים
יכולת הנעה ומוטיבציה
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
ידיעת השפה האנגלית

רמת התפקיד:
התפקיד הינו בדרגת מנהל אגף במשרה מלאה.
שכר יסוד ברוטו חודשי משוער לתפקיד במשרה מלאה 13,100 14,100 בהתאם להשכלת המועמד/ת ולניסיונו/ה + תוספות, החזרי הוצאות והפרשות סוציאליות ע"פ הסכמי העבודה הנהוגים בתאגיד.
העובד/ת שייבחר/ תבחר לתפקיד יעבוד/תעבוד בכפיפות למנכ"ל הרלב"ד.
מקום העבודה ירושלים.

יש לעיין בנוסח המכרז המלא באתר הרלב"ד
מועמדים/ות המעוניינים/ות במשרה ועונים/ות לדרישותיה ישלחו קורות-חיים
עד לתאריך 20/07/2025, כ"ד תמוז תשפ"ה
הרשות רשאית להחליט על דחיית המועד האחרון להגשת קורות חיים, בכל עת בטרם חלוף המועד האחרון הנקוב במודעה זו. הודעה כאמור תפורסם באתר האינטרנט של הרשות.
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תיתן עדיפות למועמדים מתאימים מקרב אוכלוסיות בעלות אחוז ייצוג נמוך בשוק התעסוקה.
רק פניות מתאימות תענינה

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247417
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בRTR
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
פיתוח והובלה של מערך שיקום מקיף ומגוון, בתחום פוסט טראומה, לטובת
נכי במחוז ירושלים ובית הלוחם ירושלים.

פיתוח והעמקת שיתוף הפעולה עם אגפי הארגון השונים, והטמעת שפה
ארגונית-שיקומית.

יצירת שיתופי פעולה חוץ ארגוניים, לרבות עם אגף השיקום, עמותות מובילות
בתחום וגופים מקצועיים נוספים.

גיוס אנשי מקצוע נוספים והכשרתם, לטובת הפעלת קבוצות ומענים של
הפעילות השיקומית.

הדרכה מקצועית של צוות הארגון במחוז ובבית הלוחם וכן של אנשי מקצוע
מדיסציפלינות שונות.

בניית מענים מקצועיים, של המחוז ובית הלוחם, לעתות חירום.
דרישות:
השכלה אקדמאית- תואר שני בעבודה סוציאלית/פסיכולוגיה, יתרון להתמחות
בשיקום,
יתרון לרקע בטראומה צבאית.

הכרות מעמיקה עם תחום הפוסט טראומה וניסיון טיפולי מוכח בתחום.

ניסיון ויכולת מוכחת של 3 שנים לפחות בניהול והובלת מערך
טיפולי/שיקומי/קהילתי.

יכולת יזמית וניסיון בבניית מערך שיקומי חדש בארגון.

ניסיון בכתיבת פרוגרמה שיקומית לשגרה ולחירום ויצירת שפה ארגונית
שיקומית.

יכולת גיוס אנשים וניסיון מוכח בהדרכה מקצועית של צוותים.

יכולת לייצר שיתופי פעולה פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים

תודעת שירות, מיומנויות בינאישיות מעולות ויכולת עבודה בצוות.

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.

זמינות לעבודה מעבר לשעות המקובלות.

בעל/ת מניע פנימי עמוק לשרת את אוכלוסיית נכי ונכות צה"ל.

בכפיפות ניהולית למנהל בית הלוחם.

בכפיפות מקצועית לראש אגף PTSD בארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8239516
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
CR קישרי קהילה
דרושים בCR קישרי קהילה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
מעוניין/ת לקחת חלק בפרויקטים לאומיים? אוהבים להשפיע? רוצים לעבוד בסביבה צעירה ודינאמית?
חברת CR קשרי קהילה מחפשת רכז/ת שטח וקהילה לליווי פרויקטים.

התפקיד כולל:
קידום תהליכים מורכבים ומרובי ממשקים מול מספר לקוחות ועבודה עם מספר ספקים.
ריכוז והנעת פרויקטים וקידום תהליכים
בניית תוכניות עבודה, מצגות וגאנטים
המצאות בשטח הפרויקט, סיורים וקשר עם הקהילה ובעלי עניין המושפעים מהפרויקט
השתתפות בישיבות אתר וצוות הפרויקט
הדרכות וקשר שוטף עם מוקדים עירוניים
מענה לפניות ציבור
ארגון והפקת כנסי ציבור
ביצוע סקרים ושאלונים לתושבים המעורבים בפרויקטים
הפקת חומרי הסברה (עלונים, שלטים, הדמיות וכו')
העבודה משלבת עבודה בשטח באזור ירושלים והסביבה והגעה פעם לחודש למשרדי המטה בפתח תקווה.
דרישות:
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון בעולמות ההסברה/ פרויקטים חברתיים/ עמותות - יתרון.
רישיון נהיגה בתוקף ובשימוש - חובה.
שליטה ביישומי אופיס ואאוטלוק- חובה
יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ - חובה
סתגלנות ויכולת להשתלב בעבודה דינאמית ותחת לחץ
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה עצמאית ובצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8243138
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
אנחנו מחפשים מזכיר.ה מנוסה, אחראי.ת ומסודר.ת, שתצטרף לצוות המטה ותשמש כגורם מפתח בניהול ותיאום הפעילות השוטפת של המנכ"ל וההנהלה הבכירה של הארגון.

זו הזדמנות לקחת חלק בעשייה משמעותית בארגון פיננסי-חברתי.

תחומי אחריות מרכזיים:
- ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות עבור מנכ"ל החברה והנהלת המטה
- תיאום ישיבות מרובות משתתפים
- אירוח, ארגון כיבוד לישיבות וסיוע בהפקת אירועי פנים וחוץ
- ממשק שוטף עם חברי הדירקטוריון, וועדות, מנהלים בכירים וגורמים פנים וחוץ ארגוניים
- אחריות על תפעול המשרד, תחזוקתו וניהול שוטף של כלל מערך המנהלה
- רכש ציוד, עבודה שוטפת מול ספקים ומתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות ההנהלה

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
כפיפות לראש המטה.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד של מזכירות או דומה
- ניסיון בעבודה עם דרג ניהולי בכיר ובליווי הנהלה- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)- חובה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד
- עמידה בלחצים, יכולת ביצוע של משימות רבות במקביל
- יכולת ניסוח ותקשורת בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה- חובה
- אנגלית ברמה סבירה- יתרון
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248982
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה ליזמות ובנייה, העוסקת ביזמות בפרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה וחשבונות לתפקיד משמעותי בסביבה משפחתית, נעימה ומקצועית.
המשרה כוללת: אחריות על ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, טיפול פיננסי בסיסי ועבודה שוטפת מול דיירים, ספקים, יועצים ורשויות.

תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות
- טיפול בחשבוניות איסוף, מעקב, תיעוד ועבודה מול מנהלת החשבונות
- מעקב אחר תשלומים לספקים ויועצים, ובקרה על הוצאות שוטפות
- הכנת מסמכים, דוחות, מצגות ומעקב אדמיניסטרטיבי
- תקשורת שוטפת מול דיירים, לקוחות, רשויות וספקים
- שימוש יומיומי בתוכנות Office 365: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- יתרון משמעותי: יכולת ניתוח והבנה פיננסית בסיסית לפרויקטים.

למה להצטרף אלינו?
- סביבת עבודה משפחתית, נעימה ומכילה
- תפקיד מגוון עם השפעה ממשית על ניהול המשרד והפרויקטים
- הזדמנות אמיתית להיכנס לעולם הנדל"ן בירושלים ולהתפתח מקצועית לאורך זמן
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות בכירה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, גבייה ומעקב אחר תשלומים- חובה
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי
- שליטה מלאה בתוכנות Office 365
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יתרון משמעותי: היכרות עם תחום הנדל"ן / רקע משפטי / ניסיון בעבודה מול יועצים וספקים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8235282
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לתפקיד מרכזי ודינאמי בלב העשייה הארגונית דרוש/ה מנהל /ת לשכת מנכ"ל, בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר, סדר וארגון ברמה גבוהה, ויכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת ממשקים ומשימות.

התפקיד כולל:

- ניהול יומן מנכל ותיאום פגישות מורכבות עם שותפים מגוונים
- תיאום ישיבות הנהלה, פורומים מקצועיים וגורמי חוץ
- כתיבת פרוטוקולים, הכנת חומרים ומצגות לישיבות
- ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ומתן מענה שוטף לצרכי הנהלה
- ריכוז תהליכים אדמיניסטרטיביים ותמיכה בפרויקטים רוחביים
- עבודה מול גורמים בכירים בתוך הארגון ומחוצה לו
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר חובה
- ניסיון בניהול יומנים ותיאום מערכות מורכבות חובה
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Outlook ו-PowerPoint
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית ויכולת הפקת מסמכים איכותיים
- דיסקרטיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת עומס
- תודעת שירות גבוהה, סדר, דיוק, יוזמה ויכולת הנעת תהליכים

** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8229431
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו