לחברה עירונית בירושלים העוסקת בתחום הפקת אירועים דרוש/ה מ"מ מנהל/ת תקציב אירועים החלפה לחל"ד
התפקיד כולל:
אחריות כוללת על מערך הכספים באגף אירועים (גבייה, תשלומים, תזרימים).
אחריות על הכנת דוחות כספיים פנימיים, עבודה שוטפת מול ספקים, מעקב אחר דוחות, התנהלות שוטפת מול אגף תקציבים והנהלת חשבונות של החברה.
איסוף נתונים כספיים וריכוזם הצגת מעקב הכנסות הוצאות לפרויקטים.
ידע בבניית ניהול תקציב מעקב ובקרה.
הכנת תחזיות ואומדנים תקופתיים לפרויקטים שוטפים של המחלקה.
ידע בניתוח כרטסות של הנהלות חשבונות.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, עמידה בעומס ובלוחות זמנים צפופים.
העבודה בכפיפות למנהלת האגף.
משרה מלאה ומאומצת.
דרישות:
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
תואר ראשון מוכר או לחילופין / הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2 לפחות.
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס לרבות Excel, word
רק פניות מתאימות תענינה.
החברה שומרת לעצמה להשתמש בקו"ח לתפקידים נוספים אלא אם יצוין אחרת בפנייתכם
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.