התפקיד כולל:
- ניהול ופיקוח על פעילות מחלקת השיווק, כולל ניהול מותגים, מועדוני לקוחות והפעילות הדיגיטלית.
-גיבוש אסטרטגיה שיווקית, תקשורתית ופרסומית בשיתוף הנהלת הקבוצה ומנהלי הרשתות.
-הובלת קמפיינים ושיתופי פעולה שיווקיים ופרסומיים, כולל ניהול פרויקטים שיווקיים ברמת מותג וקבוצה.
-קידום המותגים והקבוצה באמצעי תקשורת ויחסי ציבור, כולל ניהול משברים תקשורתיים.
- ניהול תקציב המחלקה, צמצום הוצאות ויישום כלים שיווקיים חדשים.
- ניהול ספקים בתחום השיווק והפרסום, כולל מתן מענה שיווקי להנהלת הקבוצה ולעובדי המחלקה
דרישות:
-ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום השיווק, כולל ניהול צוותים ופרויקטים גדולים.
-ידע וניסיון בניהול קמפיינים דיגיטליים, רשתות חברתיות, וערוצים מקוונים.
-יכולת להוביל גיבוש אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות ברמה גבוהה, תוך הבנת השוק והמותגים.
יכולת עבודה תחת לחץ, יצירתיות, גמישות מחשבתית ויכולת פתרון בעיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.