דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים יוניק תעשיות תוכנה בע"מ
יוניק תעשיות תוכנה בע"מ

דרושים יוניק תעשיות תוכנה בע"מ

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות יוניק תעשיות תוכנה בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמותת לביא
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לעמותת לביא - עמותה עירונית בירושלים, העוסקת בפיתוח החינוך בעיר דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר. הזדמנות להשתלב בארגון הנמצא בתנופה וצמיחה, סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת המאפשרת למידה והתפתחות מקצועית בתחומים מגוונים.


תיאור התפקיד:
במסגרת התפקיד, אחריות על ניהולה התקין של מחלקת השכר, לרבות אחריות כוללת על פרויקטים רוחביים של האגף וניהול מערך חשבות השכר בעמותה המעסיקה מעל ל8,000 עובדים.
אחריות מקצה לקצה על מערך השכר בארגון
אחריות על תחום השירות, לרבות מעקב, בקרה ומתן משוב על איכות השירות באגף
אחריות על תחזור ממשקי עבודה עם לקוחות
אחריות על ביצוע תהליכי גמר חשבון, פדיון חופשה וחתימה על ט' 161
קיום שגרות ניהול שוטפות ובתוכן פגישות עבודה שוטפות עם הצוות
דרישות:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים, סטטיסטיקה, או: תעודת רו"ח בתוקף.
ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

דרישות מקצועיות:
תעודת חשב/ת שכר חובה
תעודת בודק שכר- יתרון
ניסיון קודם בניהול והנעת עובדים יתרון
בקיאות בדיני עבודה והכרות עם תלושי שכר מסוגים שונים
שליטה בתוכנת אופיס ואקסל ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה עם תוכנת 'מלמ' יתרון

כישורים ומיומנויות:
עמידה בריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים
יכולת ריכוז ובקרה אחר תהליכים רחבי היקף
יכולות אנליטיות סדר ארגון, דיוק ויכולת ירידה לפרטים
יכולת עבודה עם ממשקים רבים, תחת לחץ ועומס
פניות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה

תנאי העסקה:
חוזה אישי, נגזרת שכר בכרים בהיקף של 30%-40% משכר מנכ"ל העמותה
100% משרה

כפיפות: מנהלת אגף שכר המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8242177
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת שכר והטבות גלובליות

מטה החברה במרכז הארץ

הגדרת תפקיד:
ניהול השכר הגלובלי: ניהול מערך השכר של העובדים הגלובליים מול חברות ניהול השכר החיצוניות, כולל מעקב ובקרה באופן שוטף
ניהול מערך השכר בישראל: ניהול חשבת שכר אשר מרכזת את כל היבטי השכר ונלוות של עובדים ישראלים בחברה
מעקב אחרי דיני שכר: הבנה ויישום של שינויים ורגולציות שכר באירופה והטמעתם בתהליכי השכר וההטבות בארגון
נקודת קשר מרכזית בנושאי מס ושכר: שימור קשר עם העובדים הגלובליים ומתן מענה מקצועי עבורם
תקצוב, ניהול תהליכי שכר: טיוב והכנת נתוני שכר ותגמול, מעקב אחר תקציבי השכר בארגון,
דיווח תקופתי על סטטוס תקציב שכר והטבות אחת לחצי שנה.
ניהול מערך התגמול ההוני: אחריות על ניהול תכניות התגמול ההוני, שיתוף פעולה עם נאמן תכניות התגמול לעובדים, תמיכה בהגדרת מדיניות תגמול בשיתוף מחלקת משאבי אנוש ויועצים חיצוניים באמצעות ביצוע ניתוחים כלכליים של התגמול הכולל
? ניהול תהליכי שכר רוחביים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מנהל עסקים או תחומים משיקים אחרים רלוונטיים - חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול שכר והטבות בארגון גלובלי
ידע בתחום השכר, מיסוי ודיני עבודה בינלאומיים, עם דגש על אירופה
היכרות עם מערכות תגמול הוני וניסיון בעבודה מול נאמנים ומוסדות רלוונטיים
יכולת אנליטית גבוהה לניתוח נתונים, ביצוע בנצ'מרק וקבלת החלטות מבוססות נתונים
אנגלית ברמה גבוהה חובה, שפות נוספות יתרון
כישורים בין-אישיים מעולים ויכולת לעבוד מול ממשקים גלובליים ומורכבים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8129010
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
PayRoll גיוס והשמה בע"מ
דרושים בPayRoll גיוס והשמה בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
חשב/ת שכר - לבית השקעות מוביל.
לבית השקעות מוביל דרוש/ה חשב/ת שכר לשנה עם אופציה לקבועה.
ניהול וטיפול בכל היבטי השכר מהקלדת נתונים ועד להפקת תלושי שכר, בקרת שכר, קליטות ועזיבות עובדים, נוכחות עובדים, גמ"ח, התנהלות מול חברות הביטוח וסוכן ההסדר, מתן שירות ומענה מקצועי לעובדים, למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים בארגון.
עבודה בצוות ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר
דרישות:
ניסיון בתפקיד כחשב/ת שכר חובה
תעודת חשב/ת שכר של איגוד רואי החשבון-חובה
הכרות וידע בדיני עבודה - חובה
הבנה מתמטית (חישובים, לא יכולת אנליטית)
שליטה בתוכנת הרגל - חובה
נכונות לשעות עבודה ארוכות בתקופת השכר
יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים, אחריות, אמינות, יכולת למידה גבוהה,
דיוק וירידה לפרטים, דיסקרטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8227303
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
כחלק מהתפקיד:
ניהול וטיפול בכל היבטי השכר מהקלדת נתונים ועד להפקת תלושי שכר, בקרת שכר, קליטות ועזיבות עובדים, נוכחות עובדים, גמ"ח, התנהלות מול חברות הביטוח וסוכן ההסדר, מתן שירות ומענה מקצועי
לעובדים, למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים בארגון. 
עבודה בצוות ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר.

תנאים מעולים למתאימים הכוללים תן ביס, יום עבודה מהבית, חניה ועוד..
* משרה מס #668251 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
דרישות:
ניסיון מעל מעל 3 שנים כחשב/ת שכר חובה
תעודת חשב/ת שכר של איגוד רואי החשבון-חובה
הכרות וידע בדיני עבודה - חובה
הבנה מתמטית (חישובים, לא יכולת אנליטית)
שליטה בתוכנת הרגל - חובה!!
נכונות לשעות עבודה ארוכות בתקופת השכר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250543
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקפסולה פתרונות משאבי אנוש
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מגייסות מנהל /ת מחלקת שכר בעל/ת תודעת שירות גבוהה, יכולות ניהול משמעותיות ויכולות להוביל ולהנהיג!
ניהול מחלקת שכר ונוכחות המונה 15 עובדים.
אחריות כוללת על היבטי שכר לאורך מחזור חיי העובד בארגון.
הכנת שכר חודשי, תשלום פנסיות לגמלאים ובקרת תקינות המשכורות.
ניהול תחום הפנסיה, הגמל, ויישום הנחיות רגולטוריות.
ביצוע סימולציות שכר, טיפול בפרישות וחישוב מענקים.
בקרה על פקודות משכורת וקליטת נתונים להנהלת חשבונות.
הובלת תהליכי עבודה דיגיטליים וכתיבת נהלים מקצועיים.
עבודה שוטפת מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, גופים פנסיוניים ומוסדות חיצוניים.
הנחיה מקצועית של צוות המחלקה, ליווי, בקרה וסיוע במטלות מורכבות.
מתן מענה מקצועי לעובדים, מנהלים ובעלי תפקידים בתחומי שכר, נוכחות ודיני עבודה. מדובר על ארגון בעל מגוון רחב מאוד של סוגי עובדים, עם הסכמי שכר ותנאי העסקה שונים.
דרישות:
חשב/ת שכר בכיר/ה-חובה
השכלה אקדמית (תואר ראשון) בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים או בעל/ת רישיון רואה/ת חשבון ממועצת רו"ח
ניסיון מוכח בניהול מחלקת שכר בחברה גדולה 7 שנים לפחות בהיקפים של 1500 עובדים ומעלה.
ניסיון בעבודה מערכת חילן-חובה
ניסיון עם מגוון רחב של הסכמי שכר ותנאי העסקה שונים- חובה!!
ידע בדיני עבודה, מיסים, ביטוח פנסיוני-חובה.
ניסיון עם הסכמים קיבוציים-חובה.
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס בפרט שליטה מלאה
ניסיון בעבודה מול ממשקי ביטוח פנסיוני-חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8181752
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: בית שמש וירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
לגוף ציבורי גדול ומוביל דרוש/ה מנהל /ת מחלקת שכר לניהול והובלת מערך השכר בארגון. התפקיד כולל אחריות מלאה על חישוב, דיווח ובקרת השכר, תוך עבודה בצמוד לאגף הכספים ולהנהלה.
תחומי אחריות:
ניהול והובלת מחלקת השכר, כולל צוות העובדים.
אחריות על חישוב, עיבוד ותשלום שכר לכלל העובדים.
יישום ובקרה של חוקי עבודה, מיסוי ותנאים סוציאליים בהתאם להוראות הדין ונהלי הארגון.
פיקוח על דיווחים חודשיים, תקופתיים ושנתיים לרשויות המס, ביטוח לאומי וקופות גמל
אחריות על קליטת עובדים חדשים, והקמתם במערכות הנוכחות והשכר, בהתאם לתנאי ההעסקה.
ניהול הקשר עם נותני שירות חיצוניים כגון חברות ביטוח וקרנות פנסיה.
ייעול תהליכי עבודה והטמעת מערכות שכר מתקדמות.
מתן מענה מקצועי לעובדים ולמנהלים
ביצוע בקרות שכר.
הפקת דיווחים, נתונים ומידע.
דרישות:
דרישות התפקיד:
תעודת חשב/ת שכר חובה.
ניסיון של לפחות 5 שנות כחשב/ת שכר בארגון גדול - חובה.
ניסיון במערכות שכר גדולות ומורכבות חובה.
תעודת חשב שכר - חובה
ידע מעמיק בדיני עבודה, מס הכנסה, ביטוח לאומי והפרשות לפנסיה וגמל
ניסיון בניהול צוות מקצועי והובלת תהליכים ארגוניים
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ועם מנהלים.
מקצועיות, אחריות, דיוק וירידה לפרטים.
עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
ראש גדול ויכולת להתמודד עם אתגרים.
יחסי אנוש טובים.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
מוטיבציה ויכולת אישית ומקצועית גבוהה.
היכרות עם המגזר הציבורי - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8155837
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתמנון טקסטיל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לרשת האופנה תמנון דרוש/ה חשב/ת שכר!
העבודה היא במטה החברה בהר חוצבים שבירושלים.

מה אנחנו מציעים?
- סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
- ימי כיף, הרמות כוסית ואירועי חברה.
- הנחות לרכישה בסניפי הרשת.
- אפשרויות לקידום והתפתחות מקצועית.
- ביטוח בריאות לאחר ותק של חצי שנה.

המשרה כוללת בין היתר:
- טיפול בעובדי החברה מקליטת העובד ועד סיום העסקה.
- עבודה מול קופות הגמל, חברות הביטוח השונות ורשויות המס.
- הכנת תלושי שכר לעובדי החברה, תוך מעקב אחרי דיווחי נוכחות.
- הכנת דוחות שכר להנהלה ופקודת משכורת.
- עבודה במערכת הנוכחות הכוללת הקמת וסגירת עובדים, ביצוע עדכונים וטיפול שוטף.
- הכנת מסמכים שונים לעובדים כמו זימון לשימוע, מכתבי התפטרות ומכתבים שונים עפ"י דרישת עובד.
- טיפול מלא בסיום העסקה הכולל חישוב פיצויי פיטורין.
- הפקת טפסי 161 והסבר לעובדים.
- טיפול בשחרור כספים מול חברות ביטוח וקרנות פנסיה.
- סגירת תלושי שכר אחרונים כולל כל ההתחשבנויות
- מתן מענה לעובדי החברה בנושאי שכר, נוכחות ועוד...
דרישות:
היקף המשרה: מלאה. ימים א'-ה', 9 שעות ביום.(יש גמישות)

דרישות תפקיד:
- תעודת חשב שכר חובה.
- ניסיון בעבודת חשבות שכר, הכנת משכורות במקומות עבודה קמעונאיים של שנה לפחות יתרון משמעותי.
- שליטה מלאה בתוכנות Office ובפרט ב- Excel - חובה.
- ניסיון בעבודה על תוכנת הרגל- יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה על SAP Business 1 - יתרון
- ידע בדיני עבודה יתרון משמעותי.
- יחסי אנוש מצוינים, מקצועיות, שירותיות ויסודיות - חובה.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8150422
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בExperis Software
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בירושלים, דרוש.ה מנהל.ת פרויקטים טכנולוגיים

הזדמנות מצוינת להשתלב בסביבה ארגונית חדשנית ודינמית, המובילה תהליכים טכנולוגיים חוצי ארגון!
דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית
לפחות שנתיים ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים - חובה
ניסיון בהובלת פרויקטים מקצה לקצה ועבודה עם ממשקים מרובים
רקע באפיון והטמעה של מערכות מידע - חובה
ניהול הרשאות ומידע במערכות החברה ועוד
כישורי תקשורת מצוינים ויכולת עבודה בצוותים רב-תחומיים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250920
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Mertens – Malam Team
דרושים בMertens – Malam Team
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
חברת Mertens - MalamTeam  מגייסת   PMO לארגון ממשלתי גדול באזור ירושלים

תיאור משרה:
נותן שירותים מיומן בעל ידע וניסיון רב, הבנה מעמיקה בתחום התמחותו ויכולת עבודה עצמאית.
אחראי לתכנון מרכזי, בקרה ומתודולוגיות של פונקציית ניהול כל הפרויקטים בארגון.
עוסק בפיתוח ויישום פתרונות וכלים בתחום תכנון ובקרת פרויקטים,פיתוח הטמעה ושיפור תהליכי ניהול פרויקטים,
התאמה והטמעה של כלים לניהול פרויקטים ובקרתם, ליווי מנהלי הפרויקטים, בנית תוכניות עבודה ובחינת תכנון מול ביצוע.
דרישות:
ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים.
ניסיון בעבודה עם מתודולוגיות בעולם ה-IT  והפיתוח.
ניסיון בכתיבת נהלים.
ניסיון בהובלה והטמעת תהליכי עבודה.
ניסיון בפיקוח ובקרת תהליכי עבודה.
ניסיון בניהול מטריציוני של צוותי עבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8243385
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תפקיד בכיר ומרכזי בניהול והובלת תחום השכר בארגון מורכב, גדול ודינמי.

תיאור התפקיד:

- ניהול אגף השכר של המוסד אחריות כוללת על תהליכי שכר עבור מאות עובדים, כולל סגל אקדמי, סגל מנהלי, עובדים בשכר חודשי ושעתי.

- ניהול צוות מקצועי הכולל חשבי שכר ומנהלי מדור, והובלת תהליכי עבודה מתקדמים.

- אחריות על יישום והטמעת הסכמי שכר קיבוציים, חוזים אישיים, והוראות הרגולטור.

- בקרה על דיווחי שכר, טיפול בזכויות עובדים, תנאים סוציאליים, פנסיה וגמל.

- עבודה מול ממשקים רבים בארגון: הנהלה, משאבי אנוש, כספים, ייעוץ משפטי ועוד.

- עבודה שוטפת מול משרדי ממשלה, המוסד לביטוח לאומי, רשויות המס וקרנות פנסיה.

- הובלת פרויקטים חוצי ארגון לשיפור תהליכי השכר והטמעת מערכות מידע חדשות.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה

- תעודת חשבות שכר- חובה

- ניסיון של 7 שנים לפחות בניהול תחום שכר בארגון ציבורי/מורכב חובה.

- ניסיון בניהול צוות מקצועי ובהובלת תהליכים חובה.

- שליטה מלאה בדיני עבודה, הסכמים קיבוציים, ביטוח פנסיוני ורגולציה רלוונטית.

- שליטה גבוהה במערכות שכר ובמערכות מידע ארגוניות חובה. ניסיון במערכות ERP יתרון.

- אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול ממשקים מורכבים.

** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8191236
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו