לאגף מערכות מידע של ארגון גדול דרוש/ה PMO אדמיניסטרטיבי.
במסגרת התפקיד ניהול יומן הפרויקט: תיאום פגישות, מעקב אחר אירועים, תיעוד וסיכום דיונים, סיוע בניהול לו"ז ותקציב הפרויקט, קידום תהליכי רכש: פתיחת דרישות רכש, מעקב אחר חשבוניות ספקים., הכנת מצגות מקצועיות ודוחות Excel, ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות בהתאם לצרכי הפרויקט.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה PMO (אדמיניסטרציה בפרויקטים)
שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint.
ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול פרויקטים יתרון משמעותי
היכרות עם כלים מבוססי AI (למשל תמלול שיחות, יצירת מצגות) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.