דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עינב טכנולוגיות מידע (ישראל) בע"מ
עינב טכנולוגיות מידע (ישראל) בע"מ

    דרושים עינב טכנולוגיות מידע (ישראל) בע"מ

    תחום עיסוק
    הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    דרושים ב- עינב טכנולוגיות מידע (ישראל) בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עינב טכנולוגיות מידע (ישראל) בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: אילת ותל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום המלונאות, בת"א, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שירות ותמיכה

    אם אתה מנהל שירותי ומקצועי, ומעונין להשתלב ולהתקדם בעבודה בסביבה טכנולוגית נעימה ומאתגרת נשמח לעניין אותך במשרת מנהל מחלקת שירות ותמיכה.

    מנהל מחלקת שירות ותמיכה אחראי על ניהול כלל הפניות בנושא תמיכת ה IT ומערכות המידע בארגון תוך ניהול, הפעלה ובקרה שוטפת של כלל הצוותים הרלוונטיים לנושא. במסגרת הניהול ישנה אחריות ישירה לדרגי התמיכה 1,2 וניהול מטריציוני של יתר השותפים לטיפול בפניה במערכות מידע. וזאת החל מרגע קבלת הפניה ועד לסגירת מעגל הטיפול וכל זאת תוך מתן מענה רספונסיבי, שירותי ומקצועי לעמידה ביעדי המחלקה והארגון.

    הארגון פעיל 7X24, ונדרשת זמינות מצד המנהל לתקלות קריטיות 7X24X365

    מקום העבודה: באזור תל אביב ו/או אילת.

    כפיפיות ישירה למנהל תחום תשתיות, IT ושירות


    אחריות:

    * דיווח וכפיפות ישירה למנהל תחום תשתיות, IT ושירות.
    * אחריות על כלל פניות השירות באגף מערכות המידע בחברה.

    * ניהול מחלקת תמיכה ושירות המורכבת מדרג 1,2 (8 טכנאים)בכפיפות ישירה והפעלה מטריציונית של דרגי 3,4

    * ניהול מערך התמיכה והשירות- בקרה, תיעדוף, טיפול בתקלות ובקשות תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של מדדי שירות ושביעות רצון המשתמשים. בקרה וטיפול באסקלציה לדרגים השונים.

    * אחריות על ניהול פרויקטי תשתית בדרג 1/2 כגון: שדרוג מ"ה במחשבים בחברה

    * אחריות על פתרון ומעקב הקריאות המטופלות עי צוותי התמיכה השונים

    * גיבוש שיטות ותהליכי עבודה עבור הצוות תיעוד וכתיבת נוהלי עבודה, ניהול הידע, שיפור תהליכי עבודה קיימים ואוטומציה לייעול תפעול המערכות

    * ליווי תהליכי הטמעה של מערכות חדשות בסיוע הצוות- העברת משימות

    * מעקב, בקרה ודיווח על ביצועי הצוות תוך שיפור מתמיד- העברת דוחות על בסיס חודשי למנהלים

    * חניכה והובלת הצוות לעמידה ביעדי המחלקה והארגון, פיתוח העובדים

    * ניהול נכסי ה IT הארגוני, מעקב והוצאות דרישות לציוד
    דרישות:
    * ניסיון מעשי כמנהל מחלקת/צוות תמיכה של שנתיים לפחות בארגון בינוני/גדול.

    * ניסיון בניהול ובקרה של תהליך התמיכה קצה לקצה כולל ביצוע בקרות על עמידה ב SLA, ובמדדי השירות הרלוונטיים

    * יכולת ניהול עובדים המפוזרים במספר אתרים בארץ.

    * ניסיון בתמיכה טכנית ומתן פתרונות בסביבה מרובת משתמשים

    * ידע טכני מעשי בסביבה מרובת מערכות - WIN הכרות עם שירותי מייקרוסופט, ידע בחומרה, תוכנה, רשתות תקשורת LAN/WAN/WIFI,
    תחנות עבודה WIN 10 הכרות עם הכנת אימגים, ידע בשרתים WIN19-22, AD, GPO, AZURE AD

    * בעל רמת שירותיות גבוהה מאוד, יכולת עמידה בעומס עבודה גבוהה, ריבוי משימות ובמצבי לחץ, יחסי אנוש ותקשורת טובה עם עובדים
    * יכולת לימוד גבוהה ומוסר עבודה גבוהה

    * יתרון לבעל הסמכות MCSA CCNA

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7677023
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בKSP מחשבים
    מיקום המשרה: אילת
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרושים /ות עובדים /ות לעבודה מול קהל הלקוחות של סניפי KSP, וניתן גם לסייע בתחום טכנאות והרכבת מחשבים ורכיבי מיחשוב בסניף אילת ובכל רחבי הארץ.
    אם מחשבים וטכנולוגיה זה חלק מהחיים שלך אנחנו מזמינים אותך לעבוד אצלנו.
    המשרה בימים א'-ה' 11:00-20:00 ובשישי 9:00-15:00.
    שכר הולם ובונוסים למתאים /ה!
    דרישות:
    המשרה מתאימה גם למועמדים /ות מתחום התמיכה /רשתות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7623108
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    וואן איי טי - פתרונות מחשוב חדשניים בע"מ
    דרושים בוואן איי טי - פתרונות מחשוב חדשניים   בע"מ
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לבני 50 פלוס
    לחברת IT ותיקה, קטנה ואיכותית המספקת שרותי IT לעשרות חברות דרוש /ה נציג /ת צוות לעבודה מול לקוחות החברה.
    העבודה הינה משרה מלאה ממשרדי החברה בראשון לציון בשילוב עם נסיעות ללקוחות מעת לעת.
    דרישות:
    - לפחות שנתיים ניסיון בעבודת Helpdesk ושנה ניסיון ב system.
    - ידע וניסיון מעשי מוכח בסביבת שרתים של מיקרוסופט לרבות סביבת 365.
    - ידע וניסיון מעשי מוכח בתפעול וניהול של ציוד תקשורת לרבות מתגים ו firewalls.
    - ניסיון בעבודה ותחזוקה בסביבת MAC - יתרון משמעותי.
    - ידע בכתיבת סקריפטים ב power shell - יתרון.
    היכרות עם מערכות הפעלה של לינוקס - יתרון.
     
    - יכולת הובלת פרוייקטים ועבודה עצמאית.
    - יכולת עמידה במצבי לחץ של מספר פניות בו זמנית.
    - יכולת לשמור על אנרגיות גבוהות וחיוביות גם במצבים מורכבים ומאתגרים.
     
    - יחסי אנוש מעולים - חובה.
    - סדר וארגון - חובה.
    - שירותיות גבוהה - חובה.
     
    - יציבות תעסוקתית, הסמכות והכשרות על חשבון החברה, אפשרויות קידום.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7668695
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה במרכז המספקת שירותי אינטגרציה ומערכות מחשוב לעסקים דרוש /ה איש /אשת Help Desk לעבודה שוטפת מול לקוחות החברה.
    התפקיד הינו חלק מהצוות הטכני של החברה
    התפקיד כולל: טיפול בקריאות שירות,התקנה ותחזוקת שרתים, רשתות, חומות אש וטיפול כלל מערך המחשוב של לקוחות החברה.

    משרה מלאה ימים א'-ה' 9:00-18:00

    החברה ממוקמת בסמוך לקניון איילון, עם אווירה נעימה ומשפחתית
    אפשרות להתפתחות מקצועית.
    דרישות:
    -ניסיון של שנתיים לפחות ב- Help Desk - חובה.
    - ניסיון בסיסטם- יתרון
    - ניסיון וידע במערכות ההפעלה של מייקרוסופט/365/ שרתי דוא"ל/ענן- חובה
    - ניסיון בעבודה עם שרתים מול לקוחות עסקיים -יתרון משמעותי
    - ניסיון וידע בוירטואליזציה, פיירוול, תקשורת,סוויצ'ים, לינוקס- יתרון
    - רישיון נהיגה - חובה
    - רצון ללמוד ולהתפתח, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש טובים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693532
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בIPracticom תקשורת פרקטית בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנו חברת תקשורת חדשנית מחפשים תומכ/ת טכנית טלפוני/ת לגדול יחד איתנו (ואנחנו גדלים מהר...).
    מדובר במוקד טכני הכולל: מתן פתרונות IT, VoIP, רשתות אינטרנט ואפליקציות בענן.
    אם את/ה בעל/ת ראש גדול, יכולת למידה וגישה טכנית גבוהה? את/ה מתאים/ה לנו!
    תנאים טובים ואפשרויות קידום למתאימים/ות!

    התפקיד כולל:
    איפיון ויישום פתרונות ללקוחות, תמיכה טלפונית.
    משרה מלאה א-ה 08:30-17:30

    מיקום: תל אביב (קרוב לרכבת סבידור)
    סביבת עבודה נעימה, אפשרות להתפתחות וצמיחה בארגון!
    דרישות:
    - ניסיון בתמיכת לקוחות טלפונית-חובה
    - ניסיון וידע ברשתות חובה.
    - ניסיון במרכזיות מבוססות VoIP יתרון
    - אנגלית ברמה טובה - יתרון.
    - נכונות לעבודה רצינית ולטווח הארוך - חובה.
    - יכולת לימוד עצמית גבוהה, מיומנות טכנית גבוהה, יכולת אבחון ופתרון תקלות ויחסי אנוש
       מעולים
    - זמינות מידית להתחלת עבודה- יתרון משמעותי
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7680898
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בגב מערכות
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון ציבורי גדול בראשון לציון דרוש/ה תומך/ת טכני/ת.
    התפקיד כולל תמיכה פנים אירגונית בעובדים וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד היקפי ורשתות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה בתמיכה טכנית- אפשרי מהצבא
    ניסיון בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה
    ידע ב- AD ו- Exchange
    ידע בתוכנות OFFICE ומערכות הפעלה WIN
    ידע ברשתות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7650793
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?