תפקיד שמשלב בין חשיבה אסטרטגית, יכולות אנליטיות ויצירתיות.
הזדמנות ייחודית להשפיע על מיצוב המותג, לפתח אסטרטגיות שיווק מתקדמות, ולהוביל קמפיינים.
תחומי אחריות מרכזיים:
הובלה וניהול של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ואופליין, כולל תכנון, ביצוע ומדידה.
פיתוח ותחזוקת ערוצי שיווק, כולל אתרי החברה, מדיה חברתית, תוכן שיווקי ופרסומים.
אחריות על חנויות האונליין של החברה.
יצירת חומרים שיווקיים, כמו עלונים, מצגות, תערוכות ומסרים פרסומיים.
עבודה צמודה עם מחלקות המכירות, הייצור והלוגיסטיקה.
התפקיד כולל עבודה גרפית, הכנת גרפיקות למוצרים, עבודה עם Adobe Illustrator ותוכנות נוספות.
שיתוף פעולה עם ספקים ולקוחות כדי לתת מענה לצרכים הקשורים לגרפיקה.
דרישות:
תואר ראשון בשיווק, מנהל עסקים או תחום עיצוב גרפי.
שליטה בכלי שיווק דיגיטליים, כולל Google Ads, facebook Ads,
שליטה בתוכנות Adobe בדגש על Illustrator
אנגלית רמה גבוהה.
ניסיון בעבודה עם אתרי Wix (אופציונלי)
יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ותשוקה לעולם השיווק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.