חברת KSP מגייסת מנהל /ת צוות לשירות הלקוחות הדיגיטלי למטה של החברה בטירת כרמל.
תיאור התפקיד:
ניהול צוות שירות לקוחות דיגיטלי במוקד המרכזי של החברה, הכולל נציגים הפועלים במגוון ערוצי תקשורת.
התפקיד כולל הובלת הצוות לעמידה ביעדים, הנחייה מקצועית, בקרה על איכות השירות, בניית תהליכים ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח.
עבודה במשרה מלאה במשמרות, בהתאם לשעות פעילות המוקד:
?? ימים א'-ה' בין 8:0019:00(מחולק למשמרות)
?? ימי שישי 9:0014:00 (לסירוגין)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות שירות לקוחות יתרון משמעותי
יכולת הנהגה, אחריות אישית ויחסי אנוש מעולים
זריזות, חשיבה מהירה ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תשוקה לשירות ואוריינטציה דיגיטלית גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.