דף הבית » כל החברות »  דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע
קטה גרופ חטיבת ביצוע

דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות קטה גרופ חטיבת ביצוע (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
איפון התפקיד:
-עבודה עם הסכמי מקרקעין ידע וניסיון עבודה עם הסכמי מכר (קבלן) ויכולת לנהל מו"מ משפטי, מתן התייחסות לנספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה;
-ניהול תהליכים בתחום התחדשות עירונית מו"מ, הכנה/מעקב אחרי אופרטיבים, דיווחים וכו';
-עבודה מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים עבודה עם מכתבי כוונות, כתבי התחייבות, ערבויות וכו';
-קשר שוטף מול משרדי עו"ד חיצוניים שמלווים את החברה בעסקאות התחדשות עירונית;
-פניות לרשויות ולגורמים שונים בקשר עם פרויקטים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו'
-עבודה שוטפת מול גורמים מלווים בפרויקטים - מתן מענה שוטף לכל פניה, הכנת מסמכים הכנה וניהול טבלאות ריכוז נתונים, בדיקת ערבויות, מעקב אחר תוקף ערבויות (הארכה/ביטול), מחיקת שעבודים וכו';
-עריכת טבלאות שליטה;
-טיפול מול רשם החברות הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'.
-מתן מענה שוטף לכל המחלקות בחברה וכל טיפול משפטי שוטף אחר;

תכונות:
למידה מהירה, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל, דייקנות ופדנטיות, ראש גדול ורצון ללמוד, שליטה ב- EXCEL, יכולת עבודה בצוות, לצד הובלת משימות באופן עצמאי.

ניהול ועדכון טבלאות ודוחות אקסל של כלל הפרויקטים ביחס להסכמי תמ"א ודיירים ותיקים/ הסכמי רכישה ורוכשים/מועדים/ניהול יומני משימות ובקרה על ביצוען וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים המלווים ביחס לערבויות והפצתן לגורמים הרלוונטיים, טיפול בהסבת הערבויות וכו';
טיפול שוטף מול לשכת רישום המקרקעין, לשכת הפרצלציה, עירייה וכו';
אחריות על קשר ישיר מול רוכשי הדירות/דיירים ותיקים וטיפול במסמכים שונים, לרבות מסמכי משכנתא, הערות אזהרה, יפ"כ, מסמכי רישום זכויות וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים החיצונים ברישום והסדרת זכויות וכו';
כל משימה טכנית אחרת במסגרת הפעילות השוטפת של המחלקה;

מחפשים עוזר/ת משפטי/ת שמכיר/ה פעילות בתחום נדל"ן והתחדשות עירונית בפרט, בעל/ת יכולת לבצע את הפעולות באופן עצמאי, עם ראש גדול, בעל/ת אחריות, נכונות לעבוד בצוות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, בעל/ת שליטה מעולה ביישומי OFFICE.
דרישות:
דרישות התפקיד במצטבר:
- עו"ד מוסמך/ת 3 שנים לפחות;
- ניסיון מוכח ומעשי בתחום הנדל"ן כשנתיים לפחות (תקופת התמחות + לפחות שנתיים כעו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403136
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת פרויקטים התחדשות עירונית ( עו"ד - חובה)
מנהל /ת פרוייקטים מתחמי התחדשות עירונית- עו"ד חובה
משרדי חברה בבני ברק /רמת גן

התפקיד כולל:
הובלת פרויקטים ותהליכי התחדשות עירונית במתחמים ייעודיים, תוך תיאום בין כלל הגורמים המעורבים בתהליך
(דיירים, יזמים, רשויות מקומיות, מתכננים, מפקחים, עורכי דין ועוד)
במטרה להבטיח קידום מקצועי, שקוף ויעיל של הפרויקט משלב הייזום ועד לאכלוס.
כפיפות: סמנכ"ל התחדשות עירונית
דרישות:
עו"ד בהשכלה - חובה, ניסיון של 5 שנים לפחות בהתחדשות עירונית
- אחראי לנהל, לתאם ולהוביל את הפעילות השוטפת והתשתיתית של מתחמים (פרויקטים) בתהליכי התחדשות עירונית.
- אחראי על ניהול מו"מ, הסכמי פינוי בינוי, ספקים רלוונטיים בפרויקט, תכלול ותפעול משפטי מהתחלת מו"מ ועד רישום הבית המשות כולל גיבוש הסכמות מסחריות.
-התנהלות ועדכונים מול נציגיות ובעלי דירות
-אחראי תיאום ובקרה בין כלל המעורבים בפרויקט: היזם, בעל נכס/רוכש, משרדי ממשלה.
--כולל ליווי, הסברה והנגשת מידע לדיירים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8408986
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
במסגרת התפקיד:
אחריות על הסכמי מכר ומקרקעין וכן על נספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה.
אחריות על תהליכים בתחום התחדשות עירונית
אחריות על התנהלות מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים ומול רשויות וגורמים שונים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו'
אחריות על הכנת מסמכים ועריכת טבלאות שליטה.
אחריות על טיפול וקשר עם רשם החברות הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'
דרישות:
עו"ד מוסמכ/ת 3 שנים לפחות.
ניסיון בתחום הנדל"ן - שנתיים לפחות (תקופת התמחות + שנתיים כ עו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים).
שליטה ב- EXCEL המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8408355
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
חברת נדל"ן יזמית וצומחת, הפועלת בתחום המגורים וההתחדשות העירונית, מחפשת מנהל/ת תכנון ורישוי להצטרפות לצוות הניהול הבכיר של החברה.

תיאור התפקיד:
-הובלת תהליכי תכנון: ניהול וליווי כל שלבי התכנון החל מתכנון ראשוני ועד להפקת תכניות ביצוע.
- ניהול יועצים ומתכננים, ניהול ישיבות תכנון, כתיבת פרוטקולים הכנה ומעקב לוחות זמנים.
- קידום סטטוטורי: אחריות על קידום תכניות בניין עיר (תב"עות) עבודה מול מוסדות התכנון - ועדות מקומיות, מחוזיות.
- רישוי והיתרים: ניהול תהליך קבלת היתרי בנייה, תיאום מול יועצים מקצועיים ומעקב אחר עמידה בדרישות הרשויות.
- לוחות זמנים ותקציב: בנייה, מעקב וניהול לוחות זמנים ותקציבים שלביים עבור התכנון
והרישוי. תיעדוף פעולות בהתאם לקצב הפרויקט והיעדים העסקיים.

זמינות למשרה מלאה | ימים א'-ה' | מיקום: מרכז הארץ.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלוונטית: אדריכלות / תכנון ערים / הנדסה אזרחית / משפטים.
- ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תכנון ורישוי של פרויקטים בנדל"ן.
- הבנה מעמיקה בהליכי תכנון והיתרי בנייה.
- ניסיון בעבודה מול רשויות תכנון, ועדות מקומיות ומוסדות תכנון.
- יכולת ניהול והנעת צוותים ויועצים תחת לוחות זמנים צפופים.
- יחסי אנוש מצוינים, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית וחשיבה אסטרטגית.
- סדר וארגון גבוהים, ירידה לפרטים לצד חשיבה מערכתית.

שליטה בתוכנות:
- שליטה מצוינת ב- Excel ו Word
- היכרות עם מערכת"רישוי זמין" יתרון משמעותי.
- שליטה טובה או הבנה AutoCAD + Revit
- מערכות ניהול מסמכים ותכנון- BIM 360, ProjectWise.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378334
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מצליחה ברמת החייל דרוש/ה מנתח/ת מערכות.

התפקיד כולל:
- אפיון מערכות משלב התכנון ועד הייצור.
- כתיבת מסמכי Detailed Design מקצועיים.
- עבודה שוטפת עם בסיסי נתונים SQL ו -NO SQL.
- איתור והטמעת כלי AI במערכות החברה.
- ממשקי עבודה עם צוותי פיתוח, לקוחות וגורמים חוץ ארגוניים.
דרישות:
- ניסיון של 2 3 שנים לפחות באפיון מערכות WEB - חובה.
- ניסיון באיסוף דרישות טכניות מבעלי עניין והבנת תהליכים עסקיים - חובה.
- ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון מפורטים טכניים ופונקציונאליים - חובה.
- ניסיון באפיון API וביצוע קריאות REST API -חובה.
- ידע ב UX / UI וידע בכלי עיצוב עדכניים חובה.
- ניסיון בעבודה עם GEN AI וכתיבה מקצועית של Prompts - יתרון.
- בעל/ת חשיבה אנליטית ויכולת למידה עצמאית.
- תודעת שירות גבוהה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8385494
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מצליחה ברמת החייל דרוש/ה מנתח/ת מערכות.

התפקיד כולל:
- אפיון מערכות משלב התכנון ועד הייצור.
- כתיבת מסמכי Detailed Design מקצועיים.
- עבודה שוטפת עם בסיסי נתונים SQL ו -NO SQL.
- איתור והטמעת כלי AI במערכות החברה.
- ממשקי עבודה עם צוותי פיתוח, לקוחות וגורמים חוץ ארגוניים.
דרישות:
- ניסיון של 2 3 שנים לפחות באפיון מערכות WEB - חובה.
- ניסיון באיסוף דרישות טכניות מבעלי עניין והבנת תהליכים עסקיים - חובה.
- ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון מפורטים טכניים ופונקציונאליים - חובה.
- ניסיון באפיון API וביצוע קריאות REST API -חובה.
- ידע ב UX / UI וידע בכלי עיצוב עדכניים חובה.
- ניסיון בעבודה עם GEN AI וכתיבה מקצועית של Prompts - יתרון.
- בעל/ת חשיבה אנליטית ויכולת למידה עצמאית.
- תודעת שירות גבוהה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8402014
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ביוניטסק
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
יישום והטמעה של מודולים במערכת Priority לפי צרכי המחלקות השונות.
איסוף דרישות עסקיות, הגדרת צרכים, כתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים קיימים בארגון.
-שיפור וייעול תהליכים ארגוניים באמצעות המערכת.
-הגדרת מסכים, טפסים, דוחות, ממשקים והתראות במערכת.
-הטמעת חברות במערכת, הסבות.
-תמיכה בממשקים למערכות חיצוניות.
-מתן מענה ותמיכה למשתמשי המערכת בארגון.
-הדרכת עובדים וליווי משתמשים להטמעת כלים ותהליכים חדשים.
-עבודה צמודה עם צוותים פנימיים וספקים חיצוניים, כולל מתכנתים ואנשי IT.
דרישות:
-שליטה מלאה במערכת Priority - חובה.
-ניסיון של לפחות 3 שנים ביישום, פיתוח והטמעת מערכת Priority - חובה.
-ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים עסקיים.
- יכולת וניסיון בהבנת תהליכים עסקיים ובסיוע בישום המערכת אצל משתמשים.
-יכולת עבודה בצוות, רמת שירות גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת.
-יכולת ניהול משימות עצמאית, סדר ודיוק, ויחסי אנוש מצוינים.
-שליטה גבוהה ב Excel
-ניסיון במערכת BI Qlik Sense- יתרון
-ניסיון במערכת salesforce - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409280
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על הובלת צוות המפתחים במערכת Priority ERP, לרבות תכנון, פיתוח, תחזוקה ושדרוג של יישומים ותהליכים עסקיים. התפקיד כולל אחריות ניהולית ומקצועית, הבטחת איכות התוצרים, עמידה בלוחות זמנים, ומתן פתרונות מותאמים לצרכי הארגון.
1. ניהול צוות פיתוח- חלוקת משימות, פיקוח על ביצוען ומתן ליווי מקצועי שוטף, הדרכה, פיתוח והערכת ביצועים של עובדי הצוות.
2.ניתוח ופיתוח מערכות- תרגום דרישות עסקיות למפרטי פיתוח טכנולוגיים במערכת פריוריטי
פיתוח, התאמה ותחזוקה של מודולים, טפסים, דוחות ותהליכים.
3.אחריות על אינטגרציה וממשקים בין Priority למערכות מידע אחרות בארגון.
4.עבודה שוטפת מול ספקי תוכנה חיצוניים, קבלני משנה ומנהלי פרוייקטים.
5. בקרת איכות ותקינה- הבטחת עמידה בסטנדרטים מקצועיים, נהלי עבודה ואבטחת מידע.
6.ביצוע בקרת איכות על קוד, ביצועים ותיעוד.
7.הובלת פרויקטי פיתוח והטמעה בהתאם ליעדי הארגון' אחריות על עמידה בלוחות זמנים ותקציב.
8. זיהוי צרכים טכנולוגיים ועסקיים חדשים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת תוכנה / מערכות מידע או תחום רלוונטי- חובה
הכרת מערכת ה Priority חובה
ניסיון מוכח בפיתוח תוכנה
שליטה מלאה ב, SQL כולל כתיבת שאילתות מורכבות יתרון
הבנה עסקית רחבה של תהליכים ארגוניים (רכש, ייצור, כספים ולוגיסטיקה) ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים והפיכתם לאפיון טכני.
ידע וניסיון בממשקים בין מערכות מידע.
יכולת הובלה, הנעת עובדים וניהול תהליכים מורכבים.
כישורי ניתוח, פתרון בעיות וראייה מערכתית רחבה.
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותקשורת בין-אישית גבוהה.
שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378198
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
יער אקולוגי בע"מ
דרושים ביער אקולוגי בע"מ
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה העוסקת בגידול פטריות דרוש/ה מנהל/ת משרד בפתח תקווה.

התפקיד כולל:
- מענה טלפוני.
- הזמנות מספקים.
- הנפקת חיובים ללקוחות.
- מענה למיילים.
- ניהול הוצאות.


משרה חלקית.
א-ה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי אופיס.
- שליטה ברמה מצויינת בשפה האנגלית - חובה.
- סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8389892
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מירי כהן עשור משאבי אנוש וניהול קריירה
דרושים במירי כהן עשור משאבי אנוש וניהול קריירה
מיקום המשרה: ראש העין
סוג משרה: מספר סוגים
הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה יציבה ואיכותית עם תנאים מעולים!

מה כולל התפקיד?
* טיפול בדוחות תעבורה והפקת הסבות מול רשויות
* מעקב ובקרה אחר תהליכי ההסבה
* עבודה עצמאית מול רשויות מקומיות וגורמים נוספים
* הזנת נתונים באקסל ובמערכת ייעודית
* מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בתהליכי ההסבה

משרה מלאה 8:00-16:30, א-ה.
דרישות:
- שליטה מלאה ב-Excel ואוריינטציה טכנולוגית
- תפעוליות, תקתקנות, ראש גדול, דיוק, אחריות ותשומת לב
- ניסיון בחברה לניהול צי רכבים - יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8249369
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו