לחברה מובילה באזור צורן דרוש/ה רכז/ת בק אופיס (אדמיניסטרציה)
התפקיד כולל:
תמיכה באנשי מכירות, שליחת הצעות מחיר, פתיחת הזמנה במערכת.
מענה שוטף למיילים ללקוחות ותמיכה באנשי המכירות בהצעות מחיר.
ביצוע פולואפ אחר הצעות מחיר שנשלחו, בדיקת מלאים, עדכון נתוני הצעות המחיר וסטטוס ההזמנות ב CRM ובמערכת מנדיי.
טיפול בגבייה שוטפת מלקוחות החברה, ביצוע חשבונות לפי קצב התקדמות הפרויקטים, הכנת ריווחיות לעסקאות.
מענה שוטף לשיחות ומיילים ללקוחות החברה,
שיתוף פעולה בין ממשקי עבודה פנים ארגוניים.
משרה מלאה, ימים א-ה (קיימת גמישות בשעות)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס / אדמיניסטרציה - חובה
ניסיון במתן שירות
שליטה ב-Outlook ובתוכנות Office (כולל אקסל)
היכרות עם ה- CRM ומערכת מנדיי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.