דף הבית » כל החברות » מלכ"רים ועמותות »  דרושים ג'וינט ישראל
ג'וינט ישראל

דרושים ג'וינט ישראל

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות ג'וינט ישראל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
מחפש/ת תפקיד משמעותי עם עשייה מקצועית וערכית?

מערך הדיור של אגם שיקום בקהילה בירושלים והסביבה מחפש מתאם/ת טיפול או עוס להשתלבות בצוות מוביל בתחום בריאות הנפש בירושלים והסביבה.

איך ייראה היום שלך אצלנו?
ניהול תהליכי שיקום והחלמה בקהילה עבור מתמודדי נפש, תוך בניית תוכניות שיקום אישיות והובלתן.
תיאום טיפול עם גורמים מקצועיים מגוונים בקהילה
ליווי והדרכה של צוות המדריכים
עבודה מקצועית בשטח לצד פיתוח חשיבה טיפולית-שיקומית

מה אנחנו מציעים?
 משרה דינמית עם עצמאות וגמישות אפשרות להיקף של 50%-100%
 הדרכות פרטניות וקבוצתיות על בסיס קבוע
 השתתפות בהכשרות מקצועיות, קורסים וימי עיון
 סביבת עבודה תומכת, רואה ומכילה עם מקום אמיתי ליוזמות, רעיונות והשפעה
דרישות:
בעלי תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית/ ריפוי בעיסוק או תואר שני בבריאות נפש קהילתית/ פסיכולוגיה/ קרימינולוגיה קלינית או שיקומית חובה
ניסיון קודם בתחום בריאות הנפש יתרון
זמינות לעבודה גם בשעות אחר הצהריים
יכולת עבודה עצמאית, מסירות, יצירתיות ואמפתיה
ניידות עם רכב רצוי
יכולת הכלה ואמפטיה, גמישות, יכולת עבודה בצוות, כושר ארגון, אסרטיביות ונעימות למול יכולת להצבת גבולות, ראש גדול ויכולת הובלה.
רגישות, סבלנות, יחסי אנוש מצוינים - חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412012
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהמשקם בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
חברת המשקם, החברה הגדולה בארץ לשיקום ותעסוקת אנשים עם מגבלה מתרחבת ולכם/ן יש הזדמנות להיות חלק מצוות מנצח!
מה התפקיד:
ניהול ליווי התהליך השיקומי והקידום התעסוקתי של העובדים, החל משלב הקליטה, עבודה על מיומנויות, ומתן כלים בפיתוח הקרירה התעסוקתית של אנשים עם מגבלה,
ניהול הקשר מול גורמים בקהילה,
בניית תוכניות שיקום, ביצוע הערכות ועוד.

תנאים טובים למתאימים /ות!
נתניה- חדרה -השרון- משרה מלאה
ירושלים 75% משרה
שפלה נס ציונה -רמלה והסביבה 100%
דרישות:
תואר ראשון במקצועות הבריאות/טיפול או לימודי תעודה רלוונטים לתחום חובה
ניסיון מקצועי בעבודה עם אנשים עם מוגבלויות- יתרון
ניסיון מקצועי בליווי תעסוקתי יתרון
שליטה במחשב ותוכנות אופיס - חובה
יכולת מולטיטסקינג ועבודה מול ממשקים רבים
יכולת עבודה מול גורמים בקהילה.
יכולת עבודה עצמאית.
נייד/ת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7732407
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
מה בתכלס עושים בעבודה?

- ליווי מתמודדי נפש בתהליכי השיקום, לרבות בירור צרכים והגדרת מטרות אישיות
- בניית תוכנית שיקום אישית מותאמת
- מיצוי זכויות, עיבוד תהליכים, ותמיכה אישית לאורך הדרך
- ניהול ומעקב אחר תהליכי אימון, כולל ליווי ותמיכה במאמנים בהתמודדות עם סוגיות מקצועיות
- ניהול תהליכי החלמה ושיקום של מתמודדים במסגרות הנלוות
- עבודה בשיתוף פעולה עם מסגרות סל-שיקום של משרד הבריאות ועם גורמים רלוונטיים, כולל השתתפות בוועדות סל-שיקום
- ניהול תהליכי שיקום והחלמה בקהילה של מתמודדי נפש על פי תכניות מותאמות אישית, תיאום טיפול מול הגורמים השונים בקהילה, ליווי והדרכה של צוות המדריכים, בניית תכניות שיקום ויישום שלהן

אנחנו נדאג להדרכה פרטנית וקבוצתית, השתלמויות, קורסים, הכשרות וימי עיון רלוונטיים.
דרישות:
מה צריך שיהיה לך?

- תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ריפוי בעיסוק, תואר שני בבריאות נפש קהילתית/פסיכולוגיה/הבעה ויצירה/קרימינולוגיה קלינית - חובה!
- ניידות עם רכב- חובה.
- יכולת הכלה והצבת גבולות.
- יכולת יצירת קשר אישי, סבלנות והכלה.
- ניסיון בתחום בריאות הנפש יתרון.
- רגישות, יצירתיות, מוטיבציה גבוהה ויוזמה.
- הכרות עם עולם היזמות- יתרון.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8191663
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אחת מחברות הלובינג, האסטרטגיה ויחסי הממשל המובילות, הגדולות והוותיקות בישראל מגייסת יועץ/ת אסטרגי/ת

זו הזדמנות להיכנס למגרש של הגדולים ולהשתלב בצומת ההכרעות המרכזי, לנהל תיקים עבור החברות והארגונים החזקים ביותר במשק, לצד עמותות וארגוני חברה אזרחית מובילים.

אנחנו מחפשים שחקני נשמה, כאלה שנושמים רגולציה, מבינים את המסדרונות הפוליטיים ויודעים להזיז הרים.

על התפקיד:
* ניהול אסטרטגי של תיקי לקוחות מורכבים מול מקבלי ההחלטות (שרים, ח"כים, רגולטורים).
* הובלת מהלכי חקיקה ורגולציה משלב הייזום ועד היישום.
* כתיבת ניירות עמדה, הצעות חוק וניהול משברים בזמן אמת.
* עבודה שוטפת בכנסת (ירושלים) ובמשרדי החברה בגוש דן.
דרישות:
*רצינות ויכולת העמקה: יכולת לצלול לחומרים מקצועיים, ללמוד נושאים חדשים מאפס ולהפוך למומחי תוכן בזמן קצר.
*עקשנות והתמדה: אנחנו מחפשים מישהו/י שלא חושש/ת לקבל תשובה שלילית, ולא מוותר/ת עד להשגת המטרה ("לא" זו רק המלצה).
* יכולת משא ומתן, כריזמה ותקשורת בין-אישית מעולה.
* יכולת עבודה תחת לחץ ובשעות לא שגרתיות.

דרישות מקצועיות:
* לפחות שנתיים ניסיון כיועץ/ת פרלמנטרי/ת, יועץ/ת שר/ה, עבודה בוועדות הכנסת או במטה מקצועי ממשלתי.
*תואר ראשון רלוונטי (משפטים, מדע המדינה, יחב"ל, כלכלה. יתרון לעורכי דין).
* הבנה עמוקה של הליכי חקיקה וחוק ההסדרים.
* אנגלית ברמה גבוהה.


*הגיוס מנוהל בדיסקרטיות מלאה*
* משרה מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8464586
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה העירונית אריאל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה עירונית בירושלים העוסקת בתחום הפקת אירועים דרוש/ה מ"מ מנהל/ת תקציב אירועים החלפה לחל"ד

התפקיד כולל:
אחריות כוללת על מערך הכספים באגף אירועים (גבייה, תשלומים, תזרימים).
אחריות על הכנת דוחות כספיים פנימיים, עבודה שוטפת מול ספקים, מעקב אחר דוחות, התנהלות שוטפת מול אגף תקציבים והנהלת חשבונות של החברה.
איסוף נתונים כספיים וריכוזם הצגת מעקב הכנסות הוצאות לפרויקטים.
ידע בבניית ניהול תקציב מעקב ובקרה.
הכנת תחזיות ואומדנים תקופתיים לפרויקטים שוטפים של המחלקה.
ידע בניתוח כרטסות של הנהלות חשבונות.

יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, עמידה בעומס ובלוחות זמנים צפופים.
העבודה בכפיפות למנהלת האגף.
משרה מלאה ומאומצת.
דרישות:
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
תואר ראשון מוכר או לחילופין / הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2 לפחות.
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס לרבות Excel, word

רק פניות מתאימות תענינה.

החברה שומרת לעצמה להשתמש בקו"ח לתפקידים נוספים אלא אם יצוין אחרת בפנייתכם
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447164
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בפלואנט טרייד טכנולוגיס
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
אנחנו מחפשים מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר מנוסה ומקצועי/ת להחלפה לחופשת לידה (כ-6 חודשים), עם אפשרות להוביל תהליכים עצמאיים בסביבה גלובלית ודינמית. זוהי הזדמנות מעולה להשתלב בחברה צומחת, ליהנות מגמישות בשעות העבודה ולהיות חלק מצוות איכותי.

למה כדאי להצטרף אלינו?
* Work-Life Balance: משרה מלאה בהיקף של 7.5 שעות ביום עם גמישות.
* Global Experience: עבודה מול ממשקים בחו"ל וניהול תהליכים ברמה בינלאומית.
*Impact: תפקיד עצמאי עם אחריות רחבה (End-to-End).

מה התפקיד כולל?
1. חשבות שכר (End-to-End):
- אחריות מלאה על עיבוד שכר לכ-60 עובדים, מקליטה ועד גמר חשבון (כולל טפסי 161).
- עבודה מול הממשק הפנסיוני וסוכני ביטוח.
- הכנת דוחות שכר חודשיים, דוחות מס"ב ודיווחים לרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי, 126/856).
- Point of Contact לעובדים ומנהלים בנושאי שכר ודיני עבודה.

2. הנהלת חשבונות שוטפת:
 - ניהול מחזור ספקים מלא: קליטת חשבוניות (מקומי ומט"ח) והכנת תשלומים.
 - התאמות בנקים וכרטיסי אשראי (Multi-currency).
 -  סגירות חודשיות (Month-End Close), ניתוח כרטסות ובקרות מאזן.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 2/3 + חשב/ת שכר מוסמך/ת חובה.
* ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה בחברה (יתרון משמעותי ליוצאי חברות הייטק/גלובליות).
* שליטה מלאה בתוכנת "שיקלולית" חובה.
*אנגלית ברמה טובה (כתיבה ודיבור) לעבודה שוטפת מול גורמים בחו"ל חובה.
*שליטה גבוהה ב-Excel.
* אישיות: יחסי אנוש מעולים, דיוק בפרטים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות ועמידה בלוחות זמנים.
יתרון:
* ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (יתרון ל-Microsoft Dynamics).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8441273
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל אחריות על גיבוש, ניהול ובקרה של תכניות עבודה ותקציב, תוך חיבור בין האסטרטגיה הארגונית לבין מימושה בפועל. הוא מחייב יכולת גבוהה להוביל תהליכים אסטרטגיים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים.
התפקיד כולל פעילות מול גורמים בכירים בתוך הבנק ומחוצה לו, ומעורבות בהובלת תהליכים חוצי-ארגון לשיפור היעילות והאפקטיביות של עבודת הבנק.

תחומי אחריות מרכזיים:
1. אחריות על ניהול ותכלול תכניות העבודה והתקציב של הבנק, בהיבטי התכנון, המעקב והבקרה.
2. ליווי תהליך גיבוש מטרות ויעדים המבוצע ע"י הנהלת הבנק, השתתפות בגיבוש תכנית עבודה שנתית ורב שנתית מול חטיבות הבנק, ליווי המעקב השוטף וביצוע בקרת תכנון מול ביצוע.
3. אחריות על גיבוש וניהול ספר התקציב של הבנק, אישור תכנית העבודה והתקציב מול הנהלת הבנק.
4. ביצוע בחינות תמחיר וכדאיות כלכלית בהתאם לצרכי הבנק ולמתודולוגיה שתיקבע, סיוע בהטמעת המתודולוגיה.
5. הכנת נתונים, דיווחים שוטפים, ניירות עמדה ומצגות להנהלת הבנק ולמועצה המנהלית בנושאים רלוונטיים.
6. אחריות על יישום מדדים רלוונטיים בהיבטי תכניות עבודה ותקציב.
7. תיאום ושיתוף פעולה הדוק עם החטיבות בבנק לצורך ניהול מיטבי של משאבי התקציב אל מול תכניות העבודה.
8. ליווי ופיתוח פורום רפרנטי תכניות העבודה והתקציב, קידום מקצועי והכשרות בתחום.
9. חברות בוועדות שונות וייצוג הנושא התקציבי.
10. הבנה טכנולוגית ויכולת לביצוע התפקיד באמצעות כלים טכנולוגיים, בדגש על כלי BI.
11. סיוע למנהל האגף ולמנהלת היחידה במשימות נוספות בהתאם לצורך.
12. משרה לחמש שנים עם אפשרות להארכה.
דרישות:
תנאי סף:
1. רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל.
2. תואר אקדמי מוכר בכלכלה או במינהל עסקים או בחשבונאות או בתחום רלוונטי אחר.
3. ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה הכוללת תכנון תקציבי ו/או ניהול תוכניות עבודה בארגון גדול.

הכישורים הדרושים:
1. תואר אקדמי שני נוסף רלוונטי יתרון.
2. הבנה מעמיקה במודלים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים - יתרון.
3. היכרות מעמיקה עם מערכתSAP מודול FM - יתרון.
4. היכרות מעמיקה עם מערכות BI (יתרון להכרות עם Tableau) - יתרון.
5. שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel וכלים אנליטיים נוספים (יתרון להיכרות עם Monday) - יתרון.
6. חשיבה אסטרטגית ויכולת לראות את התמונה הרחבה לצד ירידה לפרטים.
7. יכולת גבוהה לניסוח והכנת חומרים להנהלה בכירה.
8. יחסי אנוש מעולים ויכולת הובלת תהליכים מורכבים באופן עצמאי.
9. אחריות אישית, סדר ודיוק.
10. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 56/25 - א (4991).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432887
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתמנון טקסטיל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
אוהבים/ות אופנה?
רוצים/ות להיות חלק מהקסם שמתרחש מאחורי הקלעים?
הצטרפו למשפחת תמנון למשרה משמעותית ומגוונת במטה החברה!

מיקום: הר חוצבים, ירושלים
שעות עבודה: א'-ה', משרה מלאה קיימת גמישות

תיאור התפקיד:

טיפול מלא בשכר העובדים משלב הקליטה ועד סיום העסקה.
הכנת משכורות, מעקב אחר דיווחי נוכחות וביצוע בקרות שוטפות.
עדכונים במערכת, עבודה עם דוחות וטיפול בנתונים באופן שוטף.
מתן מענה מקצועי לעובדי החברה בנושאי שכר, נוכחות וזכויות.
קליטת חשבוניות ורישום פקודות בהנהלת חשבונות.
עבודה בצוות מקצועי, משפחתי ותומך.
דרישות:
תעודת חשב שכר חובה.
ניסיון של לפחות שנתיים כחשב/ת שכר ומנהל/ת חשבונות בחברה *חובה*.
שליטה טובה ב-Excel וביישומי Office.
ניסיון בעבודה עם תוכנת רגל יתרון משמעותי.
ניסיון עם SAP Business One יתרון.
ידע בדיני עבודה והיכרות עם רגולציות שכר.
שירותיות, דיוק, יסודיות ויחסי אנוש מצוינים.
נכונות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442014
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו