1.אחריות לאיתור וגיוס לקוחות חדשים באמצעות לידים, שיחות יזומות וערוצי מכירה מגוונים..
2.ליווי מקצועי ומעקב אחר לקוחות חדשים, הדרכה, הפקת דוחות בקרה ותפעול, וליווי של לקוחות אסטרטגיים.
3. ליווי ומעקב אחר לקוחות קיימים בחנות- סיוע בהורדת הזמנות, עדכון מבצעים שוטפים, הצעת ערך ללקוח ועמידה ביעדים.
4. טיפול ואחריות על ניהול מערכת היחסים עם לקוחות עסקיים אסטרטגיים ניהול משא ומתן, מכירה, שירות, תפעול, ניהול לקוח, תמיכה שוטפת וכו`
5. טיפול ומעקב אחר לקוחות נוטשים או מקטיני פעילות
דרישות:
?ניסיון בתפקידי ניהול לקוחות/מכירות ושירות לקוחות
?אסרטיביות, כושר שכנוע ויכולת מכירה
?עבודה בתנאי לחץ ועומס?כושר שכנוע ויכולת הנעה לפעולה
?יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
?עבודה מול ממשקי פנים וחוץ ארגוניים
?יכולת עבודה עם מערכת אקסל
?תודעת שירות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.