דף הבית » כל החברות »  דרושים יוניק תעשיות תוכנה בע"מ
יוניק תעשיות תוכנה בע"מ

דרושים יוניק תעשיות תוכנה בע"מ

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות יוניק תעשיות תוכנה בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהאנטד גיוס חדשני בע"מ
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
למטה של חברת אופנה גדולה ומובילה דרוש.ה חשב.ת שכר מנוסה, קפדן.ית ובעל.ת תודעת שירות גבוהה, לעבודה כחלק מצוות השכר בכפיפות למנהל.ת מחלקת השכר.

התפקיד כולל אחריות על ניהול שוטף של מערך השכר לעובדי המטה והחנויות, תוך הקפדה על דיוק, עמידה בלוחות זמנים ומתן מענה מקצועי לעובדים ולמנהלים.

תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
טיפול בכל שלבי הכנת השכר לעובדי החברה מהקליטה ועד סגירת השכר החודשית
עבודה עם מערכת נוכחות, עדכון שעות עבודה, חופשות, מחלות ומילואים
מעקב אחר טפסי 101 ו-161 ועדכון נתוני עובדים במערכת
ניהול ובקרה של דוחות שכר באקסל
מתן מענה מקצועי לעובדי המטה ולחנויות בכל נושאי השכר
עבודה בצמוד למחלקת משאבי אנוש ולחשב.ת השכר הראשית
סיוע בבקרות, בדיקות והתאמות כחלק מתהליכי סגירה חודשיים
דרישות:
תעודת חשב.ת שכר ממוסד מוכר חובה
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד חשב.ת שכר / עוזר.ת חשב.ת שכר חובה
שליטה מלאה ב-Excel וביישומי Office חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות סינאל ו-חשבים יתרון משמעותי
ניסיון מארגון גדול או רשת קמעונאית יתרון
אחריות, יסודיות, דיסקרטיות ויכולת עבודה עצמאית
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה

תנאי העסקה:
משרה מלאה 5 ימים בשבוע
סביבת עבודה צעירה, מקצועית ונעימה
חברה גדולה ויציבה עם אופק מקצועי וקידום עתידי

אם את.ה מחפש.ת תפקיד חשבות שכר בחברה גדולה עם סביבת עבודה חמה ותומכת,
שמשלב מקצועיות, יציבות ועניין זה המקום שלך להצטרף אלינו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8399205
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
חבר הון אנושי - סניף אדמיניסטרציה/כספים
דרושים בחבר הון אנושי - סניף אדמיניסטרציה/כספים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
למוסד רפואי גדול ומוכר דרוש/ה חשב/ת שכר - בבני ברק
משרה מלאה - א-ה

ניהול וטיפול בכלל היבטי השכר
ביצוע חישוב שכר לעובדי החברה
בקרת משכורות חודשיות לעובדים בהתאם לחוקי העבודה
בקרות על חישוב ניכויי חובה (מס הכנסה, ביטוח לאומי, פנסיה, קה"ש וכו') וניכויי רשות
בקרות בהפרשות סוציאליות ודיווח לגופים חיצוניים
בקרות על קליטת עובדים חדשים במערכת השכר ועדכון שוטף של פרטי עובדים
אחריות על הזנת נתונים, טיפול בדוחות והפקת תלושי שכר
טיפול בסיומי העסקה
בקרות על דוחות חודשיים ושנתיים לרשויות (כולל טפסי 101, 102, 106)
טיפול בכל הקשור ל: ביטוח לאומי, חברות ביטוח תוכנת השכר ועוד
דרישות:
תעודת חשב שכר מטעם לשכת רואי חשבון - חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים כחשב/ת שכר
ניסיון בעבודה בתוכנת הר-גל יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה בתוכנת חילן יתרון
ניסיון עם סביבת עבודה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות office (אקסל, וורד, אאוטלוק) - חובה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
דייקנות, יסודיות וקליטה מהירה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8306825
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במעוף ראש העין
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 12,000-15,000
התפקיד כולל:
חשב.ת שכר כחלק מצוות הכנת משכורות לכ-500 עובדי אקים
אחריות מלאה לכל תהליך הכנת השכר במערכת חילן
מתן מענה בתחומי השכר לעובדים ומנהלים
ניהול הזכויות הפנסיוניות ועבודה מול הקופות, חברות הביטוח והמתפעלים
התנהלות מול הרשויות ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'
הפקת דוחות וניהול תהליכי מעקב ובקרה
ריכוז פרויקטים בתחומי השכר
דרישות:
דרישות התפקיד:
תעודת חשב.ת שכר חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד חשב.ת שכר בארגון. יודגש כי הדרישה היא למועמדים.ות שעבדו בתפקיד שכולל חשבות שכר בלבד, לא בשילוב עם הנהלת חשבונות. חובה ניסיון מארגון ולא רק ממשרדי רו"ח
ניסיון של שנתיים לפחות בהכנת שכר למאות עובדים לרבות עובדים שעתיים
הכרות עם מערכת שכר ונוכחות של חילן
ידע נרחב בדיני עבודה ובתקנות הפנסיוניות
שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות, סדר ודיוק
יכולת לעבוד בסביבה מרובת משימות ולחצים
תודעת שירות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397405
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 12,000-15,000
לחברה גלובאלית המספקת מגוון שירותים פיננסיים עבור חברות בינלאומיות כגון: שירותי חשבות, שכר, הנה"ח ועוד דרוש/ה חשב/ת שכר לתפקיד מאתגר ומלמד בעל אופק מקצועי ואפשרויות קידום משמעותיות.
התפקיד כולל ניהול וטיפול בכל היבטי השכר בסביבה גלובלית: קליטת עובדים חדשים, הכנת משכורות, הכנת דוחות שכר חודשיים, ניהול טפסי קליטה/ושחרור (טפסי מילואים, 161 וכו), התנהלות מול גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי וחברות הביטוח, שחרור קופות וסיום עבודה. סביבת עבודה דינאמית ומגוונת


משרה מלאה 8.5 שעות ביום. שעות גמישות
אפשרו ת ליום עבודה אחד מהבית
סביבת עבודה מופרדת
דרישות:
*ניסיון של לפחות שנתיים כחשב/ת שכר
*ניסיון בעבודה מול חברות גלובאליות - יתרון
*השכלה רלוונטית בתחום השכר
*תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רו"ח - יתרון משמעותי
*אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה
* שליטה באקסל יתרון משמעותי
*ידע וניסיון בתוכנות שכר (מיכפל, שקלולית, הרגל) יתרון משמעותי
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות
*אחריות, שרותיות, יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8300791
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים לעבודה בסביבת צוות מקצועי ודינמי בעל/ת נסיון קודם
התפקיד כולל אחריות על
*הנהלת חשבונות הוצאות הכנסות התאמות בנקים וכו'
*מערכת השכר, קליטת עובדים, הכנת תלושי שכר, דיווחים לרשויות ועבודה שוטפת מול מערכות שכר ואקסל.
דרישות:
דרישות:
-ניסיון קודם בתחום השכר
-הבנה בהנהלת חשבונות, בהכנת שכר ובנוהלי דיווח
-ידע בעבודה עם מערכות הנה"ח, שכר
-אקסל ברמה גבוהה
-יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
-ניסיון בחוקי עבודה וידע בכללי חשבונאות יתרון משמעותי
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416062
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד מערכות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
אלעד מערכות מגייסת מנהל /ת פרויקטים לארגון גדול ומוביל בירושלים (היברידיות)!
ארגון ממשלתי גדול ומוביל בירושלים מגייס/ת מנהל /ת פרויקטים בתחום עלויות ובקרה תקציבית לתפקיד מרכזי בארגון גדול ומוביל. התפקיד כולל אחריות רוחבית על מיפוי, ניהול ובקרה של כלל עלויות הIT בארגון, עבודה מול גורמי רגולציה ממשלתיים, הפקת דוחות אנליטיים והובלת תיאום בין גורמים טכנולוגיים ותקציביים.

תפקיד משמעותי המשפיע באופן ישיר על ניהול המשאבים הטכנולוגיים של הארגון ועל קבלת החלטות ברמה אגפית ומשרדית.

תיאור התפקיד:
מיפוי ותחזוקה שוטפת של כלל מוצרי הIT באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע.

סיווג עלויות IT בהתאם להנחיות ולמדיניות הממשלתית.

שיוך עלויות למוצרים כולל רכש, כוח אדם ועלויות ענן.

בקרה תקציבית: מעקב אחר ביצוע מול תכנון, ניתוח פערים והצגת מסקנות.

הפקת דוחות אנליטיים ותפעוליים בקרה, ביצוע, ודוחות ייעודיים להנהלה ולרגולטורים.

עבודה שוטפת מול מערך הדיגיטל הממשלתי, החשב הכללי, חשבות משרד האוצר וגורמי רגולציה
דרישות:
דרישות התפקיד:
2 שנות ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים חובה.

ניסיון בניהול עלויות ובקרה תקציבית במגזר הממשלתי יתרון משמעותי.

יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים, דיוק וירידה לפרטים.

יכולת אנליטית גבוהה והבנה תהליכית רחבה.

תקשורת ביןאישית מעולה והיכרות עם עבודה מול גורמים רגולטוריים יתרון.

למי התפקיד מתאים?
למי שמחפש/ת תפקיד שמשלב טכנולוגיה, ניהול תקציבי והשפעה ישירה על תכנון וביצוע של משאבי IT ברמה ממשלתית עם הזדמנות להיות חלק מתהליכים אסטרטגיים וארוכי טווח.

אם זה נשמע כמו האתגר הבא שלך נשמח להכיר אותך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8433745
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בHMS - הלפרין יועצים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
חברת הייעוץ hms מגייסת מנהל /ת פרויקטים ליחידת דאטה, חדשנות ודיגיטל במשרד ממשלתי.
התפקיד כולל אחריות רחבה על ניהול, בקרה ויישום פרויקטים, בדגש על עולמות דאטה וענן, עבודה בצמוד למנהל החטיבה.
* תכנון וריכוז תכנית העבודה של הפרויקטים בחטיבה, כולל תעדוף ומעקב
* ייעוץ מתודולוגי בתחום ניהול פרויקטים: בקרה, עמידה ביעדים והטמעת תהליכי עבודה
* אחריות על יישום וביצוע פרויקטים חוצי-אגף, בדגש על תחומי דאטה וענן
* ליווי מנהל החטיבה כ-PMO, כולל הפקת דוחות סטטוס וניהול שגרות עבודה
* איסוף, ניתוח ומעקב אחר נתונים ממטה ושטח לצורך בקרה והפקת תובנות
דרישות:
* ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול, הובלה ובקרת פרויקטים טכנולוגיים
* ניסיון במעקב אחר לוזים ותוכניות עבודה, בקרה תקציבית והטמעת מתודולוגיות עבודה
* תואר ראשון - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414600
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד מערכות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
אלעד מערכות מגייסת מנהל /ת פרויקטים טכנולוגיים 
אם את/ה חי/ה ונושם/ת פרויקטים טכנולוגיים ורוצה להשפיע באמת מקומך איתנו!
זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בפרויקטים חדשניים, רחבי היקף ובעלי השפעה אמיתית על תהליכים מרכזיים במגזר הציבורי.

במסגרת התפקיד תוביל/י פרויקטים טכנולוגיים מורכבים משלב התכנון ועד היישום בפועל.
התפקיד כולל אחריות כוללת על תכנון, ניהול ובקרה של פרויקטים חוצי ארגון, תוך עמידה ביעדים מקצועיים, טכנולוגיים, תקציביים ולוחות זמנים.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, עם צוותים מקצועיים מגוונים, במוקד החדשנות הדיגיטלית של הממשלה.

תחומי אחריות עיקריים
ניהול והובלת פרויקטי מחשוב ויישומים טכנולוגיים מתקדמים.
תכנון והובלת תכניות עבודה, תקציבים ולוחות זמנים.
ניהול ותיאום בין צוותי פיתוח, ניתוח מערכות, תשתיות ויחידות עסקיות.
הגדרת דרישות, ביצוע אפיונים ומעקב אחר ביצוע המשימות.
אחריות כוללת על השגת היעדים המקצועיים של הפרויקטים.
דרישות:
דרישות סף
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה.
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבים / הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע / ניהול מערכות מידע.
לחלופין השכלה מקבילה עם קורסים מתקדמים בתחום בהיקף של 300 שעות לפחות.
יכולת הובלה וניהול תהליכים מורכבים, עמידה בלוחות זמנים ויחסי אנוש מצוינים.
זמינות לעבודה מאומצת ולעיתים מעבר לשעות הרגילות.

יתרונות בולטים
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM יתרון משמעותי.
ניסיון בניתוח מערכות.
רקע בפרויקטים בתחומים כלכליים או פיננסיים.
ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים או ציבוריים יתרון.
משרה מלאה בירושלים במודל היברידי

אם את/ה שואף/ת להוביל פרויקטים טכנולוגיים בעלי השפעה רחבה ולשלב ניהול, חדשנות ותרומה ציבורית זו ההזדמנות שלך להצטרף לעשייה לאומית משמעותית.
שלח/י קורות חיים! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416387
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בG-NESS
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
ארגון ממשלתי טכנולוגי בירושלים מחפש/ת מנהל /ת פרויקטים לניהול והובלת פרויקטי מעבר לענן.
התפקיד תכנון והובלה של פרויקטים, עבודה מול ספקים ומהלי פרויקטים נוספים, בניית תוכניות עבודה, תיאום עם מחלקות וצוותים בארגון וניהול שינויים.
***משרה היברידית
דרישות:
3 שנות ניסיון בניהול פרויקטים
ניסיון בסביבת ענן- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה מול ספקים וצווותים טכנולוגיים
יכולת קידום וניהול משימות, תקציב
יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8390152
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו