תיאור התפקיד:
-אחריות למעקב אחר מערכת בקרת השינויים, שליחת שינויים ללקוחות חיצוניים וביצוע משימות במערכת השינויים.
-טיפול בתלונות לקוח, ביצוע חקירות תלונה וכתיבת מענה ללקוחות.
-תחזוקת מאגרי מידע ותיעוד אלקטרוניים: סריקת ניירת מבוקרת למערכת ניהול המסמכים, הפצת מסמכים לגורמים הרלוונטיים, תיוק וארכוב במחלקה ובארכיון.
-בדיקה ואישור תיקי אצווה לייצור.
-מעקב וניתוח אחר מדדי איכות
-תרגום מסמכים מעברית לאנגלית (לרבות דוחות של מבדקים, חקירות, נהלים, דפי עבודה ומצגות).
-תמיכה בפעילויות אדמיניסטרטיביות של המחלקה
-עבודה מול ממשקים בארץ ובחול
דרישות:
תואר ראשון (תואר במדעי החיים- יתרון)
אנגלית ברמה גבוהה- קריאה וכתיבה
שליטה טובה בעבודה עם מערכות מחשב ותוכנות Office (וורד, אקסל)
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית ודייקנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.