למיזם חדש וייחודי בתחום הניהול האישי/אמרגנות, דרוש /ה מנהל/ת תיקי לקוחות עם יכולות שיווק סושיאל גבוהות ביותר.
גיוס לקוחות חדשים - פנייה טלפונית, פרונטלית או אינטרנטית יזומה ללקוחות פוטנציאליים, קביעת פגישות ויציאה אליהן, הסבר על הקורסים והייעוץ, והפיכתם ללקוחות קיימים, ניהול משא ומתן על תנאי העסקה וחתימת החוזים, רישום הלקוחות לקורסים /ייעוץ.
טיפול בלקוחות קיימים - מענה טלפוני, פגישות פרונטליות, סיוע בפתרון בעיות.
שיווק וקידום מוצרי ושירותי החברה במדיות החברתיות - יצירת תכנים שיווקיים שונים כגון כתיבת פוסטים, ניוזלטרים ויצירת "באז" גדול סביב כל פוסט.
עבודה מול ספקים - גיוס ספקים חדשים לעבודה עם החברה, קבלת הצעות מחיר, הטמעת הספקים באגרי החברה.
עבודה בסביבת CRM בשפה האנגלית.
עמידה ביעדי מכירה.
שכר בסיס + אחוזים גבוהים מאוד מכל עסקה.
לאחר 3 חודשי עבודה - כרטיס תן ביס.
לאחר 6 חודשי עבודה - רכב צמוד עם דלקן.
דרישות:
תואר אקדמי עם התמחות בשיווק /פרסום - חובה, תואר שני - יתרון.
ניסיון במכירות טלפוניות /פרונטליות מינימום שנתיים - חובה.
ניסיון בכתיבת תכנים שיווקיים ברשתות המדיה מינימום שנה - חובה.
ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית לחלוטין - חובה.
קורסים רלוונטיים בתחומי הקידום באינטרנט - יתרון משמעותי.
זיקה לתחום האירועים והפקות - יתרון משמעותי.
ניסיון בתחום מכירות ביטוח, סלולאר, רפואי - יתרון.
*תחילת עבודה מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.