אנחנו מחפשים מנהל /ת Help desk עם ניסיון מוכח,
המשלב/ת מנהיגות טכנולוגית, יכולות ניהול צוות ודחף מתמיד לאוטומציה ומצוינות שירותית.
אם את/ה רואה במוקד התמיכה מרכז שירות אסטרטגי ומוכנ/ה לקחת אחריות מלאה על זמינות
המערכות וחווית המשתמש הפנים-ארגונית מקומך איתנו.
תחומי האחריות המרכזיים:
- ניהול, פיתוח והנעת צוות Help desk מקצועי (כולל גיוס, משובים ובקרות).
- ניהול שוטף ואקטיבי של המוקד, עמידה ב-SLA, תיעדוף קריאות וניהול מערכת הקריאות.
- הטמעת אוטומציות ושיפור מתמיד של תהליכי העבודה במוקד.
- הפקת דוחות ביצועים וניתוח מגמות לשיפור.
- עבודה צמודה מול מטה החברה.
ניהול ספקים חיצוניים ושירותים נלווים.
משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון בניהול מוקד Help desk / צוות תמיכה טכנית
שליטה במערכות ServiceNow / SysAid / ManageEngine
ידע חזק בWindows 10/11, AD, Office 365 ורשתות
יכולות ניהול, הנעה והובלה מוכחות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.